Giriş | English

Lisans > Güzel Sanatlar Fakültesi > Müzik > SPİNAL SİNİRLER VE PLEXUSLARI
 
Dersin adı Dersin seviyesi Dersin kodu Dersin tipi Dersin dönemi Yerel kredi AKTS kredisi Ders bilgileri
SPİNAL SİNİRLER VE PLEXUSLARI Birinci düzey ANA 609 1 8.00 8.00 Yazdır
   
Dersin tanımı
Ön koşul dersleri Doktora öğrencileri alabilir.
Eğitimin dili türkçe
Koordinatör DR. ÖĞR. ÜYESİ HATİCE GÜLER
Dersi veren öğretim eleman(lar)ı niyazi acer
Yardımcı öğretim eleman(lar)ı yok
Dersin veriliş şekli teorik ve pratik
Dersin amacı Spinal Sinirler ve Pleksusların anatomisini kavratmak
Dersin tanımı Spinal Sinirler ve Pleksusların anatomisi

Dersin içeriği
1- 1-Spinal sinirlere giriş
2- 2–Spinal sinirlerin arka dalları
3- 3-Spinal sinirlerin ön dalları
4- 4– Plexus cervicalis
5- 5– tartışma
6- 6– Plexus brachailis
7- 7 – Sınav
8- 8- torakal spinal sinirler
9- 9- plexus lumbalis
10- 10- plexus sacralis
11- plexus pudendalis ve plexus coccygeus
12- 12-Tartışma
13-
14-
15-
16-
17-
18-
19-
20-

Dersin öğrenme çıktıları
1- dersin sonunda spinal sinirler ve pleksuslar öğrenilecek
2-
3-
4-
5-
6-
7-
8-
9-
10-

*Dersin program yeterliliklerine katkı seviyesi
1- Güncel sanat kavramlarını anlamak ve ilişkiler kurarak açıklayabilmek
2- Müzik sanatının temel dinamiklerini anlamak, tarihini öğrenmek ve güncelle ilişkilendirebilmek
3- Alanının terminolojisini öğrenmek, kendi yazı ve sunularında sanatın dilini etkili kullanmak
4- Alanında kullanılan yeni yöntem -teknikleri bilmek ve özgün çalışmaların gerçekleştirilebilmesinde kullanabilmek
5- Araştırma yöntem - tekniklerini bilmek ve alanında uygulayabilmek
6- Alanında proje geliştirmek, projesini uygulayarak hayata geçirebilmek
7- Etik kurallara uymak ve sosyal sorumluluk bilinci taşıyabilmek
8- Alanında paylaşıma açık sanatsal etkinlikler düzenlemek; Yaptığı çalışmaları etkili bir şekilde sunabilmek
9- Güncel yayınları, oluşum ve aktiviteleri (konserleri) takip etmek, katılımcı olabilmek
10- Evrensel, ulusal, yerel sanat ve tasarım değerlerinin farkında olabilmek
11- Herhangi bir sanatsal etkinliği (konser, dinleti vb.) çözümleyici ve eleştirel bakış açısı ile değerlendirebilmek
12- Alanın gerektirdiği bilgisayar programlarını, bilişim ve iletişim teknolojilerini sanatsal anlamda kullanabilmek
13-
14-
15-
16-
17-
18-
19-
20-
21-
22-
23-
24-
25-
26-
27-
28-
29-
30-
31-
32-
33-
34-
35-
36-
37-
38-
39-
40-
41-
42-
43-
44-
45-
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder

Planlanan öğretim faaliyetleri, öğretme metodları ve AKTS iş yükü
  Sayısı Süresi (saat) Sayı*Süre (saat)
Yüz yüze eğitim 12 3 36
Sınıf dışı ders çalışma süresi (ön çalışma, pekiştirme) 15 5 75
Ödevler 5 2 10
Sunum / Seminer hazırlama 0 0 0
Kısa sınavlar 2 2 4
Ara sınavlara hazırlık 5 2 10
Ara sınavlar 2 2 4
Proje (Yarıyıl ödevi) 0 0 0
Laboratuvar 12 3 36
Arazi çalışması 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavına hazırlık 5 3 15
Yarıyıl sonu sınavı 2 2 4
Araştırma 0 0 0
Toplam iş yükü     194
AKTS     8.00

Değerlendirme yöntemleri ve kriterler
Yarıyıl içi değerlendirme Sayısı Katkı Yüzdesi
Ara sınav 1 40
Kısa sınav 0 0
Ödev 0 0
Yarıyıl içi toplam   40
Yarıyıl içi değerlendirmelerin başarıya katkı oranı   60
Yarıyıl sonu sınavının başarıya katkı oranı   40
Genel toplam   100

Önerilen veya zorunlu okuma materyalleri
Ders kitabı
Yardımcı Kaynaklar

Ders ile ilgili dosyalar