Giriş | English

Yüksek Lisans > Güzel Sanatlar Enstitüsü > Müzik Anasanat Dali (yüksek Lisans) > SEMİNER
 
Dersin adı Dersin seviyesi Dersin kodu Dersin tipi Dersin dönemi Yerel kredi AKTS kredisi Ders bilgileri
SEMİNER İkinci düzey ANA 600 1 5.00 5.00 Yazdır
   
Dersin tanımı
Ön koşul dersleri
Eğitimin dili Türkçe
Koordinatör PROF. DR. HARUN ÜLGER
Dersi veren öğretim eleman(lar)ı PROF. DR. HARUN ÜLGER
Yardımcı öğretim eleman(lar)ı -
Dersin veriliş şekli Teorik, kaynak tarama, seminer hazırlığı ve sunumu.
Dersin amacı Öğrencilerin literatür tarama ve sunum yapabilme kabiliyetlerinin geliştirilmesi amaçlanmıştır.
Dersin tanımı Sunum yapma becerisinin kazandırılması

Dersin içeriği
1- Seminer konusu seçmek, seminer başlığı belirlemek, seminer içeriği düzenlemek
2- Sunum teknikleri
3- Eğitici tarafından yapılan sunum
4- Öğrenci tarafından yapılan sunum
5- Öğrenci tarafından yapılan sunum
6- Öğrenci tarafından yapılan sunum
7- Öğrenci tarafından yapılan sunum
8- Öğrenci tarafından yapılan sunum
9- Öğrenci tarafından yapılan sunum
10- Öğrenci tarafından yapılan sunum
11- Öğrenci tarafından yapılan sunum
12- Öğrenci tarafından yapılan sunum
13- Öğrenci tarafından yapılan sunum
14- Öğrenci tarafından yapılan sunum
15-
16-
17-
18-
19-
20-

Dersin öğrenme çıktıları
1- Seminer konusu ve başlığı belirleme
2- Kaynak taraması yapabilme
3- İnternetten bilimsel kaynaklara erişebilme
4- Sunum hazırlayabilme
5- Sunum amacıyla elektronik cihazları kullanabilme
6- Sunum yapabilme
7-
8-
9-
10-

*Dersin program yeterliliklerine katkı seviyesi
1- Güzel sanatların çeşitli alanlarına özgün katkıda bulunabilecek sanatçılar yetiştirmek
2- Çeşitli yayınlar, projeler ve etkinlikler ile toplumu sanat açısından eğitmek
3- Güzel sanatların yaşamın içinde yer almasını, bu yolla üretici değerlerin topluma katkıda bulunmasını sağlamak
4- Eğitim ve araştırmalarıyla ulusal ve uluslararası düzeyde saygın ve tercih edilen bununla birlikte, dünya standartlarında eğitim veren bir kurum olmayı hedeflemek
5- Alanında paylaşıma açık sanatsal etkinlikler düzenlemek
6- Hayal gücü yüksek, sergilenebilir, çağdaş, farklı çalışmalar üretebilmek
7- Derin düşünce ve yüksek heyecan uyandırabilmek
8-
9-
10-
11-
12-
13-
14-
15-
16-
17-
18-
19-
20-
21-
22-
23-
24-
25-
26-
27-
28-
29-
30-
31-
32-
33-
34-
35-
36-
37-
38-
39-
40-
41-
42-
43-
44-
45-
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder

Planlanan öğretim faaliyetleri, öğretme metodları ve AKTS iş yükü
  Sayısı Süresi (saat) Sayı*Süre (saat)
Yüz yüze eğitim 14 2 28
Sınıf dışı ders çalışma süresi (ön çalışma, pekiştirme) 14 3 42
Ödevler 14 2 28
Sunum / Seminer hazırlama 2 1 2
Kısa sınavlar 0 0 0
Ara sınavlara hazırlık 0 0 0
Ara sınavlar 0 0 0
Proje (Yarıyıl ödevi) 0 0 0
Laboratuvar 0 0 0
Arazi çalışması 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavına hazırlık 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavı 14 2 28
Araştırma 0 0 0
Toplam iş yükü     128
AKTS     5.00

Değerlendirme yöntemleri ve kriterler
Yarıyıl içi değerlendirme Sayısı Katkı Yüzdesi
Ara sınav 0 0
Kısa sınav 0 0
Ödev 1 100
Yarıyıl içi toplam   100
Yarıyıl içi değerlendirmelerin başarıya katkı oranı   100
Yarıyıl sonu sınavının başarıya katkı oranı   0
Genel toplam   100

Önerilen veya zorunlu okuma materyalleri
Ders kitabı
Yardımcı Kaynaklar Day RA (2000) Bilimsel bir Makale Nasıl Yazılır ve Yayımlanır? Çeviri: Gülay Aşkar Altay 4. Basım, TÜBİTAK yayınları.

Ders ile ilgili dosyalar