Giriş | English

Yüksek Lisans > Fen Bilimleri Enstitüsü > Kimya (yl. Yabanci Dil) > TEZ DANIŞMANLIĞI 2
 
Dersin adı Dersin seviyesi Dersin kodu Dersin tipi Dersin dönemi Yerel kredi AKTS kredisi Ders bilgileri
TEZ DANIŞMANLIĞI 2 İkinci düzey JFM 822 1 2.00 2.00 Yazdır
   
Dersin tanımı
Ön koşul dersleri Yok
Eğitimin dili Türkçe
Koordinatör PROF. DR. COŞKUN ÖZKAN
Dersi veren öğretim eleman(lar)ı Öğretim Üyeleri
Yardımcı öğretim eleman(lar)ı --
Dersin veriliş şekli --
Dersin amacı Danışmanlığı üstlenilen öğrencinin dönem derslerinin takibi, önerilerde bulunulması ve tez çalışmaları için ön çalışmaların başlatılması.
Dersin tanımı Danışmanlığı üstlenilen öğrencinin dönem derslerinin takibi, önerilerde bulunulması ve tez çalışmaları için ön çalışmaların başlatılması sağlanacaktır.

Dersin içeriği
1- Tez hazırlık danışmanlığı
2- Tez çalışmalarına yönelik danışmanlık
3- Tez çalışmalarına yönelik danışmanlık
4- Tez çalışmalarına yönelik danışmanlık
5- Tez çalışmalarına yönelik danışmanlık
6- Tez çalışmalarına yönelik danışmanlık
7- Tez çalışmalarına yönelik danışmanlık
8- Tez sunumuna yönelik danışmanlık ve yönlendirmeler
9- Tez sunumuna yönelik danışmanlık ve yönlendirmeler
10- Tez sunumuna yönelik danışmanlık ve yönlendirmeler
11- Tez sunumuna yönelik danışmanlık ve yönlendirmeler
12- Tez sunumuna yönelik danışmanlık ve yönlendirmeler
13- Tez sunumuna yönelik danışmanlık ve yönlendirmeler
14- Tez sunumuna yönelik danışmanlık ve yönlendirmeler
15- Tez sunumuna yönelik danışmanlık ve yönlendirmeler
16-
17-
18-
19-
20-

Dersin öğrenme çıktıları
1- Tezini hazırlayan öğrenci, tez hazırlığı, tez çalışmaları ve yazımı konusunda yeterli bilgiye sahip olur, tezini kendisi ilgili enstitünün kurallarına uygun şekilde hazırlayabilir.
2- --
3- --
4- --
5- --
6- --
7-
8-
9-
10-

*Dersin program yeterliliklerine katkı seviyesi
1- Kimyasal problemlere temel kimya bilgi ve becerilerini kullanarak tek başına çözümler üretebilme yeteneği
2- İleri araştırmalarda bilgi ve beceri düzeyi planlama ve yürütebilme yeteneği
3- Ulusal ve uluslararası düzeyde kimya ile ilgili konuları izleyebilir, değerlendirip ve yorumlayabilme yeteneği
4- Alanı ile ilgili yeni düşünce ve yöntemler geliştirerek bilgi toplumu oluşum sürecine katkı yapabilme yeteneği
5- Kimya alanında lisans düzeyinde kazanılan bilgileri genişletmek ve geliştirebilme yeteneği
6- Bilimsel ve analitik düşünme ve sentez yapabilme formasyonu kazandırmak
7- Kimya alanında çeşitli cihazları kullanır ve sonuçlarını yorumlayabilme
8- Uzmanlık alanı ile ilgili deneyleri tasarlar ve uygulayabilme yeteneği
9- Deneysel verilerin değerlendirilmesinde çeşitli istatistik metotları ve paket programları kullanabilme yeteneği
10-
11-
12-
13-
14-
15-
16-
17-
18-
19-
20-
21-
22-
23-
24-
25-
26-
27-
28-
29-
30-
31-
32-
33-
34-
35-
36-
37-
38-
39-
40-
41-
42-
43-
44-
45-
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder

Planlanan öğretim faaliyetleri, öğretme metodları ve AKTS iş yükü
  Sayısı Süresi (saat) Sayı*Süre (saat)
Yüz yüze eğitim 0 0 0
Sınıf dışı ders çalışma süresi (ön çalışma, pekiştirme) 0 0 0
Ödevler 0 0 0
Sunum / Seminer hazırlama 0 0 0
Kısa sınavlar 0 0 0
Ara sınavlara hazırlık 0 0 0
Ara sınavlar 0 0 0
Proje (Yarıyıl ödevi) 0 0 0
Laboratuvar 0 0 0
Arazi çalışması 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavına hazırlık 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavı 0 0 0
Araştırma 0 0 0
Toplam iş yükü     0
AKTS     0.00

Değerlendirme yöntemleri ve kriterler
Yarıyıl içi değerlendirme Sayısı Katkı Yüzdesi
Ara sınav 0 0
Kısa sınav 0 0
Ödev 0 0
Yarıyıl içi toplam   0
Yarıyıl içi değerlendirmelerin başarıya katkı oranı   0
Yarıyıl sonu sınavının başarıya katkı oranı   0
Genel toplam   0

Önerilen veya zorunlu okuma materyalleri
Ders kitabı Tez konusuyla ilgili literatür.
Yardımcı Kaynaklar Tez ile ilgili yayınlar.

Ders ile ilgili dosyalar