Dersin adı |
Dersin seviyesi |
Dersin kodu |
Dersin tipi |
Dersin dönemi |
Yerel kredi |
AKTS kredisi |
Ders bilgileri |
SEMİNER |
İkinci düzey |
ZT 500 |
Zorunlu |
1 |
4.00 |
4.00 |
Yazdır |
Ön koşul dersleri
|
yok
|
Eğitimin dili
|
Türkçe
|
Koordinatör
|
DOÇ. DR. SELMA BÜYÜKKILIÇ BEYZİ
|
Dersi veren öğretim eleman(lar)ı
|
Yusuf KONCA, M. Ulaş ÇINAR, Jale Metin KIYICI, İsmail Ülger, Selma Büyükkılıç Beyzi, Mahmut Kaliber
|
Yardımcı öğretim eleman(lar)ı
|
Mustafa Özdemir
|
Dersin veriliş şekli
|
Teorik, uygulamalı
|
Dersin amacı
|
Teknik konuların sunum tecrübesinin geliştirilmesi
|
Dersin tanımı
|
Seminer verilmesi
|
1- |
Seminer konusu seçimi
|
2- |
Kaynak taraması
|
3- |
Kaynaklardan tümden gelimden özele inilmesi
|
4- |
Konu başlıkları oluşturma
|
5- |
Literatür gösterme ve Literatür listesi oluşturma
|
6- |
Sunu hazırlama teknikleri
|
7- |
Sunulması
|
8- |
|
9- |
|
10- |
|
11- |
|
12- |
|
13- |
|
14- |
|
15- |
|
16- |
|
17- |
|
18- |
|
19- |
|
20- |
|
1- |
Sunu için konu belirleme
|
2- |
Bilgilerin derlenmesi
|
3- |
Kurallara uygun metin yazma ve atıf yapma
|
4- |
Literatür listesi oluşturma
|
5- |
Sunum bütünlüğü kontrolleri
|
6- |
Etkili ve akılda kalıcı bir sunum yapma
|
7- |
|
8- |
|
9- |
|
10- |
|
*Dersin program yeterliliklerine katkı seviyesi
|
1- |
Hayvan besleme ve yemlerin tanınması
|
|
2- |
Hayvan ihtiyaçlarının bilinmesi
|
|
3- |
Hayvan genetik kaynaklarının tanımlanması
|
|
4- |
Hayvancılıkta planlamanın yapılması
|
|
5- |
Hayvan yetiştirme tekniklerinin bilinmesi
|
|
6- |
Barınak planlama
|
|
7- |
Konvansiyonel ve organik hayvancılıkta yeterli bilginin edinilmesi
|
|
8- |
Hayvancılık yatırımları
|
|
9- |
Hayvancılık ekonomisi
|
|
10- |
Hayvansal ürünlerin değerlendirilmesi
|
|
11- |
Hayvancılık projelerinin yapılması ve yürütülmesi
|
|
12- |
|
|
13- |
|
|
14- |
|
|
15- |
|
|
16- |
|
|
17- |
|
|
18- |
|
|
19- |
|
|
20- |
|
|
21- |
|
|
22- |
|
|
23- |
|
|
24- |
|
|
25- |
|
|
26- |
|
|
27- |
|
|
28- |
|
|
29- |
|
|
30- |
|
|
31- |
|
|
32- |
|
|
33- |
|
|
34- |
|
|
35- |
|
|
36- |
|
|
37- |
|
|
38- |
|
|
39- |
|
|
40- |
|
|
41- |
|
|
42- |
|
|
43- |
|
|
44- |
|
|
45- |
|
|
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder |
Planlanan öğretim faaliyetleri, öğretme metodları ve AKTS iş yükü
|
|
Sayısı
|
Süresi (saat)
|
Sayı*Süre (saat)
|
Yüz yüze eğitim
|
2
|
15
|
30
|
Sınıf dışı ders çalışma süresi (ön çalışma, pekiştirme)
|
10
|
4
|
40
|
Ödevler
|
14
|
2
|
28
|
Sunum / Seminer hazırlama
|
1
|
2
|
2
|
Kısa sınavlar
|
0
|
0
|
0
|
Ara sınavlara hazırlık
|
0
|
0
|
0
|
Ara sınavlar
|
0
|
0
|
0
|
Proje (Yarıyıl ödevi)
|
0
|
0
|
0
|
Laboratuvar
|
0
|
0
|
0
|
Arazi çalışması
|
0
|
0
|
0
|
Yarıyıl sonu sınavına hazırlık
|
0
|
0
|
0
|
Yarıyıl sonu sınavı
|
0
|
0
|
0
|
Araştırma
|
0
|
0
|
0
|
Toplam iş yükü
|
|
|
100
|
AKTS
|
|
|
4.00
|
Değerlendirme yöntemleri ve kriterler
|
Yarıyıl içi değerlendirme
|
Sayısı
|
Katkı Yüzdesi
|
Ara sınav
|
0
|
0
|
Kısa sınav
|
0
|
0
|
Ödev
|
1
|
100
|
Yarıyıl içi toplam
|
|
100
|
Yarıyıl içi değerlendirmelerin başarıya katkı oranı
|
|
0
|
Yarıyıl sonu sınavının başarıya katkı oranı
|
|
100
|
Genel toplam
|
|
100
|
Önerilen veya zorunlu okuma materyalleri
|
Ders kitabı
|
Konuya göre değişen kaynaklar
|
Yardımcı Kaynaklar
|
Basılı ve internet kaynakları
|
|