Giriş | English

Yüksek Lisans > Sağlik Bilimleri Enstitüsü > Veteriner Fizyoloji (yüksek Lisans) > UZMANLIK ALAN DERSİ 2
 
Dersin adı Dersin seviyesi Dersin kodu Dersin tipi Dersin dönemi Yerel kredi AKTS kredisi Ders bilgileri
UZMANLIK ALAN DERSİ 2 İkinci düzey VFZ 752 Zorunlu 4 5.00 5.00 Yazdır
   
Dersin tanımı
Ön koşul dersleri -
Eğitimin dili Türkçe
Koordinatör PROF. DR. EBRU ÇETİN
Dersi veren öğretim eleman(lar)ı DOÇ. DR. EBRU ÇETİN
Yardımcı öğretim eleman(lar)ı -
Dersin veriliş şekli Teorik ders, genel sunumlar, CD gösterimleri
Dersin amacı Tez çalışmasına başlayan öğrencinin tezi ile ilgili konulara hakim olmasını sağlamak
Dersin tanımı Uzmanlık Alan Dersi

Dersin içeriği
1- Tez projesi nedir?
2- Tez projesi nedir?
3- Tez projesi nasıl yürütülür?
4- Tez projesi nasıl yürütülür?
5- Literatür nasıl taranır?
6- Literatür nasıl taranır?
7- Literatür nasıl değerlendirilir?
8- Literatür nasıl değerlendirilir?
9- Tez konusu hakkında temel bilgi verilir
10- Tez konusu hakkında temel bilgi verilir
11- Tez konusu hakkında temel bilgi verilir
12- Tez konusu hakkında temel bilgi verilir
13- Tezde kullanılacak yöntemler hakkında bilgi verilir
14- Tezde kullanılacak yöntemler hakkında bilgi verilir
15-
16-
17-
18-
19-
20-

Dersin öğrenme çıktıları
1- Tezle ilgili konularda ileri düzeyde bilgi sahibi olur
2- Tez çalışmasını yürütebilir
3- Literatür araştırması ve değerlendirmesi yapabilir
4- Tezle ilgili konularda ileri düzeyde bilgi sahibi olur
5- Tez çalışmasını yürütebilir
6- Literatür araştırması ve değerlendirmesi yapabilir
7-
8-
9-
10-

*Dersin program yeterliliklerine katkı seviyesi
1- veteriner fizyoloji alanındaki güncel bilgilere sahip olmak ve uzmanlık eğitimine hazır olabilmek
2- veteriner fizyoloji alanındaki güncel uygulamaları yapabilmek
3- Bağımsız olarak ve ayrıca çalışma ekibinin lideri ve bir üyesi olarak sorumluluk alabilmek, planlama yapabilmek, çalışabilmek, karşılaşılan sorunları çözebilmek
4- Yaşam boyu öğrenme ile ilişkili olarak sağlık alanındaki yeni bilgilere ulaşabilmek, değerlendirebilmek ve uygulayabilmek
5- Yabancı dili de kullanarak sağlık alanında yurt içinde ve yurt dışındaki meslektaşları ile iletişim kurabilmek
6- Sağlık alanındaki verileri toplayabilmek, değerlendirebilmek ve kalite yönetimi sürecine uygun hareket edebilmek
7- veteriner fizyoloji alanındaki spesifik bilgilere sahip olmak
8- veteriner fizyoloji alanındaki deneysel uygulamaları yapabilmek
9- veteriner fizyoloji alanındaki edinilen bilgileri sentezleyip, yeni fikirler oluşturabilmek
10-
11-
12-
13-
14-
15-
16-
17-
18-
19-
20-
21-
22-
23-
24-
25-
26-
27-
28-
29-
30-
31-
32-
33-
34-
35-
36-
37-
38-
39-
40-
41-
42-
43-
44-
45-
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder

Planlanan öğretim faaliyetleri, öğretme metodları ve AKTS iş yükü
  Sayısı Süresi (saat) Sayı*Süre (saat)
Yüz yüze eğitim 14 6 84
Sınıf dışı ders çalışma süresi (ön çalışma, pekiştirme) 14 1 14
Ödevler 0 0 0
Sunum / Seminer hazırlama 0 0 0
Kısa sınavlar 0 0 0
Ara sınavlara hazırlık 1 10 10
Ara sınavlar 1 1 1
Proje (Yarıyıl ödevi) 0 0 0
Laboratuvar 0 0 0
Arazi çalışması 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavına hazırlık 1 10 10
Yarıyıl sonu sınavı 1 1 1
Araştırma 0 0 0
Toplam iş yükü     120
AKTS     5.00

Değerlendirme yöntemleri ve kriterler
Yarıyıl içi değerlendirme Sayısı Katkı Yüzdesi
Ara sınav 0 40
Kısa sınav 0 0
Ödev 0 0
Yarıyıl içi toplam   40
Yarıyıl içi değerlendirmelerin başarıya katkı oranı   40
Yarıyıl sonu sınavının başarıya katkı oranı   60
Genel toplam   100

Önerilen veya zorunlu okuma materyalleri
Ders kitabı
Yardımcı Kaynaklar

Ders ile ilgili dosyalar