Giriş | English

Yüksek Lisans > Fen Bilimleri Enstitüsü > Tarim Bilimleri ve Teknolojileri(yl.ing) > TEZ ÇALIŞMASI 1
 
Dersin adı Dersin seviyesi Dersin kodu Dersin tipi Dersin dönemi Yerel kredi AKTS kredisi Ders bilgileri
TEZ ÇALIŞMASI 1 İkinci düzey BİY 711 3 25.00 25.00 Yazdır
   
Dersin tanımı
Ön koşul dersleri Tez bilgi formunun Enstitü Yönetim Kurulu tarafından onaylanması gerekir.
Eğitimin dili Türkçe
Koordinatör DR. ÖĞR. ÜYESİ ABDULKADİR TAŞDEMİR
Dersi veren öğretim eleman(lar)ı Bölüm Öğretim Üyeleri
Yardımcı öğretim eleman(lar)ı Yok
Dersin veriliş şekli Uygulamalı
Dersin amacı Tez çalışmasının amacı, öğrencilerin yazacağı ve savunacağı bir tez ile Biyoloji alanındaki bilgiye özgün katkı yapmasını sağlamaktır.
Dersin tanımı Araştırmanın yapılması, tezin tamamlanması ve savunulması.

Dersin içeriği
1- Araştırmanın yapılması (3-4. yarıyıllar)
2- Araştırmanın yapılması (3-4. yarıyıllar)
3- Araştırmanın yapılması (3-4. yarıyıllar)
4- Araştırmanın yapılması (3-4. yarıyıllar)
5- Araştırmanın yapılması (3-4. yarıyıllar)
6- Araştırmanın yapılması (3-4. yarıyıllar)
7- Araştırmanın yapılması (3-4. yarıyıllar)
8- Araştırmanın yapılması (3-4. yarıyıllar)
9- Araştırmanın yapılması (3-4. yarıyıllar)
10- Araştırmanın yapılması (3-4. yarıyıllar)
11- Araştırmanın yapılması (3-4. yarıyıllar)
12- Araştırmanın yapılması (3-4. yarıyıllar)
13- Tezin tamamlanması ve savunulması (4. yarıyıl veya 5-6. yarıyıllar)
14- Tezin tamamlanması ve savunulması (4. yarıyıl veya 5-6. yarıyıllar)
15- Tezin tamamlanması ve savunulması (4. yarıyıl veya 5-6. yarıyıllar)
16- Tezin tamamlanması ve savunulması (4. yarıyıl veya 5-6. yarıyıllar)
17- Tezin tamamlanması ve savunulması (4. yarıyıl veya 5-6. yarıyıllar)
18- Tezin tamamlanması ve savunulması (4. yarıyıl veya 5-6. yarıyıllar)
19- Tezin tamamlanması ve savunulması (4. yarıyıl veya 5-6. yarıyıllar)
20- Tezin tamamlanması ve savunulması (4. yarıyıl veya 5-6. yarıyıllar)

Dersin öğrenme çıktıları
1- Bir problem veya tez konusunu tanımlar ve kurgular.
2- Kaynak materyalleri belirler ve kullanır.
3- Araştırma yürütür.
4- Verileri analiz eder.
5- Savunulabilir sonuçlar geliştirir.
6- İkna edici bir tartışma yapar
7-
8-
9-
10-

*Dersin program yeterliliklerine katkı seviyesi
1-
2-
3-
4-
5-
6-
7-
8-
9-
10-
11-
12-
13-
14-
15-
16-
17-
18-
19-
20-
21-
22-
23-
24-
25-
26-
27-
28-
29-
30-
31-
32-
33-
34-
35-
36-
37-
38-
39-
40-
41-
42-
43-
44-
45-
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder

Planlanan öğretim faaliyetleri, öğretme metodları ve AKTS iş yükü
  Sayısı Süresi (saat) Sayı*Süre (saat)
Yüz yüze eğitim 0 0 0
Sınıf dışı ders çalışma süresi (ön çalışma, pekiştirme) 0 0 0
Ödevler 0 0 0
Sunum / Seminer hazırlama 0 0 0
Kısa sınavlar 0 0 0
Ara sınavlara hazırlık 0 0 0
Ara sınavlar 0 0 0
Proje (Yarıyıl ödevi) 0 0 0
Laboratuvar 13 24 312
Arazi çalışması 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavına hazırlık 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavı 0 0 0
Araştırma 13 24 312
Toplam iş yükü     624
AKTS     25.00

Değerlendirme yöntemleri ve kriterler
Yarıyıl içi değerlendirme Sayısı Katkı Yüzdesi
Ara sınav 1 20
Kısa sınav 2 20
Ödev 0 0
Yarıyıl içi toplam   40
Yarıyıl içi değerlendirmelerin başarıya katkı oranı   40
Yarıyıl sonu sınavının başarıya katkı oranı   60
Genel toplam   100

Önerilen veya zorunlu okuma materyalleri
Ders kitabı Tez çalışması ile ilgili bilimsel makaleler ve güncel literatürler
Yardımcı Kaynaklar Tez çalışması ile ilgili temel eserler

Ders ile ilgili dosyalar