Giriş | English

Lisans > Fen Fakültesi > Matematik > İNGİLİZCE II
 
Dersin adı Dersin seviyesi Dersin kodu Dersin tipi Dersin dönemi Yerel kredi AKTS kredisi Ders bilgileri
İNGİLİZCE II Birinci düzey MATİNG102 Seçmeli 2 2.00 2.00 Yazdır
   
Dersin tanımı
Ön koşul dersleri yok
Eğitimin dili türkçe
Koordinatör ÖĞRETİM GÖREVLİSİ ÖMER ERDOĞAN
Dersi veren öğretim eleman(lar)ı ÜCR.ÖĞRETİM GÖREVLİSİ OĞUZ ÖZDEMİR
Yardımcı öğretim eleman(lar)ı yok
Dersin veriliş şekli YÜZ YÜZE
Dersin amacı TEMEL İNGİLİZCE KAVRAMLARIN EDİMİNİN SAĞLANMASI
Dersin tanımı TEMEL İNGİLİZCE

Dersin içeriği
1- Past Continuous Tense; The same as/different from/similar to
2- Present Perfect Tense
3- Present Perfect Tense: just/already/yet; ever/never; since/for; recently/lately; been to/been in/gone to
4- Tag Questions; Reflexive Pronouns; Verbs of Perception
5- Adjectives vs Adverbs
6- If Clauses
7- Wish Clauses
8- Passive Voice
9- so/too; neither/nor; either
10- Past Perfect Tense
11- Past Simple vs Past Perfect
12- Relative Clause
13- Reported Speech
14- Indefinite Pronouns
15-
16-
17-
18-
19-
20-

Dersin öğrenme çıktıları
1- Öğrenciler geçmiş olaylardan bahsedebilir ve karşılaştırma yapabilirler. Ayrıca geçmişte başlamış ve halen devam eden olay ve durumlardan bahsedebilirler. Geçmiş ve şimdi arasındaki ilişkiyi anlayabilir ve İngilizce ifade edebilirler.
2- Öğrenciler, 'tag questions' kullanarak bir diyalog başlatabilir, sıfat ve zarf arasındaki farkı anlayabilir ve bunları isim ve eylemleri tarif ederken uygun şekilde kullanabilirler.
3- Öğrenciler şimdi, geçmiş ve gelecekteki ihtimallerden söz edebilir ve geçmiş ve gelecekle ilgili dileklerini ifade edebilirler.
4- Öğrenciler aktif ve pasif ifadeler arasındaki farkı tamamıyla anlayabilir ve pasif ifadeleri anlam ve yapı açısından uygun şekilde kullanabilirler. and structure.
5- Öğrenciler birden fazla geçmiş olayı oluş sırası bildirerek anlatabilirler.
6- Öğrenciler nesne, yer ve insanları ilgi cümlecikleri kullanarak tarif edebilirler.
7- Öğrenciler bir başkasının konuşmasını başka birine aktarabilirler.
8-
9-
10-

*Dersin program yeterliliklerine katkı seviyesi
1- Matematiksel düşünme yeteneği kazanır ve bu yeteneği kullanır.
2- Matematik ile ilgili bir problemi kurgulayabilir, çözüm yöntemi geliştirebilir ve sonuçları gerektiğinde uygulayabilir.
3- Fiziksel olayları matematiksel modelleme yaparak çözebilme yeteneği geliştirir.
4- Güncel yazılım programları kullanır ve bu yeteneğini bilimsel ve teknolojik gelişmeleri izlemede de kullanır.
5- Girişimcilik ve yenilikçiliğe önem verir.
6- Soyut düşünme yeteneğini kullanır.
7- Soyut kavramları, matematiksel yöntemler ile somut hale indirgeyerek bunları anlama ve yorumlama yeteneği kazanır.
8- Matematiksel düşüncenin bir sanatsal özelliğe sahip olduğunun farkına varır.
9- Matematik tarihi ile ilgili belirli bir bilgi düzeyinde olur ve bilim tarihinde matematiğin yerini kavrar.
10- Analitik düşünme yeteneği kazanır.
11- Sorgulayıcı ve eleştirel düşünme yeteneği kazanır.
12- Kendi meslektaşları ile takım oluşturabilme ve bireysel bilgilerini takıma yansıtma yeteneği kazanır.
13- Kendi alanı ile ilgili sahip olduğu bilgi birikimini yazılı ve sözlü olarak ifade eder.
14- Kendi alanı ile ilgili matematiksel bilgileri belirli düzeyde takip edebilecek ve yorumlayabilecek düzeyde bir yabancı dil geliştirir.
15- Sahip olduğu matematiksel bilgileri farklı disiplinlerde de kullanır.
16- Yaşam boyu öğrenmenin gerekliliği bilincine sahip olur.
17-
18-
19-
20-
21-
22-
23-
24-
25-
26-
27-
28-
29-
30-
31-
32-
33-
34-
35-
36-
37-
38-
39-
40-
41-
42-
43-
44-
45-
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder

Planlanan öğretim faaliyetleri, öğretme metodları ve AKTS iş yükü
  Sayısı Süresi (saat) Sayı*Süre (saat)
Yüz yüze eğitim 52 1 52
Sınıf dışı ders çalışma süresi (ön çalışma, pekiştirme) 35 1 35
Ödevler 0 0 0
Sunum / Seminer hazırlama 0 0 0
Kısa sınavlar 0 0 0
Ara sınavlara hazırlık 1 5 5
Ara sınavlar 1 1 1
Proje (Yarıyıl ödevi) 0 0 0
Laboratuvar 0 0 0
Arazi çalışması 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavına hazırlık 1 5 5
Yarıyıl sonu sınavı 1 1 1
Araştırma 1 1 1
Toplam iş yükü     100
AKTS     4.00

Değerlendirme yöntemleri ve kriterler
Yarıyıl içi değerlendirme Sayısı Katkı Yüzdesi
Ara sınav 1 40
Kısa sınav 0 0
Ödev 0 0
Yarıyıl içi toplam   40
Yarıyıl içi değerlendirmelerin başarıya katkı oranı   40
Yarıyıl sonu sınavının başarıya katkı oranı   60
Genel toplam   100

Önerilen veya zorunlu okuma materyalleri
Ders kitabı Milestone Course Book
Yardımcı Kaynaklar yok

Ders ile ilgili dosyalar