Giriş | English

Doktora > Sosyal Bilimler Enstitüsü > Halkla İlişkiler ve Tanitim (doktora) > PAZARLAMA İLETİŞİMİNDE YENİ YAKLAŞIMLAR
 
Dersin adı Dersin seviyesi Dersin kodu Dersin tipi Dersin dönemi Yerel kredi AKTS kredisi Ders bilgileri
PAZARLAMA İLETİŞİMİNDE YENİ YAKLAŞIMLAR Üçüncü düzey HİT 605 Seçmeli 1 7.00 7.00 Yazdır
   
Dersin tanımı
Ön koşul dersleri Yok
Eğitimin dili Türkçe
Koordinatör PROF. DR. EMEL TANYERİ MAZICI
Dersi veren öğretim eleman(lar)ı DOÇ. DR. EMEL TANYERİ MAZICI
Yardımcı öğretim eleman(lar)ı Yok
Dersin veriliş şekli Konferans ve öğrenci merkezli çalışmalar
Dersin amacı Pazarlamada oluşmuş temel üzerine akademik ve mesleki anlamda gelişim ve yenilik üzerine yeni yaklaşımları kavrayabilmek ve yorumlayabilmektir.
Dersin tanımı Pazarlamada çağdaş yaklaşımları içeren bir doktora dersidir.

Dersin içeriği
1- Pazarlamada Tarihsel Arka Plan
2- Pazarlamada Değişimin Ardalanı
3- Pazarlamada Değişime Neden Olan Faktörler ve Yorumlanması
4- Pazarlamada İtici Güçler
5- Pazarlamada Yeni Yaklaşımlar
6- Pazarlamada Yeni Yaklaşımlar
7- Pazarlamada Yeni Yaklaşımlar
8- Pazarlamada Yeni Yaklaşımlar Üzerine Akademik İncelemeler
9- Pazarlamada Yeni Yaklaşımlar Üzerine Akademik İncelemeler
10- Pazarlamada Yeni Yaklaşımlar Üzerine Mesleki İncelemeler
11- Pazarlamada Yeni Yaklaşımlar Üzerine Mesleki İncelemeler
12- Öğrenci Semineri
13- Öğrenci Semineri
14- Öğrenci Semineri
15-
16-
17-
18-
19-
20-

Dersin öğrenme çıktıları
1- Pazarlamada Literatüre Hakimiyet Kazanır
2- Pazarlamada Yeni Yaklaşımların Takip Edebilir
3- Pazarlamada Değişimin Yönü Üzerine Fikir Geliştirebilir
4- Pazarlamada olgusal çözümleme ve pratiksel yorum geliştirebilir
5-
6-
7-
8-
9-
10-

*Dersin program yeterliliklerine katkı seviyesi
1- Alan ile ilişkili teorik yaklaşımlara dair temel bir bilginin edinilmesi
2- Alan ile ilgili uygulamalara (pratiğe) yönelik temel bir bilginin edinilmesi
3- Teori ve pratikte dünya çapında meydana gelen gelişmelerin takip edilebilmesi
4- Ekip çalışması becerisinin kazanılması
5- İnisiyatif alma, kreatif çözümler geliştirebilme ve analitik düşünce yeteneğinin kazanılması
6- Alanda, araştırmalarını ve/veya pratiklerini yürüten kişiler veya gruplarla iletişimde bulunmak için gerekli becerilerin kazanılması
7- Bir yabancı dili kullanarak alanda, araştırmalarını ve/veya pratiklerini yürüten yabancı kişiler veya gruplarla iletişimde bulunmak için gerekli becerilerin kazanılması
8- Alandaki çeşitli yazılımları ve/veya teknik ekipmanları kullanabilme yeteneğinin kazanılması
9-
10-
11-
12-
13-
14-
15-
16-
17-
18-
19-
20-
21-
22-
23-
24-
25-
26-
27-
28-
29-
30-
31-
32-
33-
34-
35-
36-
37-
38-
39-
40-
41-
42-
43-
44-
45-
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder

Planlanan öğretim faaliyetleri, öğretme metodları ve AKTS iş yükü
  Sayısı Süresi (saat) Sayı*Süre (saat)
Yüz yüze eğitim 14 3 42
Sınıf dışı ders çalışma süresi (ön çalışma, pekiştirme) 14 1 14
Ödevler 5 5 25
Sunum / Seminer hazırlama 2 10 20
Kısa sınavlar 0 0 0
Ara sınavlara hazırlık 1 10 10
Ara sınavlar 1 2 2
Proje (Yarıyıl ödevi) 0 0 0
Laboratuvar 0 0 0
Arazi çalışması 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavına hazırlık 1 15 15
Yarıyıl sonu sınavı 1 2 2
Araştırma 1 20 20
Toplam iş yükü     150
AKTS     6.00

Değerlendirme yöntemleri ve kriterler
Yarıyıl içi değerlendirme Sayısı Katkı Yüzdesi
Ara sınav 1 40
Kısa sınav 0 0
Ödev 0 0
Yarıyıl içi toplam   40
Yarıyıl içi değerlendirmelerin başarıya katkı oranı   40
Yarıyıl sonu sınavının başarıya katkı oranı   60
Genel toplam   100

Önerilen veya zorunlu okuma materyalleri
Ders kitabı Alanla ilgili çok sayıda yerli ve yabancı makale
Yardımcı Kaynaklar

Ders ile ilgili dosyalar