Giriş | English

Yüksek Lisans > Sağlik Bilimleri Enstitüsü > Veter.parazitoloji (yüksek Lisans) > İNGİLİZCE DİL BECERİLERİNİN ÖĞRETİMİ I
 
Dersin adı Dersin seviyesi Dersin kodu Dersin tipi Dersin dönemi Yerel kredi AKTS kredisi Ders bilgileri
İNGİLİZCE DİL BECERİLERİNİN ÖĞRETİMİ I İkinci düzey İÖP 303 5 5.00 5.00 Yazdır
   
Dersin tanımı
Ön koşul dersleri Yok
Eğitimin dili İngilizce
Koordinatör DR. ÖĞR. ÜYESİ UFUK GİRGİN
Dersi veren öğretim eleman(lar)ı ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ Dr. HALE ORTAKÖYLÜOĞLU
Yardımcı öğretim eleman(lar)ı -
Dersin veriliş şekli Yüzyüze ve çevrimiçi
Dersin amacı Bu dersin amacı öğretmen adayı öğrencilere İngilizcenin öğretiminde gerekli olan temel konuların nasıl öğretileceği konusunda bilgi vermektir. Dil öğretim becerileri olan, dinleme, konuşma, yazma ve okuma becerilerinde bulunan tekniklerin teorik ve uygulamalı olarak öğrencilere verilmesi hedeflenmektedir.
Dersin tanımı Yabancı dil öğretiminin etkin olarak yapılabilmesi için öğretmen adayı öğrencilerin temel konuları öğrenmesi gerekmektedir. Temel öğretim teknik ve yöntemleri kullanılarak öğrencilerin sınıf içerisinde etkin olmaları bu dersin kapsamını oluşturmaktadır.

Dersin içeriği
1- Derse giriş
2- Okuma Becerilerini Geliştirme
3- Okuma Becerilerini Geliştirme Sunuları
4- Dinleme Becerilerini Geliştirme
5- Dinleme Becerileri Geliştirme Sunuları
6- Yazma Becerilerini Geliştirme
7- Yazma Becerilerini Geliştirme Sunuları
8- Konuşma Becerilerini Geliştirme
9- Konuşma Becerilerini Geliştirme Sunuları
10- Sınıf İngilizcesi
11- Kukla ve Drama Kullanımı
12- Bütünleşik Beceriler
13- Bütünleşik Beceri Sunuları
14- Dönem Değerlendirmesi
15-
16-
17-
18-
19-
20-

Dersin öğrenme çıktıları
1- Okuma etkinliklerinin nasıl yapılacağını öğrenmek
2- Yazma etkinliklerinin nasıl yapılacağını öğrenmek
3- Dinleme etkinliklerinin nasıl yapılacağını öğrenmek
4- Konuşma etkinliklerinin nasıl yapılacağını öğrenmek
5- Bütünleşik beceri öğretiminin nasıl yapılacağını öğrenmek
6- Dersi ve ders materyalinin nasıl değerlendirileceğini öğrenmek
7-
8-
9-
10-

*Dersin program yeterliliklerine katkı seviyesi
1- mesleki rol ve işlevlerini yerine getirmek için gerekli kuramsal ve uygulama bilgilerine sahiptir.
2- Mesleki etik ilke ve değerlere uygun davranır
3-
4-
5-
6-
7-
8-
9-
10-
11-
12-
13-
14-
15-
16-
17-
18-
19-
20-
21-
22-
23-
24-
25-
26-
27-
28-
29-
30-
31-
32-
33-
34-
35-
36-
37-
38-
39-
40-
41-
42-
43-
44-
45-
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder

Planlanan öğretim faaliyetleri, öğretme metodları ve AKTS iş yükü
  Sayısı Süresi (saat) Sayı*Süre (saat)
Yüz yüze eğitim 14 2 28
Sınıf dışı ders çalışma süresi (ön çalışma, pekiştirme) 14 2 28
Ödevler 10 2 20
Sunum / Seminer hazırlama 3 3 9
Kısa sınavlar 3 2 6
Ara sınavlara hazırlık 4 2 8
Ara sınavlar 1 1 1
Proje (Yarıyıl ödevi) 2 6 12
Laboratuvar 0 0 0
Arazi çalışması 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavına hazırlık 1 3 3
Yarıyıl sonu sınavı 1 1 1
Araştırma 0 0 0
Toplam iş yükü     116
AKTS     5.00

Değerlendirme yöntemleri ve kriterler
Yarıyıl içi değerlendirme Sayısı Katkı Yüzdesi
Ara sınav 1 40
Kısa sınav 3 30
Ödev 3 30
Yarıyıl içi toplam   100
Yarıyıl içi değerlendirmelerin başarıya katkı oranı   40
Yarıyıl sonu sınavının başarıya katkı oranı   60
Genel toplam   100

Önerilen veya zorunlu okuma materyalleri
Ders kitabı Watkins, P. (2014). Learning to Teach English, Delta Publishing Tanner, R. & C., Green. (1998). Tasks for Teacher Education: A Reflective Approach, Longman.
Yardımcı Kaynaklar Doff. A. (1988). Teach English Teacher’s Notebook, Cambridge University Press. Harmer, J. (2015). The Practice of English Language Teaching, Pearson Education.

Ders ile ilgili dosyalar