Giriş | English

Doktora > Sağlik Bilimleri Enstitüsü > Veteriner Hayvan Bes.ve Bes.has.(doktora) > TEZ ÇALIŞMASI I
 
Dersin adı Dersin seviyesi Dersin kodu Dersin tipi Dersin dönemi Yerel kredi AKTS kredisi Ders bilgileri
TEZ ÇALIŞMASI I Üçüncü düzey FZY 811 3 25.00 25.00 Yazdır
   
Dersin tanımı
Ön koşul dersleri Yok
Eğitimin dili Türkçe
Koordinatör PROF. DR. CEM SÜER
Dersi veren öğretim eleman(lar)ı Programdaki bütün öğretim üyeleri
Yardımcı öğretim eleman(lar)ı yok
Dersin veriliş şekli Aktif yöntem
Dersin amacı Öğrencinin çalıştığı bilimsel alanla ilgili belirli bir problemin çözümü için bilgiye erişme, bilgiyi değerlendirme ve yorumlamaya yönelik etik kurallara uygun bir çalışma yapmasını sağlamaktır.
Dersin tanımı Tez çalışmasının yürütüldüğü bir derstir

Dersin içeriği
1- Tez konusuna yönelik çalışmalar ve tartışma
2- Tez konusuna yönelik çalışmalar ve tartışma
3- Tez konusuna yönelik çalışmalar ve tartışma
4- Tez konusuna yönelik çalışmalar ve tartışma
5- Tez konusuna yönelik çalışmalar ve tartışma
6- Tez konusuna yönelik çalışmalar ve tartışma
7- Tez konusuna yönelik çalışmalar ve tartışma
8- Tez konusuna yönelik çalışmalar ve tartışma
9- Tez konusuna yönelik çalışmalar ve tartışma
10- Tez konusuna yönelik çalışmalar ve tartışma
11- Tez konusuna yönelik çalışmalar ve tartışma
12- Tez konusuna yönelik çalışmalar ve tartışma
13- Tez konusuna yönelik çalışmalar ve tartışma
14- Tez konusuna yönelik çalışmalar ve tartışma
15-
16-
17-
18-
19-
20-

Dersin öğrenme çıktıları
1- Tez konusunda edindiği bilgileri uzmanlık düzeyinde değerlendirebilme, geliştirebilme ve bunları kullanabilme
2- Bilgiye gereksinim duyma ve aradığı bilgiye ulaşabilme
3- Tez konusu ile ilgili verilerin toplanması, değerlendirilmesi, yayımlanması aşamalarında bilimsel ve etik değerleri gözetebilme
4- Tez konusundaki bir sorunu çözmek için yöntem kurgulayabilme, geliştirebilme, sonuçları değerlendirebilme
5- Tez konusundaki uygulamalarda karşılaşacağı karmaşık durumlarda yeni yaklaşımlar geliştirebilme ve sorumluluk alarak çözebilme
6- Tez konusundaki güncel gelişmeleri ve kendi çalışmalarını yazılı, sözlü ve görsel olarak aktarabilme
7-
8-
9-
10-

*Dersin program yeterliliklerine katkı seviyesi
1-
2-
3-
4-
5-
6-
7-
8-
9-
10-
11-
12-
13-
14-
15-
16-
17-
18-
19-
20-
21-
22-
23-
24-
25-
26-
27-
28-
29-
30-
31-
32-
33-
34-
35-
36-
37-
38-
39-
40-
41-
42-
43-
44-
45-
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder

Planlanan öğretim faaliyetleri, öğretme metodları ve AKTS iş yükü
  Sayısı Süresi (saat) Sayı*Süre (saat)
Yüz yüze eğitim 30 1 30
Sınıf dışı ders çalışma süresi (ön çalışma, pekiştirme) 250 1 250
Ödevler 0 0 0
Sunum / Seminer hazırlama 1 2 2
Kısa sınavlar 0 0 0
Ara sınavlara hazırlık 0 0 0
Ara sınavlar 0 0 0
Proje (Yarıyıl ödevi) 1 100 100
Laboratuvar 0 0 0
Arazi çalışması 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavına hazırlık 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavı 0 0 0
Araştırma 40 6 240
Toplam iş yükü     622
AKTS     25.00

Değerlendirme yöntemleri ve kriterler
Yarıyıl içi değerlendirme Sayısı Katkı Yüzdesi
Ara sınav 0 0
Kısa sınav 0 0
Ödev 4 40
Yarıyıl içi toplam   40
Yarıyıl içi değerlendirmelerin başarıya katkı oranı   40
Yarıyıl sonu sınavının başarıya katkı oranı   60
Genel toplam   100

Önerilen veya zorunlu okuma materyalleri
Ders kitabı Tez konusu ile ilgili makale, derleme ve diğer yayınlar
Yardımcı Kaynaklar -

Ders ile ilgili dosyalar