Procedure or function dbo.FNC_DBP_AKTS_KREDI_HESAPLA has too many arguments specified. Erciyes University - Info Package


Giriş | English
 
Dersin adı Dersin seviyesi Dersin kodu Dersin tipi Dersin dönemi Yerel kredi AKTS kredisi Ders bilgileri
MESLEKİ İNGİLİZCE-IV YD302 6 2.00 2.00 Yazdır
   
Dersin tanımı
Ön koşul dersleri Yok
Eğitimin dili Türkçe ve İngilizce
Koordinatör PROF. DR. RAMAZAN CANHİLAL
Dersi veren öğretim eleman(lar)ı PROF. DR. RAMAZAN CANHİLAL
Yardımcı öğretim eleman(lar)ı Araş. Gör. Dr. Ebubekir YÜKSEL
Dersin veriliş şekli Yüz yüze
Dersin amacı Ziraat ile ilgili temel terim ve kelimeleri ve çeviri tekniklerini öğretmek
Dersin tanımı Öğrencilere, daha önce öğrenmiş oldukları İngilizce gramer ve kelime bilgilerini kullanmayı öğreten ve bu yolla Bitki Koruma konusunda uluslararası literatürü anlama yetisi kazandıran bir ders

Dersin içeriği
1- Tarım ile ilgili Mesleki Terimler
2- Tarım ile ilgili Mesleki Terimler
3- Tarım ile ilgili çeviri metinleri
4- Tarım ile ilgili çeviri metinleri
5- Tarımsal terimleri kullanarak İngilizce yazma
6- Tarımsal terimleri kullanarak İngilizce yazma
7- Tarımsal terimleri kullanarak İngilizce yazma
8- Ara Sınav
9- Genel Bitki Koruma alanında metinleri okuma ve yazama
10- Genel Bitki Koruma alanında metinleri okuma ve yazama
11- Fitopatoloji alanında metinleri okuma ve yazama
12- Fitopatoloji alanında metinleri okuma ve yazama
13- Entomoloji alanında metinleri okuma ve yazama
14- Entomoloji alanında metinleri okuma ve yazama
15- Final
16- ---
17- ---
18- ---
19- ---
20- ---

Dersin öğrenme çıktıları
1- Tarımsal alanda yazılan makale ve kitapları anlama ve yazabilme yeteneği kazanmak
2- ---
3- ---
4- ---
5- ---
6- ---
7- ---
8- ---
9- ---
10- ---

*Dersin program yeterliliklerine katkı seviyesi
1-
2-
3-
4-
5-
6-
7-
8-
9-
10-
11-
12-
13-
14-
15-
16-
17-
18-
19-
20-
21-
22-
23-
24-
25-
26-
27-
28-
29-
30-
31-
32-
33-
34-
35-
36-
37-
38-
39-
40-
41-
42-
43-
44-
45-
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder

Planlanan öğretim faaliyetleri, öğretme metodları ve AKTS iş yükü
  Sayısı Süresi (saat) Sayı*Süre (saat)
Yüz yüze eğitim 12 1 12
Sınıf dışı ders çalışma süresi (ön çalışma, pekiştirme) 0 0 0
Ödevler 1 3 3
Sunum / Seminer hazırlama 1 4 4
Kısa sınavlar 1 6 6
Ara sınavlara hazırlık 1 6 6
Ara sınavlar 1 6 6
Proje (Yarıyıl ödevi) 1 2 2
Laboratuvar 0 0 0
Arazi çalışması 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavına hazırlık 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavı 1 2 2
Araştırma 0 0 0
Toplam iş yükü     41
AKTS    

Değerlendirme yöntemleri ve kriterler
Yarıyıl içi değerlendirme Sayısı Katkı Yüzdesi
Ara sınav 1 40
Kısa sınav 0 0
Ödev 0 0
Yarıyıl içi toplam   40
Yarıyıl içi değerlendirmelerin başarıya katkı oranı   40
Yarıyıl sonu sınavının başarıya katkı oranı   60
Genel toplam   100

Önerilen veya zorunlu okuma materyalleri
Ders kitabı Reader At Work 1, ODTÜ Reading Kitabı, ODTÜ Yayıncılık Reader At Work 2, ODTÜ Reading Kitabı, ODTÜ Yayıncılık
Yardımcı Kaynaklar Tarımsal makaleler ve dersi veren öğretim üyesinin hazırlamış olduğu okuma metinleri http://www.wikipedia.org/

Ders ile ilgili dosyalar