Giriş | English

Doktora > Sağlik Bilimleri Enstitüsü > Histoloji-embriyoloji (doktora) > TEZ ÇALIŞMASI 2
 
Dersin adı Dersin seviyesi Dersin kodu Dersin tipi Dersin dönemi Yerel kredi AKTS kredisi Ders bilgileri
TEZ ÇALIŞMASI 2 Üçüncü düzey HAS 712 4 25.00 25.00 Yazdır
   
Dersin tanımı
Ön koşul dersleri Yüksek Lisans derslerini tamamlamış olmak
Eğitimin dili Türkçe
Koordinatör PROF. DR. ELÇİN BALCI
Dersi veren öğretim eleman(lar)ı PROF. DR. OSMAN GÜNAY, PROF. DR. FEVZİYE ÇETİNKAYA, PROF. DR. AHMET ÖZTÜRK, DOÇ. DR. İSKENDER GÜN, DOÇ. DR. ELÇİN BALCI, YARD DOÇ. DR. ARDA BORLU
Yardımcı öğretim eleman(lar)ı Yok
Dersin veriliş şekli Uygulama ve tartışma
Dersin amacı Tez dönemindeki yüksek lisans öğrencilerinin tez çalışmalarına yardımcı olmak
Dersin tanımı Öğrencilerle bireysel uygulama ve tartışma şeklinde yürütülen bir derstir

Dersin içeriği
1- Araştırma konusunun seçimi
2- Araştırma projesinin hazırlanması
3- Verilerin toplanması ve denetlenmesi sırasında dikkat edilecek hususlar
4- Verilerin bilgisayar ortamına aktarılması
5- Verilerin istatistiksel analizi
6- Tez raporunun yazılması
7- Raporun okunması ve düzeltilmesi
8- -
9- -
10- -
11- -
12- -
13- -
14- -
15- -
16-
17-
18-
19-
20-

Dersin öğrenme çıktıları
1- Tez öğrencisi dersin sonunda;
2- Uygun bir araştırma konusu belirleyebilecek
3- Araştırma projesi hazırlayabilecek
4- Araştırma verileri toplayabilecek
5- Verilerin denetimini yapabilecek
6- Verileri uygun bir programda bilgisayar ortamına aktarabilecek
7- Verilerin istatistiksel analizini yapabilecek
8- Araştırma raporuı hazırlayabilecektir
9-
10-

*Dersin program yeterliliklerine katkı seviyesi
1- Nitelikli bilim insanı olur,
2- Histoloji ve embriyolojinin temel kavram ve kuramlarını kullanabilecek bilgi birikimine sahip olur,
3- Bilimsel bir çalışmayı planlayıp yürütebilir,
4- Bilim, insan ve hayvan etiğine uygun tutum ve davranışları benimser,
5- Işık mikroskopi laboratuvarı çalışmalarını yürütebilir,
6- Elektron mikroskopi laboratuvarı çalışmalarını yürütebilir,
7- Bilim dalı kapsamında temel, immunohistokimyasal ve özel teknikleri uygulama bilgi ve becerisine sahip olur,
8- Eğitim ve öğretim becerisine sahip olur,
9- Araştırma sonuçlarını bilimsel bir şekilde tartışır, sunar ve yayınlayabilir,
10- Sorgulayıcı, araştırıcı ve gözlemci niteliklere sahip olur,
11- Karşılaşılan problemlere çözüm üretebilir.
12-
13-
14-
15-
16-
17-
18-
19-
20-
21-
22-
23-
24-
25-
26-
27-
28-
29-
30-
31-
32-
33-
34-
35-
36-
37-
38-
39-
40-
41-
42-
43-
44-
45-
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder

Planlanan öğretim faaliyetleri, öğretme metodları ve AKTS iş yükü
  Sayısı Süresi (saat) Sayı*Süre (saat)
Yüz yüze eğitim 15 1 15
Sınıf dışı ders çalışma süresi (ön çalışma, pekiştirme) 0 0 0
Ödevler 0 0 0
Sunum / Seminer hazırlama 1 10 10
Kısa sınavlar 0 0 0
Ara sınavlara hazırlık 0 0 0
Ara sınavlar 0 0 0
Proje (Yarıyıl ödevi) 0 0 0
Laboratuvar 0 0 0
Arazi çalışması 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavına hazırlık 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavı 0 0 0
Araştırma 1 600 600
Toplam iş yükü     625
AKTS     25.00

Değerlendirme yöntemleri ve kriterler
Yarıyıl içi değerlendirme Sayısı Katkı Yüzdesi
Ara sınav 0 0
Kısa sınav 0 0
Ödev 1 100
Yarıyıl içi toplam   100
Yarıyıl içi değerlendirmelerin başarıya katkı oranı   100
Yarıyıl sonu sınavının başarıya katkı oranı   0
Genel toplam   100

Önerilen veya zorunlu okuma materyalleri
Ders kitabı Öztürk Y, Günay O (Eds) Halk Sağlığı
Yardımcı Kaynaklar

Ders ile ilgili dosyalar