Giriş | English

Yüksek Lisans > Sağlik Bilimleri Enstitüsü > Fizyoloji (yüksek Lisans) > SEMİNER
 
Dersin adı Dersin seviyesi Dersin kodu Dersin tipi Dersin dönemi Yerel kredi AKTS kredisi Ders bilgileri
SEMİNER İkinci düzey FAR 600 1 5.00 5.00 Yazdır
   
Dersin tanımı
Ön koşul dersleri Yok
Eğitimin dili Türkçe
Koordinatör DOÇ. DR. ZAFER SEZER
Dersi veren öğretim eleman(lar)ı Doç. Dr. M. Betül Aycan, Doç. Dr. Ayşe Eken, Yrd. Doç. Eren Demirpolat, Yrd. Doç. Dr. Zafer Sezer, Yrd. Doç. Dr. Ahmet İnal
Yardımcı öğretim eleman(lar)ı Yok
Dersin veriliş şekli Sunum soru cevap tartisma
Dersin amacı Bilimsel bir konuda seminer sunma ve yazma
Dersin tanımı Hafta 2 saat uygulamali yuksek lisans programi dersi

Dersin içeriği
1- Bilimsel bir sunumda kullanılacak araçlar
2- Bilimsel bir sunumda kullanılacak araçlar
3- Bilimsel bir sunumda kullanılacak yöntemler
4- Bilimsel bir sunumda kullanılacak yöntemler
5- Literatür taraması
6- Literatür taraması
7- Farmakolojide güncel konuların her öğrenci tarafından sunumu
8- Farmakolojide güncel konuların her öğrenci tarafından sunumu
9- Farmakolojide güncel konuların her öğrenci tarafından sunumu
10- Farmakolojide güncel konuların her öğrenci tarafından sunumu
11- Farmakolojide güncel konuların her öğrenci tarafından sunumu
12- Farmakolojide güncel konuların her öğrenci tarafından sunumu
13- Farmakolojide güncel konuların her öğrenci tarafından sunumu
14- Final sınavı
15-
16-
17-
18-
19-
20-

Dersin öğrenme çıktıları
1- Öğrenciler sunum tekniklerini öğrenecekler
2- Seminer sunabilecekler
3- Toplum karşısında konuşmada öz güven kazanacaklar
4-
5-
6-
7-
8-
9-
10-

*Dersin program yeterliliklerine katkı seviyesi
1- Fizyoloji bilim alanında uzmanlık düzeyinde yeterli güncel bilgi birikimine sahip olmak
2- Fizyoloji alanındaki güncel uygulamaları yapabilmek
3- Fizyoloji alanındaki yeni bilgilere ulaşabilmek, değerlendirebilmek ve uygulayabilmek
4- Bilimsel bakışa sahip olmak
5- İnsan ve hayvan etiği konusunda bilgi sahibi olma ve buna uygun davranmak
6- Bilimsel bir çalışmanın nasıl planlanıp yürütüleceğini öğrenmek
7- Araştırma laboratuvarında çalışabilecek bilgi, görgü ve beceri kazanmak
8- Bilimsel yenilikleri takip etmek
9- Bağımsız çalışma ve işbirliği yapabilme becerisine sahip olmak
10- Sorgulayıcı, araştırıcı ve gözlemci niteliklere sahip olmak
11- Karşılaşılan sorunlara çözümsel bakış açısı kazanmak
12- Sunum ve aktarma becerisi kazanmak
13- Yaşam boyu kendi kendine öğrenmenin önemini kavramak
14-
15-
16-
17-
18-
19-
20-
21-
22-
23-
24-
25-
26-
27-
28-
29-
30-
31-
32-
33-
34-
35-
36-
37-
38-
39-
40-
41-
42-
43-
44-
45-
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder

Planlanan öğretim faaliyetleri, öğretme metodları ve AKTS iş yükü
  Sayısı Süresi (saat) Sayı*Süre (saat)
Yüz yüze eğitim 14 2 28
Sınıf dışı ders çalışma süresi (ön çalışma, pekiştirme) 14 2 28
Ödevler 2 10 20
Sunum / Seminer hazırlama 1 20 20
Kısa sınavlar 0 0 0
Ara sınavlara hazırlık 0 0 0
Ara sınavlar 0 0 0
Proje (Yarıyıl ödevi) 1 20 20
Laboratuvar 0 0 0
Arazi çalışması 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavına hazırlık 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavı 0 0 0
Araştırma 1 10 10
Toplam iş yükü     126
AKTS     5.00

Değerlendirme yöntemleri ve kriterler
Yarıyıl içi değerlendirme Sayısı Katkı Yüzdesi
Ara sınav 0 0
Kısa sınav 0 0
Ödev 1 100
Yarıyıl içi toplam   100
Yarıyıl içi değerlendirmelerin başarıya katkı oranı   100
Yarıyıl sonu sınavının başarıya katkı oranı   0
Genel toplam   100

Önerilen veya zorunlu okuma materyalleri
Ders kitabı Oğuz Kayaalp Akılcıl Tedavi Yönünden Farmakoloji. Goodman&Gilmans The Pharmacological Basis of Therapeutics.
Yardımcı Kaynaklar İnternet literatür tarama

Ders ile ilgili dosyalar