Dersin adı |
Dersin seviyesi |
Dersin kodu |
Dersin tipi |
Dersin dönemi |
Yerel kredi |
AKTS kredisi |
Ders bilgileri |
TEZ ÇALIŞMASI 1 |
Üçüncü düzey |
VHE 811 |
|
3 |
25.00 |
25.00 |
Yazdır |
Ön koşul dersleri
|
|
Eğitimin dili
|
Türkçe
|
Koordinatör
|
PROF. DR. EMEL ALAN
|
Dersi veren öğretim eleman(lar)ı
|
Prof.Dr. Narin LİMAN, Prof.Dr. Güner Küçük BAYRAM, Doç.Dr. Feyzullah BEYAZ, Yrd.Doç.Dr. Emel ALAN
|
Yardımcı öğretim eleman(lar)ı
|
Yrd.Doç.Dr. Emel ALAN
|
Dersin veriliş şekli
|
Dersin konusuna ilişkin bilgiler çeşitli görsel eğitim araçlarıyla anlatılmaktadır.
|
Dersin amacı
|
Yüksek lisans öğrencilerine hazırladıkları tez konusu ile ilgili temel bilgilerler vermektir.
|
Dersin tanımı
|
Öğrencinin tezi ile ilgi konularda bilgi verilir.
|
1- |
Tezle ilgili temel bilgiler
|
2- |
Tezle ilgili temel bilgiler
|
3- |
Tezle ilgili temel bilgiler
|
4- |
Tezle ilgili temel bilgiler
|
5- |
Tezle ilgili temel bilgiler
|
6- |
Tezle ilgili temel bilgiler
|
7- |
Tezin yazımıyla ilgili temel bilgiler
|
8- |
Tezin yazımıyla ilgili temel bilgiler
|
9- |
Tezin yazımıyla ilgili temel bilgiler
|
10- |
Tezin yazımıyla ilgili temel bilgiler
|
11- |
Tezin yazımıyla ilgili temel bilgiler
|
12- |
Tezin yazımıyla ilgili temel bilgiler
|
13- |
Tezin yazımıyla ilgili temel bilgiler
|
14- |
Tezin yazımıyla ilgili temel bilgiler
|
15- |
|
16- |
|
17- |
|
18- |
|
19- |
|
20- |
|
1- |
Tez konusunda bilgi edinmek
|
2- |
Tez yazımı hakkında bilgi edinmek
|
3- |
|
4- |
|
5- |
|
6- |
|
7- |
|
8- |
|
9- |
|
10- |
|
*Dersin program yeterliliklerine katkı seviyesi
|
1- |
|
|
2- |
|
|
3- |
|
|
4- |
|
|
5- |
|
|
6- |
|
|
7- |
|
|
8- |
|
|
9- |
|
|
10- |
|
|
11- |
|
|
12- |
|
|
13- |
|
|
14- |
|
|
15- |
|
|
16- |
|
|
17- |
|
|
18- |
|
|
19- |
|
|
20- |
|
|
21- |
|
|
22- |
|
|
23- |
|
|
24- |
|
|
25- |
|
|
26- |
|
|
27- |
|
|
28- |
|
|
29- |
|
|
30- |
|
|
31- |
|
|
32- |
|
|
33- |
|
|
34- |
|
|
35- |
|
|
36- |
|
|
37- |
|
|
38- |
|
|
39- |
|
|
40- |
|
|
41- |
|
|
42- |
|
|
43- |
|
|
44- |
|
|
45- |
|
|
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder |
Planlanan öğretim faaliyetleri, öğretme metodları ve AKTS iş yükü
|
|
Sayısı
|
Süresi (saat)
|
Sayı*Süre (saat)
|
Yüz yüze eğitim
|
14
|
1
|
14
|
Sınıf dışı ders çalışma süresi (ön çalışma, pekiştirme)
|
10
|
10
|
100
|
Ödevler
|
5
|
5
|
25
|
Sunum / Seminer hazırlama
|
2
|
10
|
20
|
Kısa sınavlar
|
0
|
0
|
0
|
Ara sınavlara hazırlık
|
0
|
0
|
0
|
Ara sınavlar
|
0
|
0
|
0
|
Proje (Yarıyıl ödevi)
|
0
|
0
|
0
|
Laboratuvar
|
14
|
26
|
364
|
Arazi çalışması
|
0
|
0
|
0
|
Yarıyıl sonu sınavına hazırlık
|
0
|
0
|
0
|
Yarıyıl sonu sınavı
|
1
|
2
|
2
|
Araştırma
|
5
|
20
|
100
|
Toplam iş yükü
|
|
|
625
|
AKTS
|
|
|
25.00
|
Değerlendirme yöntemleri ve kriterler
|
Yarıyıl içi değerlendirme
|
Sayısı
|
Katkı Yüzdesi
|
Ara sınav
|
1
|
50
|
Kısa sınav
|
0
|
0
|
Ödev
|
1
|
50
|
Yarıyıl içi toplam
|
|
100
|
Yarıyıl içi değerlendirmelerin başarıya katkı oranı
|
|
40
|
Yarıyıl sonu sınavının başarıya katkı oranı
|
|
60
|
Genel toplam
|
|
100
|
Önerilen veya zorunlu okuma materyalleri
|
Ders kitabı
|
Literatür tarama
|
Yardımcı Kaynaklar
|
Theory and Practice of Histotechnology D. C. Sheehan, B. B. Hrapchak, 1973
Histolojik Boyama Teknikleri R. Demir, 2001
Theory and Practice of Histological Techniques, J. D. Bancroft, A. Stevens, D. R. Turner, 1990
Manual of Histologic Staining Methods of the Armed Forces Institute of Pathology, L. G. Luna, 1968
|
|