Giriş | English

Doktora > Sağlik Bilimleri Enstitüsü > Veter. Besin Hij ve Tek. (k.k.ort.dr.) > TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI
 
Dersin adı Dersin seviyesi Dersin kodu Dersin tipi Dersin dönemi Yerel kredi AKTS kredisi Ders bilgileri
TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI Üçüncü düzey GK 202 4 3.00 3.00 Yazdır
   
Dersin tanımı
Ön koşul dersleri Yok
Eğitimin dili Türkçe
Koordinatör PROF. DR. HASAN KAYA
Dersi veren öğretim eleman(lar)ı Ana Bilim Dalındaki Öğretim Elemanları
Yardımcı öğretim eleman(lar)ı
Dersin veriliş şekli Yüz Yüze
Dersin amacı Öğretmen adaylarının topluma hizmet çalışmalarını okullarda uygulanmasına yönelik temel bilgi ve becerilerin kazanılması.
Dersin tanımı -

Dersin içeriği
1- Örnek topluma hizmet uygulamalarının sunumu
2- Topluma hizmet uygulamalarının seçimleri
3- Topluma hizmet uygulamalarının seçimleri
4- Topluma hizmet uygulamalarının seçimleri
5- Topluma hizmet uygulamalarının seçimleri
6- Topluma hizmet uygulamalarının değerlendirilmesi
7- Topluma hizmet uygulamalarının değerlendirilmesi
8- Topluma hizmet uygulamalarının değerlendirilmesi
9- Topluma hizmet uygulamalarının değerlendirilmesi
10- Topluma hizmet uygulamalarının değerlendirilmesi
11- Topluma hizmet uygulamalarının değerlendirilmesi
12- Topluma hizmet uygulamalarının değerlendirilmesi
13- Topluma hizmet uygulamalarının değerlendirilmesi
14- Topluma hizmet uygulamalarının değerlendirilmesi
15-
16-
17-
18-
19-
20-

Dersin öğrenme çıktıları
1- Eğitimin toplumsal işlevlerini bilir
2- Toplumsal olayların eğitime etkilerini bilir
3-
4-
5-
6-
7-
8-
9-
10-

*Dersin program yeterliliklerine katkı seviyesi
1- Besin Hijyeni ve Teknolojisi alanında temel ve yeterli bilgi birikimine sahip olur, öğrendiği bilgileri etkin olarak kullanabilir
2- Mesleğini uygularken bilimsel ve mesleki etik kurallarını ve hayvan haklarını gözetir
3- Yeterli bilgi birikimi ve deneyimiyle karşılaştığı problemler ile ilgili çözüm üretebilir ve uygulayabilir
4- Birey ve halk sağlığı açısından koruyucu hekimliğin temel kurallarını bilir ve uygulayabilir
5- Veteriner hekimlik alanındaki halk sağlığı çiftlikten sofraya gıda güvenliği ve teknolojisi konularında yeterli bilgi ve beceri kazanır
6- Besin Hijyeni ve Teknolojisi ile ilgili mevzuatı bilir ve mesleki problemleri farklı bakış açılarından analiz edebilir
7- Meslektaşları, diğer meslek mensupları ve gıda endüstris çalışanları ile iyi iletişim kurabilir
8- Yazılı ve sözlü olarak kendisini iyi ifade edebilir, Yabancı dil ve bilişim teknolojilerini yeterince bilir ve kullanır
9- Kendi kendine öğrenme araştırma ve uygulama yeteneğini kazanır ve hayat boyu öğrenmeyi ilke edinir
10- Genel kültüre sahip, ülkenin sosyal ve ekonomik yapısı konusunda bilgili ve duyarlı olmayı ilke edinir
11-
12-
13-
14-
15-
16-
17-
18-
19-
20-
21-
22-
23-
24-
25-
26-
27-
28-
29-
30-
31-
32-
33-
34-
35-
36-
37-
38-
39-
40-
41-
42-
43-
44-
45-
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder

Planlanan öğretim faaliyetleri, öğretme metodları ve AKTS iş yükü
  Sayısı Süresi (saat) Sayı*Süre (saat)
Yüz yüze eğitim 6 3 18
Sınıf dışı ders çalışma süresi (ön çalışma, pekiştirme) 8 5 40
Ödevler 2 2 4
Sunum / Seminer hazırlama 2 2 4
Kısa sınavlar 0 0 0
Ara sınavlara hazırlık 0 0 0
Ara sınavlar 0 0 0
Proje (Yarıyıl ödevi) 2 2 4
Laboratuvar 0 0 0
Arazi çalışması 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavına hazırlık 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavı 0 0 0
Araştırma 4 1 4
Toplam iş yükü     74
AKTS     3.00

Değerlendirme yöntemleri ve kriterler
Yarıyıl içi değerlendirme Sayısı Katkı Yüzdesi
Ara sınav 0 0
Kısa sınav 0 0
Ödev 12 100
Yarıyıl içi toplam   100
Yarıyıl içi değerlendirmelerin başarıya katkı oranı   100
Yarıyıl sonu sınavının başarıya katkı oranı   0
Genel toplam   100

Önerilen veya zorunlu okuma materyalleri
Ders kitabı
Yardımcı Kaynaklar

Ders ile ilgili dosyalar