Giriş | English

Lisans > Güzel Sanatlar Fakültesi > Müzik > ANTRENÖRLÜK EĞİTİMİ İLKELERİ
 
Dersin adı Dersin seviyesi Dersin kodu Dersin tipi Dersin dönemi Yerel kredi AKTS kredisi Ders bilgileri
ANTRENÖRLÜK EĞİTİMİ İLKELERİ Birinci düzey BSB 681 1 6.00 6.00 Yazdır
   
Dersin tanımı
Ön koşul dersleri YOK
Eğitimin dili TÜRKÇE
Koordinatör DOÇ. DR. KERİMHAN KAYNAK
Dersi veren öğretim eleman(lar)ı DOÇ. DR. KERİMHAN KAYNAK
Yardımcı öğretim eleman(lar)ı YOK
Dersin veriliş şekli YÜZ YÜZE
Dersin amacı ANTRENÖR EĞİTİM PROĞRAMLARININ TANITILMASI VE DEĞERLENDİRİLMESİ
Dersin tanımı GÜNÜMÜZDEKİ MEVCUT ANTRENÖR YETİŞTİRME PROGRAMLARIMININ TANITILMASI ,DEĞERLENDİRİLMESİ VE FARKLI PROGRAMLARIN KARŞILAŞTIRILMASI

Dersin içeriği
1- Antrenman Kavramı ve Genel İlkeleri
2- Antrenörün Tanımı
3- Antrenörün Çalışma Yöntemleri
4- Antrenör Eğitimi
5- Antrenör Eğitim Programları
6- Antrenör Eğitiminin Kademeleri ve İlkeleri
7- Ara sınav
8- Antrenör Eğitim Kurslarında Yerine Getirilmesi Gereken Şartlar
9- Antrenör Eğitim Kurslarına katılacaklarda Aranan Şartlar
10- Antrenör Eğitim Programındaki Dersler ve İçerikleri
11- Avrupa Birliğinde Antrenör Eğitiminin Yapı Taslağı ve Örneği
12- Diğer Ülkelerde Antrenör Yetiştirme Modelleri
13- Antrenör yetiştirme Proğramları ile ilgili görüş ve öneriler
14- Genel degerlendirme
15-
16-
17-
18-
19-
20-

Dersin öğrenme çıktıları
1- ANTRENÖR TANIMININ ÖĞRENİLMESİ
2- ANTRENÖR YETİŞTİRME PROGRAMLARININ TANINMASI
3- FARLI PROĞRAMLARIN KARŞILAŞTIRILARAK DEGERLENDİRME YAPILABİLMESİ YENİ ĞÖRÜŞ VE ÖNERİLERİN YAPILABİLMESİ
4- MODERN GÜNCEL ANTRENÖR TANIMI İÇİN GEREKLİ ÖN ŞARTLARIN BİLİNMESİ VE GEREKLİ ÖNLEMLERİN ALINABİLMESİ
5-
6-
7-
8-
9-
10-

*Dersin program yeterliliklerine katkı seviyesi
1- Güncel sanat kavramlarını anlamak ve ilişkiler kurarak açıklayabilmek
2- Müzik sanatının temel dinamiklerini anlamak, tarihini öğrenmek ve güncelle ilişkilendirebilmek
3- Alanının terminolojisini öğrenmek, kendi yazı ve sunularında sanatın dilini etkili kullanmak
4- Alanında kullanılan yeni yöntem -teknikleri bilmek ve özgün çalışmaların gerçekleştirilebilmesinde kullanabilmek
5- Araştırma yöntem - tekniklerini bilmek ve alanında uygulayabilmek
6- Alanında proje geliştirmek, projesini uygulayarak hayata geçirebilmek
7- Etik kurallara uymak ve sosyal sorumluluk bilinci taşıyabilmek
8- Alanında paylaşıma açık sanatsal etkinlikler düzenlemek; Yaptığı çalışmaları etkili bir şekilde sunabilmek
9- Güncel yayınları, oluşum ve aktiviteleri (konserleri) takip etmek, katılımcı olabilmek
10- Evrensel, ulusal, yerel sanat ve tasarım değerlerinin farkında olabilmek
11- Herhangi bir sanatsal etkinliği (konser, dinleti vb.) çözümleyici ve eleştirel bakış açısı ile değerlendirebilmek
12- Alanın gerektirdiği bilgisayar programlarını, bilişim ve iletişim teknolojilerini sanatsal anlamda kullanabilmek
13-
14-
15-
16-
17-
18-
19-
20-
21-
22-
23-
24-
25-
26-
27-
28-
29-
30-
31-
32-
33-
34-
35-
36-
37-
38-
39-
40-
41-
42-
43-
44-
45-
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder

Planlanan öğretim faaliyetleri, öğretme metodları ve AKTS iş yükü
  Sayısı Süresi (saat) Sayı*Süre (saat)
Yüz yüze eğitim 14 4 56
Sınıf dışı ders çalışma süresi (ön çalışma, pekiştirme) 12 4 48
Ödevler 12 2 24
Sunum / Seminer hazırlama 0 0 0
Kısa sınavlar 0 0 0
Ara sınavlara hazırlık 1 6 6
Ara sınavlar 1 2 2
Proje (Yarıyıl ödevi) 0 0 0
Laboratuvar 0 0 0
Arazi çalışması 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavına hazırlık 1 6 6
Yarıyıl sonu sınavı 1 2 2
Araştırma 1 5 5
Toplam iş yükü     149
AKTS     6.00

Değerlendirme yöntemleri ve kriterler
Yarıyıl içi değerlendirme Sayısı Katkı Yüzdesi
Ara sınav 1 40
Kısa sınav 0 0
Ödev 0 0
Yarıyıl içi toplam   40
Yarıyıl içi değerlendirmelerin başarıya katkı oranı   40
Yarıyıl sonu sınavının başarıya katkı oranı   60
Genel toplam   100

Önerilen veya zorunlu okuma materyalleri
Ders kitabı YOK
Yardımcı Kaynaklar YOK

Ders ile ilgili dosyalar