Giriş | English

Yüksek Lisans > Sağlik Bilimleri Enstitüsü > Veteriner Doğum ve Jin (yüksek Lisans) > HEYKEL ATÖLYE-VII
 
Dersin adı Dersin seviyesi Dersin kodu Dersin tipi Dersin dönemi Yerel kredi AKTS kredisi Ders bilgileri
HEYKEL ATÖLYE-VII İkinci düzey HEY401 7 10.00 10.00 Yazdır
   
Dersin tanımı
Ön koşul dersleri -
Eğitimin dili TÜRKÇE
Koordinatör DR. ÖĞR. ÜYESİ MUSTAFA SEVİNÇ
Dersi veren öğretim eleman(lar)ı DR. ÖĞR. ÜYESİ MUSTAFA SEVİNÇ
Yardımcı öğretim eleman(lar)ı -
Dersin veriliş şekli Yüz yüze, anlatım, tartışma
Dersin amacı Güncel sanat pratiği içinde heykel sanatının olgularını yaratıcı düşünebilme, farklı konu/ malzeme ve teknikler kullanarak sanat yönelimlerinin oluşmasına yönelik özgün projeler uygulayabilme.
Dersin tanımı Heykel sanatının çağdaş sanattaki farklı yaklaşımlar çerçevesinde sorgulanması ve incelenmesi.

Dersin içeriği
1- Ders içeriği ve değerlendirme ölçütleri hakkında bilgilendirme.
2- Günümüz sanat ortamına ait örneklerinin incelenmesi. Örnek sanatçı anlatımı Özgün proje eskizleri
3- Günümüz sanat ortamına ait örneklerinin incelenmesi. Örnek sanatçı anlatımı Özgün projelerin kavramsal çerçevelerinin sorgulanması
4- Günümüz sanat ortamına ait örneklerinin incelenmesi. Örnek sanatçı anlatımı Özgün projelerin form-malzeme-teknik ilişkilerinin tartışılması
5- Günümüz sanat ortamına ait örneklerinin incelenmesi. Örnek sanatçı anlatımı Özgün projelerin mekânsal ilişkilerinin tartışılması
6- Günümüz sanat ortamına ait örneklerinin incelenmesi. Örnek sanatçı anlatımı Özgün projelerin tartışılması
7- Günümüz sanat ortamına ait örneklerinin incelenmesi. Örnek sanatçı anlatımı Özgün projelerin tartışılması
8- Ara sınav
9- Günümüz sanat ortamına ait örneklerinin incelenmesi. Örnek sanatçı anlatımı Özgün proje eskizleri
10- Günümüz sanat ortamına ait örneklerinin incelenmesi. Örnek sanatçı anlatımı Özgün projelerin kavramsal çerçevelerinin sorgulanması
11- Günümüz sanat ortamına ait örneklerinin incelenmesi. Örnek sanatçı anlatımı Özgün projelerin form-malzeme-teknik ilişkilerinin tartışılması
12- Günümüz sanat ortamına ait örneklerinin incelenmesi. Örnek sanatçı anlatımı Özgün projelerin mekânsal ilişkilerinin tartışılması
13- Günümüz sanat ortamına ait örneklerinin incelenmesi. Örnek sanatçı anlatımı Özgün projelerin tartışılması
14- Günümüz sanat ortamına ait örneklerinin incelenmesi. Örnek sanatçı anlatımı Özgün projelerin tartışılması
15-
16-
17-
18-
19-
20-

Dersin öğrenme çıktıları
1- Heykel sanatına ait geleneksel teknikler ve malzemelerle beraber yeni teknikleri ve malzemeleri kullanabilme.
2- Heykel disiplinini farklı disiplinlerle sentezleyebilme.
3- Günümüz sanat pratiğine uygun yaratıcı ve özgün sanat çalışmaları uygulayabilme.
4-
5-
6-
7-
8-
9-
10-

*Dersin program yeterliliklerine katkı seviyesi
1- Doğum ve Jinekoloji bilgisini üst düzeyde kullanarak Doğum ve Jinekoloji ile ilgili hipotezleri kurma, çözme ve geliştirebilme.
2- Doğum ve Jinekoloji alanına yenilik getiren bir düşünce, bilimsel yöntem, tasarım veya uygulama geliştirebilme ya da bilinen bir düşünce, yöntem, tasarım ve uygulamayı fizyoloji alanına uygulayabilme.
3- Doğum ve Jinekoloji ile ilgili özgün bir araştırma sürecini uygun teknolojileri kullanarak tasarlayabilme, uygulayabilme, sonuçlandırabilme ve yönetebilme.
4- Doğum ve Jinekoloji alanında en yeni bilgilere ulaşabilme ve bunları sistemli bir biçimde değerlendirebilme.
5- Doğum ve Jinekoloji alanında gerçekleştirdiği akademik çalışmaların sonuçlarını saygın yurtiçi ve yurtdışı akademik ortamlarda sunabilme ve yayınlayabilme
6- Bilimsel, teknolojik, sosyal ve kültürel gelişmeleri değerlendirebilme ve bilimsel tarafsızlık ve etik sorumluluk bilinciyle topluma aktarabilme.
7- Doğum ve Jinekoloji alanındaki fikirlerin ve gelişmelerin eleştirel analizini, sentezini ve değerlendirmesini yapabilme
8- Kendi alanı, diğer Veteriner Hekimlik alanlarında çalışanlar ve daha geniş bilimsel ve sosyal topluluklarla yazılı ve sözlü iletişim kurma, işbirliği yapma, görüşlerini savunabilme.
9- Özgün ve disiplinler arası sorunların çözümlenmesini gerektiren ortamlarda liderlik yapabilme
10-
11-
12-
13-
14-
15-
16-
17-
18-
19-
20-
21-
22-
23-
24-
25-
26-
27-
28-
29-
30-
31-
32-
33-
34-
35-
36-
37-
38-
39-
40-
41-
42-
43-
44-
45-
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder

Planlanan öğretim faaliyetleri, öğretme metodları ve AKTS iş yükü
  Sayısı Süresi (saat) Sayı*Süre (saat)
Yüz yüze eğitim 14 6 84
Sınıf dışı ders çalışma süresi (ön çalışma, pekiştirme) 14 4 56
Ödevler 2 4 8
Sunum / Seminer hazırlama 1 2 2
Kısa sınavlar 0 0 0
Ara sınavlara hazırlık 0 0 0
Ara sınavlar 1 2 2
Proje (Yarıyıl ödevi) 1 2 2
Laboratuvar 0 0 0
Arazi çalışması 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavına hazırlık 2 4 8
Yarıyıl sonu sınavı 1 2 2
Araştırma 0 0 0
Toplam iş yükü     164
AKTS     7.00

Değerlendirme yöntemleri ve kriterler
Yarıyıl içi değerlendirme Sayısı Katkı Yüzdesi
Ara sınav 1 40
Kısa sınav 0 0
Ödev 0 0
Yarıyıl içi toplam   40
Yarıyıl içi değerlendirmelerin başarıya katkı oranı   40
Yarıyıl sonu sınavının başarıya katkı oranı   60
Genel toplam   100

Önerilen veya zorunlu okuma materyalleri
Ders kitabı ...
Yardımcı Kaynaklar Sanatçı / Sergi katalogları

Ders ile ilgili dosyalar
İndir  -