Giriş | English

Doktora > Sağlik Bilimleri Enstitüsü > Veteriner Cerrahi(doktora) > TEZ ÇALIŞMASI 3
 
Dersin adı Dersin seviyesi Dersin kodu Dersin tipi Dersin dönemi Yerel kredi AKTS kredisi Ders bilgileri
TEZ ÇALIŞMASI 3 Üçüncü düzey VBK 813 3 25.00 25.00 Yazdır
   
Dersin tanımı
Ön koşul dersleri YOK
Eğitimin dili TÜRKÇE
Koordinatör
Dersi veren öğretim eleman(lar)ı PROF. DR. MERYEM EREN
Yardımcı öğretim eleman(lar)ı YOK
Dersin veriliş şekli PRATİK
Dersin amacı Tez konusuna teşkil edecek temel pratik bilgileri vermek.
Dersin tanımı Tez konusu ile ilgili pratik bilgilerin uygulanmasını kapsar.

Dersin içeriği
1- Tez çalışmasında kullanılacak olan sarf malzemelerin tanıtımı.
2- Tez çalışmasında kullanılacak olan sarf malzemelerin tanıtımı.
3- Tez çalışmasında kullanılacak olan sarf malzemelerin kullanımı.
4- Tez çalışmasında kullanılacak olan sarf malzemelerin kullanımı.
5- Tez çalışmasında kullanılacak olan sarf malzemelerin kullanımı.
6- Tez çalışmasında kullanılacak olan cihazların kullanımı.
7- Tez çalışmasında kullanılacak olan cihazların kullanımı.
8- Tez çalışmasında kullanılacak olan cihazların kullanımı.
9- Tez çalışması ile ilgili biyokimyasal analizlerin uygulanması.
10- Tez çalışması ile ilgili biyokimyasal analizlerin uygulanması.
11- Tez çalışması ile ilgili biyokimyasal analizlerin uygulanması.
12- Tez çalışması ile ilgili biyokimyasal analizlerin uygulanması.
13- Tez çalışması ile ilgili biyokimyasal analizlerin uygulanması.
14- Tez çalışması ile ilgili biyokimyasal analizlerin uygulanması.
15-
16-
17-
18-
19-
20-

Dersin öğrenme çıktıları
1- Öğrenci, sarf malzemeleri öğrenir.
2- Öğrenci, laboratuvar cihazlarını kullanır.
3- Öğrenci, biyokimyasal analizleri yapabilir.
4- ,
5- ,
6- ,
7-
8-
9-
10-

*Dersin program yeterliliklerine katkı seviyesi
1- veteriner cerrahi alanındaki güncel bilgilere sahip olmak ve uzmanlık eğitimine hazır olabilmek
2- veteriner cerrahi alanındaki güncel uygulamaları yapabilmek
3- Bağımsız olarak ve ayrıca çalışma ekibinin lideri ve bir üyesi olarak sorumluluk alabilmek, planlama yapabilmek, çalışabilmek, karşılaşılan sorunları çözebilmek
4- Yaşam boyu öğrenme ile ilişkili olarak sağlık alanındaki yeni bilgilere ulaşabilmek, değerlendirebilmek ve uygulayabilmek
5- Yabancı dili de kullanarak sağlık alanında yurt içinde ve yurt dışındaki meslektaşları ile iletişim kurabilmek
6- Sağlık alanındaki verileri toplayabilmek, değerlendirebilmek ve kalite yönetimi sürecine uygun hareket edebilmek
7- veteriner cerrahi alanındaki spesifik bilgilere sahip olmak
8- veteriner cerrahi alanındaki deneysel uygulamaları yapabilmek
9- veteriner cerrahi alanındaki edinilen bilgileri sentezleyip, yeni fikirler oluşturabilmek
10-
11-
12-
13-
14-
15-
16-
17-
18-
19-
20-
21-
22-
23-
24-
25-
26-
27-
28-
29-
30-
31-
32-
33-
34-
35-
36-
37-
38-
39-
40-
41-
42-
43-
44-
45-
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder

Planlanan öğretim faaliyetleri, öğretme metodları ve AKTS iş yükü
  Sayısı Süresi (saat) Sayı*Süre (saat)
Yüz yüze eğitim 14 1 14
Sınıf dışı ders çalışma süresi (ön çalışma, pekiştirme) 14 5 70
Ödevler 14 5 70
Sunum / Seminer hazırlama 10 3 30
Kısa sınavlar 0 0 0
Ara sınavlara hazırlık 1 10 10
Ara sınavlar 1 2 2
Proje (Yarıyıl ödevi) 0 0 0
Laboratuvar 14 10 140
Arazi çalışması 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavına hazırlık 1 10 10
Yarıyıl sonu sınavı 1 2 2
Araştırma 14 20 280
Toplam iş yükü     628
AKTS     25.00

Değerlendirme yöntemleri ve kriterler
Yarıyıl içi değerlendirme Sayısı Katkı Yüzdesi
Ara sınav 0 0
Kısa sınav 0 0
Ödev 14 40
Yarıyıl içi toplam   40
Yarıyıl içi değerlendirmelerin başarıya katkı oranı   40
Yarıyıl sonu sınavının başarıya katkı oranı   60
Genel toplam   100

Önerilen veya zorunlu okuma materyalleri
Ders kitabı Tiftik A.M. Klinik Biyokimya. Mimoza yayınları, Konya, 1996.
Yardımcı Kaynaklar Karagül H., A. Altıntaş, UR. Fidancı, T.Sel. Klinik Biyokimya. Medisan Yayınevi, Ankara, 2000.

Ders ile ilgili dosyalar