Giriş | English

Yüksek Lisans > Sosyal Bilimler Enstitüsü > Maliye (yüksek Lisans) > TEZ ÇALIŞMASI 2
 
Dersin adı Dersin seviyesi Dersin kodu Dersin tipi Dersin dönemi Yerel kredi AKTS kredisi Ders bilgileri
TEZ ÇALIŞMASI 2 İkinci düzey TAR 812 4 25.00 25.00 Yazdır
   
Dersin tanımı
Ön koşul dersleri -
Eğitimin dili TÜRKÇE
Koordinatör PROF. DR. HAVA SELÇUK
Dersi veren öğretim eleman(lar)ı PROF. DR. MEHMET İNBAŞI
Yardımcı öğretim eleman(lar)ı PROF. DR. MEHMET İNBAŞI
Dersin veriliş şekli YÜZ-YÜZE
Dersin amacı Tarih Anabilim Dalında yüksek lisans yapan öğrencilerin başarılı bir şekilde Doktora tez çalışmalarını sürdürmelerini sağlamak.
Dersin tanımı Tarih Anabilim Dalında yüksek lisans yapan öğrencilerin başarılı bir şekilde Doktora tez çalışmalarını sürdürmelerini sağlamak.

Dersin içeriği
1- TEZ ÇALIŞMASI
2- TEZ ÇALIŞMASI
3- TEZ ÇALIŞMASI
4- TEZ ÇALIŞMASI
5- TEZ ÇALIŞMASI
6- TEZ ÇALIŞMASI
7- TEZ ÇALIŞMASI
8- TEZ ÇALIŞMASI
9- TEZ ÇALIŞMASI
10- TEZ ÇALIŞMASI
11- TEZ ÇALIŞMASI
12- TEZ ÇALIŞMASI
13- TEZ ÇALIŞMASI
14- TEZ ÇALIŞMASI
15-
16-
17-
18-
19-
20-

Dersin öğrenme çıktıları
1- Tarih bilimi alanında uzmanlık kazanma.
2- Ulaştığı sonuçları bilimsel bir metin haline getirebilme.
3- Ulaştığı sonuçları yazılı, sözlü ve görsel olarak sistemli biçimde teze dönüştürebilme.
4- -
5- -
6- -
7- -
8- -
9- -
10- -

*Dersin program yeterliliklerine katkı seviyesi
1- Maliye alanı ile ilgili temel kavramsal bilgilere, uygulamadaki yansımaları da göz önüne alacak şekilde ileri düzeyde sahip olma
2- Bilgileri analiz etme, uygulamadaki yansımaları değerlendirme
3- Maliye alanına ilişkin sorunları tespit etme, gerek ekip gerek bireysel olarak sorunları çözebilme, elde edilen bulguları rapor haline getirip sunma.
4- Maliye ile ilgili alt dallarda uzmanlaşmak ve diğer sosyal bilimler alanları ile ilişki kurarak disiplinler arası yorum üretmek ve analiz yapma becerisine sahip olmak
5- Ulusal, bölgesel ve küresel ölçekte karşılaşılan sorunları iktisadi analiz yöntemleriyle analiz edebilmek ve çözüm önerileri geliştirebilmek
6-
7-
8-
9-
10-
11-
12-
13-
14-
15-
16-
17-
18-
19-
20-
21-
22-
23-
24-
25-
26-
27-
28-
29-
30-
31-
32-
33-
34-
35-
36-
37-
38-
39-
40-
41-
42-
43-
44-
45-
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder

Planlanan öğretim faaliyetleri, öğretme metodları ve AKTS iş yükü
  Sayısı Süresi (saat) Sayı*Süre (saat)
Yüz yüze eğitim 14 3 42
Sınıf dışı ders çalışma süresi (ön çalışma, pekiştirme) 14 10 140
Ödevler 14 11 154
Sunum / Seminer hazırlama 14 11 154
Kısa sınavlar 0 0 0
Ara sınavlara hazırlık 0 0 0
Ara sınavlar 0 0 0
Proje (Yarıyıl ödevi) 0 0 0
Laboratuvar 0 0 0
Arazi çalışması 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavına hazırlık 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavı 0 0 0
Araştırma 14 10 140
Toplam iş yükü     630
AKTS     25.00

Değerlendirme yöntemleri ve kriterler
Yarıyıl içi değerlendirme Sayısı Katkı Yüzdesi
Ara sınav 7 100
Kısa sınav 0 0
Ödev 0 0
Yarıyıl içi toplam   100
Yarıyıl içi değerlendirmelerin başarıya katkı oranı   0
Yarıyıl sonu sınavının başarıya katkı oranı   100
Genel toplam   100

Önerilen veya zorunlu okuma materyalleri
Ders kitabı -
Yardımcı Kaynaklar -

Ders ile ilgili dosyalar