Giriş | English

Yüksek Lisans > Sağlik Bilimleri Enstitüsü > Veterinerlik Mikrobiyolojisi (yüksek Lisans) > İKİNCİ YABANCI DİL II
 
Dersin adı Dersin seviyesi Dersin kodu Dersin tipi Dersin dönemi Yerel kredi AKTS kredisi Ders bilgileri
İKİNCİ YABANCI DİL II İkinci düzey AÖP 314 6 3.00 3.00 Yazdır
   
Dersin tanımı
Ön koşul dersleri -
Eğitimin dili English
Koordinatör
Dersi veren öğretim eleman(lar)ı Abdullah Gökşin
Yardımcı öğretim eleman(lar)ı -
Dersin veriliş şekli Lecture
Dersin amacı This course covers an extended revision of the previous course on pre-intermediate level and aims to go on building up both structural and lexical competencies on pre-intermediate level. At the end of the course students will be able to understand and partially express themselves at pre-intermediate level. Students will also be able to express themselves through writing. The course tries to emphasize all four language learning skills and improve language competence.
Dersin tanımı -

Dersin içeriği
1- Review of background and introduction to the course
2- Unit 8 : Do’s and Don’ts (modals)con.
3- Unit 9 : Going to places ( conditional clauses)
4- Unit 9 : Going to places ( conditional clauses)con.
5- Unit 10 : Scared to death ( verb patterns II)
6- Unit 11 : Things that changed the world (passive)
7- Midterm Examination
8- Unit 11 : Things that changed the world (passive)con.
9- Unit 12 : Dreams and reality (second conditional)
10- Unit 12 : Dreams and reality (third conditional)
11- Unit 13 : Earning a living (present perfect continuous)
12- Unit13:Earning a living (present perfect simple versus continuous)
13- Unit 14 : Love you and leave you (past perfect continuous)
14- Unit 14 : Love you and leave you ( reported statements)
15- General Review
16- -
17- -
18- -
19- -
20- -

Dersin öğrenme çıktıları
1- Students will build up to their previous knowledge on english
2- They will be able to make use of the language to meet some basic needs and communicate with native speakers
3- -
4- -
5- -
6- -
7- -
8- -
9- -
10- -

*Dersin program yeterliliklerine katkı seviyesi
1-
2-
3-
4-
5-
6-
7-
8-
9-
10-
11-
12-
13-
14-
15-
16-
17-
18-
19-
20-
21-
22-
23-
24-
25-
26-
27-
28-
29-
30-
31-
32-
33-
34-
35-
36-
37-
38-
39-
40-
41-
42-
43-
44-
45-
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder

Planlanan öğretim faaliyetleri, öğretme metodları ve AKTS iş yükü
  Sayısı Süresi (saat) Sayı*Süre (saat)
Yüz yüze eğitim 13 2 26
Sınıf dışı ders çalışma süresi (ön çalışma, pekiştirme) 13 2 26
Ödevler 0 0 0
Sunum / Seminer hazırlama 0 0 0
Kısa sınavlar 7 1 7
Ara sınavlara hazırlık 1 7 7
Ara sınavlar 1 1 1
Proje (Yarıyıl ödevi) 0 0 0
Laboratuvar 0 0 0
Arazi çalışması 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavına hazırlık 1 8 8
Yarıyıl sonu sınavı 1 1 1
Araştırma 0 0 0
Toplam iş yükü     76
AKTS     3.00

Değerlendirme yöntemleri ve kriterler
Yarıyıl içi değerlendirme Sayısı Katkı Yüzdesi
Ara sınav 1 50
Kısa sınav 7 50
Ödev 0 0
Yarıyıl içi toplam   100
Yarıyıl içi değerlendirmelerin başarıya katkı oranı   40
Yarıyıl sonu sınavının başarıya katkı oranı   60
Genel toplam   100

Önerilen veya zorunlu okuma materyalleri
Ders kitabı The New Headway English Course Pre-Intermediate, John and Liz Soars
Yardımcı Kaynaklar Fundamentals of English Grammsr,Third Edition,WithAnawerKey, Betty Schrampfer Azar. Essential Grammar in Use Supplementary Exercises, Helen Naylor with Raymond Murphy.

Ders ile ilgili dosyalar