Giriş | English

Lisans > Güzel Sanatlar Fakültesi > Grafik Tasarimi > GRAFİK İLETİŞİM STRATEJİLERİ
 
Dersin adı Dersin seviyesi Dersin kodu Dersin tipi Dersin dönemi Yerel kredi AKTS kredisi Ders bilgileri
GRAFİK İLETİŞİM STRATEJİLERİ Birinci düzey GRF403 Zorunlu 7 2.00 2.00 Yazdır
   
Dersin tanımı
Ön koşul dersleri yoktur
Eğitimin dili Türkçe
Koordinatör DOÇ. DR. ERHAN YILDIRIM
Dersi veren öğretim eleman(lar)ı
Yardımcı öğretim eleman(lar)ı yoktur
Dersin veriliş şekli Sunum ve Proje
Dersin amacı Pazarlama Stratejileri ve sektörel ilişkiyi kurabilmek
Dersin tanımı Reklamcılık ve pazarlama başlıklarını bir arada incelemek ve öğrencilerin mesleki hayata hazır olunuşunu sağlamak amaçlanan teorik bir derstir.

Dersin içeriği
1- Pazarlama ve iktisat kavramlarına giriş.
2- Pazarlama yöntemleri nedir?
3- Pazarlama yöntemleri nedir?
4- İşletmeler ve ajanslar hakkında sunum
5- İşletmeler ve ajanslar hakkında sunum
6- derse konuk davet edilmesi... (ajans ya da işletme sahibi)
7- Vize sınavı için proje
8- Vize
9- Vize
10- proje konusu seçilmesi
11- proje
12- proje
13- proje
14- Final öncesi proje sunumları
15- Final öncesi proje sunumları
16- Final
17- Final
18-
19-
20-

Dersin öğrenme çıktıları
1- Mezun olacak öğrencinin piyasada zorluk çekmemesi
2- Karşılaşılaşılabilecek sorun ve sıkıntılara karşı hazır bulunmak.
3- hep birlikte çalışma becerisi
4- topluluğa sunum yapabilmek
5- pazarlama strateji ve teknikleri hakkında bilgi sahibi olabilme.
6- grup ile çalışabilme.
7-
8-
9-
10-

*Dersin program yeterliliklerine katkı seviyesi
1- Sanat ve tasarım bilgilerini tanımlama, çözümleme ve grafik tasarım alanında uygulayabilme becerilerine sahip olabilmek.
2- Alanla ilgili yazılım bilgisine sahip olabilme, çağın gerektirdiği teknolojik yeniliklere ayak uydurabilmek.
3- Yaşam boyu eğitimin önemini kavrama ve gerekliliklerinin yerine getirebilme becerisine sahip olabilmek.
4- Çağın sorunlarını, toplumun değişen dinamiklerini takip edebilmek.
5- Etkili iletişim kurabilmek, ikna becerisine sahip olabilmek.
6- Fikir ve sanat eserleri hakkında mesleki ve etik sorumluluk bilincine sahip olabilmek.
7- Araştırma, deneyimleme, analiz, değerlendirme ve yorumla becerilerine sahip olabilmek.
8- Sorun ve gereksinimleri karşılayacak, hedef kitleye ulaşabilecek tasarımlar üretebilmek.
9- Disiplinler arası ortak çalışabilmek.
10- Sanat ve tasarım problemlerinin çözümünde gerekli malzemeleri kullanabilme yetkinliğine sahip olabilmek.
11- Ekip ve bireysel olarak çalışabilmek.
12- Zamanlama, sabır, iş bilinci, uzlaşmacılık, özgüven ve düzenlilik becerilerine sahip olabilmek.
13- Tasarım problemlerini çözümlemede kullanılan malzemelerin seçiminde çevreye karşı duyarlı olabilmek.
14- Toplumsal, kültürel, bilimsel ve sanatsal değerler karşı sorumluluk sahibi olabilmek.
15- Dilini doğru kullanmak ve tasarımlarda bu konuda sorumluluk göstermek.
16-
17-
18-
19-
20-
21-
22-
23-
24-
25-
26-
27-
28-
29-
30-
31-
32-
33-
34-
35-
36-
37-
38-
39-
40-
41-
42-
43-
44-
45-
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder

Planlanan öğretim faaliyetleri, öğretme metodları ve AKTS iş yükü
  Sayısı Süresi (saat) Sayı*Süre (saat)
Yüz yüze eğitim 14 3 42
Sınıf dışı ders çalışma süresi (ön çalışma, pekiştirme) 0 0 0
Ödevler 0 0 0
Sunum / Seminer hazırlama 0 0 0
Kısa sınavlar 0 0 0
Ara sınavlara hazırlık 0 0 0
Ara sınavlar 0 0 0
Proje (Yarıyıl ödevi) 0 0 0
Laboratuvar 0 0 0
Arazi çalışması 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavına hazırlık 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavı 1 1 1
Araştırma 10 10 100
Toplam iş yükü     143
AKTS     6.00

Değerlendirme yöntemleri ve kriterler
Yarıyıl içi değerlendirme Sayısı Katkı Yüzdesi
Ara sınav 1 40
Kısa sınav 0 0
Ödev 3 60
Yarıyıl içi toplam   100
Yarıyıl içi değerlendirmelerin başarıya katkı oranı   40
Yarıyıl sonu sınavının başarıya katkı oranı   60
Genel toplam   100

Önerilen veya zorunlu okuma materyalleri
Ders kitabı Pazarlama Stratejileri Yönetsel Bir Yaklaşım, Ömer Torlak / Beta Basın Yayım
Yardımcı Kaynaklar Pazarlama Stratejileri Yönetsel Bir Yaklaşım, Ömer Torlak / Beta Basın Yayım

Ders ile ilgili dosyalar