Giriş | English

Doktora > Sağlik Bilimleri Enstitüsü > Pedodonti (ankara Ü. Ort. Dr) > CANLI VE KARKAS DEĞERLENDİRME
 
Dersin adı Dersin seviyesi Dersin kodu Dersin tipi Dersin dönemi Yerel kredi AKTS kredisi Ders bilgileri
CANLI VE KARKAS DEĞERLENDİRME Üçüncü düzey VZT 512 1 4.00 4.00 Yazdır
   
Dersin tanımı
Ön koşul dersleri YOK
Eğitimin dili TÜKÇE
Koordinatör DOÇ. DR. DAVUT BAYRAM
Dersi veren öğretim eleman(lar)ı PROF.DR.KAAN M.İŞCAN
Yardımcı öğretim eleman(lar)ı YRD.DOÇ. DR. DAVUT BAYRAM
Dersin veriliş şekli TEORİK
Dersin amacı KARŞILAŞTIRMA
Dersin tanımı KARKAS DEĞERLİ ETLERİ

Dersin içeriği
1- SIĞIR KARKASI
2- KOYUN KARKASI
3- TAVUK KARKASI
4- DOMUZ KARKASI
5- ORGANOLEPTİK MUAYENE
6- ORGANOLEPTİK MUAYENE 1
7- ORGANOLEPTİK MUAYENE 2
8- ORGANOLEPTİK MUAYENE 3
9-
10-
11-
12-
13-
14-
15-
16-
17-
18-
19-
20-

Dersin öğrenme çıktıları
1- ANATOMİK VE KARŞILAŞTIRMALI EVCİL HAYVAN KARKASLARI VE DEĞERLİ ETLERİN TANIMI
2- ANATOMİK VE KARŞILAŞTIRMALI EVCİL HAYVAN KARKASLARI VE DEĞERLİ ETLERİN TANIMI 1
3- ANATOMİK VE KARŞILAŞTIRMALI EVCİL HAYVAN KARKASLARI VE DEĞERLİ ETLERİN TANIMI 2
4- ANATOMİK VE KARŞILAŞTIRMALI EVCİL HAYVAN KARKASLARI VE DEĞERLİ ETLERİN TANIMI 3
5- ANATOMİK VE KARŞILAŞTIRMALI EVCİL HAYVAN KARKASLARI VE DEĞERLİ ETLERİN TANIMI 4
6- ANATOMİK VE KARŞILAŞTIRMALI EVCİL HAYVAN KARKASLARI VE DEĞERLİ ETLERİN TANIMI 5
7- ANATOMİK VE KARŞILAŞTIRMALI EVCİL HAYVAN KARKASLARI VE DEĞERLİ ETLERİN TANIMI 6
8- ANATOMİK VE KARŞILAŞTIRMALI EVCİL HAYVAN KARKASLARI VE DEĞERLİ ETLERİN TANIMI 7
9- ANATOMİK VE KARŞILAŞTIRMALI EVCİL HAYVAN KARKASLARI VE DEĞERLİ ETLERİN TANIMI 8
10- ANATOMİK VE KARŞILAŞTIRMALI EVCİL HAYVAN KARKASLARI VE DEĞERLİ ETLERİN TANIMI 9

*Dersin program yeterliliklerine katkı seviyesi
1- Pedodonti teorilerini uygulama bilgi ve yeteneği geliştirebilme
2- Tıbbi alanlar başta olmak üzere farklı disiplinlerle çalışarak yeni bilgiler oluşturabilme
3- Pedodonti alanıyla ilgili bilgileri eleştirel bir gözle değerlendirebilme, öğrenmeyi yönlendirebilme ve ileri düzey çalışmaları bağımsız olarak yürütebilme
4- Pedodonti alanındaki bir sorunu, bağımsız olarak kurgulayabilme, çözüm yöntemi geliştirebilme, çözebilme, sonuçları değerlendirebilme ve gerektiğinde uygulayabilme
5-
6-
7-
8-
9-
10-
11-
12-
13-
14-
15-
16-
17-
18-
19-
20-
21-
22-
23-
24-
25-
26-
27-
28-
29-
30-
31-
32-
33-
34-
35-
36-
37-
38-
39-
40-
41-
42-
43-
44-
45-
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder

Planlanan öğretim faaliyetleri, öğretme metodları ve AKTS iş yükü
  Sayısı Süresi (saat) Sayı*Süre (saat)
Yüz yüze eğitim 4 4 16
Sınıf dışı ders çalışma süresi (ön çalışma, pekiştirme) 4 4 16
Ödevler 4 4 16
Sunum / Seminer hazırlama 4 4 16
Kısa sınavlar 2 2 4
Ara sınavlara hazırlık 2 2 4
Ara sınavlar 2 2 4
Proje (Yarıyıl ödevi) 2 2 4
Laboratuvar 2 2 4
Arazi çalışması 2 2 4
Yarıyıl sonu sınavına hazırlık 2 2 4
Yarıyıl sonu sınavı 2 2 4
Araştırma 2 2 4
Toplam iş yükü     100
AKTS     4.00

Değerlendirme yöntemleri ve kriterler
Yarıyıl içi değerlendirme Sayısı Katkı Yüzdesi
Ara sınav 1 40
Kısa sınav 0 0
Ödev 0 0
Yarıyıl içi toplam   40
Yarıyıl içi değerlendirmelerin başarıya katkı oranı   40
Yarıyıl sonu sınavının başarıya katkı oranı   60
Genel toplam   100

Önerilen veya zorunlu okuma materyalleri
Ders kitabı ANONYMUS
Yardımcı Kaynaklar ANONYMUS

Ders ile ilgili dosyalar