Giriş | English

Doktora > Sağlik Bilimleri Enstitüsü > Veteriner Hayvan Bes.ve Bes.has.(doktora) > UZMANLIK ALAN DERSİ III
 
Dersin adı Dersin seviyesi Dersin kodu Dersin tipi Dersin dönemi Yerel kredi AKTS kredisi Ders bilgileri
UZMANLIK ALAN DERSİ III Üçüncü düzey FZY 853 3 5.00 5.00 Yazdır
   
Dersin tanımı
Ön koşul dersleri Yok
Eğitimin dili Türkçe
Koordinatör PROF. DR. NURCAN DURSUN
Dersi veren öğretim eleman(lar)ı PROF. DR. ASUMAN GÖLGELİ
Yardımcı öğretim eleman(lar)ı Yok
Dersin veriliş şekli Dersler teorik olarak işlenmekte olup soru cevap tekniği ile tekrar yapılmaktadır.
Dersin amacı Tez dönemi ve sonrasında fizyoloji ile ilgili araştırmaların nasıl yapılacağı ve karşılaşılabilecek sorunlara karşı çözüm üretebilme yeteneğinin kazandırılması hedeflenmekle beraber tez ile ilgili eksikliklerin giderilmesi hedeflenmektedir.
Dersin tanımı Tez dönemindeki öğrencilerle beraber bireysel veya grup halinde işlenen tez ve bilimsel konular hakkında bilgilerin aktarıldığı derstir.

Dersin içeriği
1- Araştırma konusu seçiminde dikkat edilmesi gereken hususlar
2- Araştırma konusu seçiminde dikkat edilmesi gereken hususlar
3- Araştırma konusu seçiminde dikkat edilmesi gereken hususlar
4- Araştırma konusu seçiminde dikkat edilmesi gereken hususlar
5- Araştırma konusu seçiminde dikkat edilmesi gereken hususlar
6- Araştırma konusu seçiminde dikkat edilmesi gereken hususlar
7- Araştırma konusu seçiminde dikkat edilmesi gereken hususlar
8- Tez boyunca karşılaşılabilecek sorunlara karşı çözüm üretilmesi
9- Tez boyunca karşılaşılabilecek sorunlara karşı çözüm üretilmesi
10- Tez boyunca karşılaşılabilecek sorunlara karşı çözüm üretilmesi
11- Tez boyunca karşılaşılabilecek sorunlara karşı çözüm üretilmesi
12- Tez boyunca karşılaşılabilecek sorunlara karşı çözüm üretilmesi
13- Tez boyunca karşılaşılabilecek sorunlara karşı çözüm üretilmesi
14- Tez boyunca karşılaşılabilecek sorunlara karşı çözüm üretilmesi
15-
16-
17-
18-
19-
20-

Dersin öğrenme çıktıları
1- Proje yazma tekniklerinin kazandırılması
2- Deneysel araştırmalarda karşılaşılabilecek sorunlara karşı çözüm üretebilme yeteneğinin kazandırılması
3- Deney tasarımı yapabilme yeteneğinin kazandırılması
4- Deney sonuçlarını yorumlayabilme yeteneğinin kazandırılması
5- Deney sonuçlarını hesaplayabilme yeteneğinin kazandırılması
6- Tez yazma yeteneğinin kazandırılması
7-
8-
9-
10-

*Dersin program yeterliliklerine katkı seviyesi
1-
2-
3-
4-
5-
6-
7-
8-
9-
10-
11-
12-
13-
14-
15-
16-
17-
18-
19-
20-
21-
22-
23-
24-
25-
26-
27-
28-
29-
30-
31-
32-
33-
34-
35-
36-
37-
38-
39-
40-
41-
42-
43-
44-
45-
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder

Planlanan öğretim faaliyetleri, öğretme metodları ve AKTS iş yükü
  Sayısı Süresi (saat) Sayı*Süre (saat)
Yüz yüze eğitim 14 8 112
Sınıf dışı ders çalışma süresi (ön çalışma, pekiştirme) 14 1 14
Ödevler 0 0 0
Sunum / Seminer hazırlama 0 0 0
Kısa sınavlar 0 0 0
Ara sınavlara hazırlık 0 0 0
Ara sınavlar 0 0 0
Proje (Yarıyıl ödevi) 0 0 0
Laboratuvar 0 0 0
Arazi çalışması 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavına hazırlık 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavı 0 0 0
Araştırma 5 1 5
Toplam iş yükü     131
AKTS     5.00

Değerlendirme yöntemleri ve kriterler
Yarıyıl içi değerlendirme Sayısı Katkı Yüzdesi
Ara sınav 1 40
Kısa sınav 0 0
Ödev 0 0
Yarıyıl içi toplam   40
Yarıyıl içi değerlendirmelerin başarıya katkı oranı   40
Yarıyıl sonu sınavının başarıya katkı oranı   60
Genel toplam   100

Önerilen veya zorunlu okuma materyalleri
Ders kitabı Genel literatür taraması
Yardımcı Kaynaklar Kütüphane taraması

Ders ile ilgili dosyalar