Giriş | English

Yüksek Lisans > Sağlik Bilimleri Enstitüsü > Veter.patoloji (yüksek Lisans) > SEMİNER
 
Dersin adı Dersin seviyesi Dersin kodu Dersin tipi Dersin dönemi Yerel kredi AKTS kredisi Ders bilgileri
SEMİNER İkinci düzey RSH 600 1 5.00 5.00 Yazdır
   
Dersin tanımı
Ön koşul dersleri Yok
Eğitimin dili Türkçe
Koordinatör DOÇ. DR. NURAY ŞİMŞEK
Dersi veren öğretim eleman(lar)ı YRD.DOÇ. ÖZLEM CEYHAN, YRD. DOÇ. DR. NURAY ŞİMŞEK
Yardımcı öğretim eleman(lar)ı Yok
Dersin veriliş şekli İnteraktif Yöntem
Dersin amacı Bu dersin amacı, bireysel olarak derinleşmek istenen konuda gelişmeyi sağlamaktır.
Dersin tanımı Bu ders ruh sağlığı ve hastalıkları hemşireliği alanında seminer hazırlama ve sunma bilgi ve becerisini kapsar.

Dersin içeriği
1- Konu belirlemek için hazırlık
2- Ruh Sağlığı ve hastalıkları hemşireliği alanında seçilen konuya yönelik literatür tarama ve tartışma
3- Ruh Sağlığı ve hastalıkları hemşireliği alanında seçilen konuya yönelik literatür tarama ve tartışma
4- Ruh Sağlığı ve hastalıkları hemşireliği alanında seçilen konuya yönelik literatür tarama ve tartışma
5- Ruh Sağlığı ve hastalıkları hemşireliği alanında seçilen konuya yönelik literatür tarama ve tartışma
6- Ruh Sağlığı ve hastalıkları hemşireliği alanında seçilen konuya yönelik literatür tarama ve tartışma
7- Ruh Sağlığı ve hastalıkları hemşireliği alanında seçilen konuya yönelik literatür tarama ve tartışma
8- Ruh Sağlığı ve hastalıkları hemşireliği alanında seçilen konuya yönelik literatür tarama ve tartışma
9- Ruh Sağlığı ve hastalıkları hemşireliği alanında seçilen konuya yönelik literatür tarama ve tartışma
10- Ruh Sağlığı ve hastalıkları hemşireliği alanında seçilen konuya yönelik literatür tarama ve tartışma
11- Ruh Sağlığı ve hastalıkları hemşireliği alanında seçilen konuya yönelik literatür tarama ve tartışma
12- Ruh Sağlığı ve hastalıkları hemşireliği alanında seçilen konuya yönelik literatür tarama ve tartışma
13- Ruh Sağlığı ve hastalıkları hemşireliği alanında seçilen konuya yönelik literatür tarama ve tartışma
14- Sunum ve Değerlendirme
15-
16-
17-
18-
19-
20-

Dersin öğrenme çıktıları
1- Alana özgü güncel bilgiye gereksinim duyar
2- Alana özgü güncel bilgiye ulaşır.
3- Güvenilir veri kaynaklarını kullanır.
4- Güncel bilgiler ışığında yeni çalışma alanları belirler.
5- Belirli bir konuyla ilgili derinlemesine bilgi sahibi olur.
6- Güncel gelişmeleri ve kendi çalışmalarını yazılı, sözlü ve görsel olarak aktarır.
7-
8-
9-
10-

*Dersin program yeterliliklerine katkı seviyesi
1- mesleki rol ve işlevlerini yerine getirmek için gerekli kuramsal ve uygulama bilgilerine sahiptir.
2- Mesleki etik ilke ve değerlere uygun davranır
3-
4-
5-
6-
7-
8-
9-
10-
11-
12-
13-
14-
15-
16-
17-
18-
19-
20-
21-
22-
23-
24-
25-
26-
27-
28-
29-
30-
31-
32-
33-
34-
35-
36-
37-
38-
39-
40-
41-
42-
43-
44-
45-
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder

Planlanan öğretim faaliyetleri, öğretme metodları ve AKTS iş yükü
  Sayısı Süresi (saat) Sayı*Süre (saat)
Yüz yüze eğitim 14 2 28
Sınıf dışı ders çalışma süresi (ön çalışma, pekiştirme) 14 1 14
Ödevler 0 0 0
Sunum / Seminer hazırlama 1 10 10
Kısa sınavlar 0 0 0
Ara sınavlara hazırlık 0 0 0
Ara sınavlar 1 1 1
Proje (Yarıyıl ödevi) 0 0 0
Laboratuvar 0 0 0
Arazi çalışması 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavına hazırlık 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavı 1 2 2
Araştırma 0 0 0
Toplam iş yükü     55
AKTS     2.00

Değerlendirme yöntemleri ve kriterler
Yarıyıl içi değerlendirme Sayısı Katkı Yüzdesi
Ara sınav 1 50
Kısa sınav 0 0
Ödev 1 50
Yarıyıl içi toplam   100
Yarıyıl içi değerlendirmelerin başarıya katkı oranı   60
Yarıyıl sonu sınavının başarıya katkı oranı   60
Genel toplam   120

Önerilen veya zorunlu okuma materyalleri
Ders kitabı Erdal Güzeldemir, Bilimsel Yazı Nasıl Yazılmalı, Ankara 2003
Yardımcı Kaynaklar Alana Özgü Araştırma Yazıları

Ders ile ilgili dosyalar