Dersin adı |
Dersin seviyesi |
Dersin kodu |
Dersin tipi |
Dersin dönemi |
Yerel kredi |
AKTS kredisi |
Ders bilgileri |
TEZ ÇALIŞMASI 2 |
Üçüncü düzey |
HAS 812 |
|
4 |
25.00 |
25.00 |
Yazdır |
Ön koşul dersleri
|
Öğrencinin ders dönemini tamamlamış, doktora yeterlilik sınavını başarmış ve tez konusu kabul edilmiş olması gerekir.
|
Eğitimin dili
|
TÜRKÇE
|
Koordinatör
|
PROF. DR. FEVZİYE ÇETİNKAYA
|
Dersi veren öğretim eleman(lar)ı
|
PROF. DR. OSMAN GÜNAY, PROF. DR. OSMAN CEYHAN, PROF. DR. FEVZİYE ÇETİNKAYA, PROF. DR AHMET ÖZTÜRK, DOÇ. DR. İSKENDER GÜN, DOÇ. DR. ELÇİN BALCI
|
Yardımcı öğretim eleman(lar)ı
|
Tez İzleme komitesi üyeleri
|
Dersin veriliş şekli
|
Tartışma
|
Dersin amacı
|
Tez çalışmasıyla ilgili eksiklikleri tamamlamak
|
Dersin tanımı
|
Tez dönemindeki doktora öğrencilerine verilen bireysel derstir
|
1- |
Araştırma konusu seçiminde göz önünde bulundurulması gereken faktörler
|
2- |
Araştırma projesi hazırlanması
|
3- |
Anket hazırlama ve uygulamada dikkat edilecek hususlar
|
4- |
Etik kurul onayı ve kurum izinlerinin alınması
|
5- |
Verilerin denetlenmesi
|
6- |
Verilerin bilgisayar ortamına aktarılması
|
7- |
Verilerin istatistiksel analizi
|
8- |
Araştırma raporu yazımı
|
9- |
Bilimsel araştırma ve yayın etiği
|
10- |
Bilimsel araştırma raporlarının sunumu
|
11- |
-
|
12- |
-
|
13- |
-
|
14- |
-
|
15- |
-
|
16- |
-
|
17- |
|
18- |
|
19- |
|
20- |
|
1- |
Uygun bilimsel araştırma konusunun seçimi
|
2- |
Bilimsel araştırmanın planlanması
|
3- |
Araştırma verilerinin toplanması
|
4- |
Verilerin doğruluğunun denetlenmesi
|
5- |
Verilerin bilgisayara aktarılması
|
6- |
Uygun istatistiksel yöntemlerin seçimi
|
7- |
Araştırma raporu yazımı
|
8- |
Bilimsel araştırma ve yayınlarda etik ilkeler
|
9- |
Bilimsel raporların sunumu
|
10- |
|
*Dersin program yeterliliklerine katkı seviyesi
|
1- |
|
|
2- |
|
|
3- |
|
|
4- |
|
|
5- |
|
|
6- |
|
|
7- |
|
|
8- |
|
|
9- |
|
|
10- |
|
|
11- |
|
|
12- |
|
|
13- |
|
|
14- |
|
|
15- |
|
|
16- |
|
|
17- |
|
|
18- |
|
|
19- |
|
|
20- |
|
|
21- |
|
|
22- |
|
|
23- |
|
|
24- |
|
|
25- |
|
|
26- |
|
|
27- |
|
|
28- |
|
|
29- |
|
|
30- |
|
|
31- |
|
|
32- |
|
|
33- |
|
|
34- |
|
|
35- |
|
|
36- |
|
|
37- |
|
|
38- |
|
|
39- |
|
|
40- |
|
|
41- |
|
|
42- |
|
|
43- |
|
|
44- |
|
|
45- |
|
|
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder |
Planlanan öğretim faaliyetleri, öğretme metodları ve AKTS iş yükü
|
|
Sayısı
|
Süresi (saat)
|
Sayı*Süre (saat)
|
Yüz yüze eğitim
|
15
|
1
|
15
|
Sınıf dışı ders çalışma süresi (ön çalışma, pekiştirme)
|
1
|
75
|
75
|
Ödevler
|
3
|
30
|
90
|
Sunum / Seminer hazırlama
|
1
|
50
|
50
|
Kısa sınavlar
|
0
|
0
|
0
|
Ara sınavlara hazırlık
|
0
|
0
|
0
|
Ara sınavlar
|
0
|
0
|
0
|
Proje (Yarıyıl ödevi)
|
0
|
0
|
0
|
Laboratuvar
|
0
|
0
|
0
|
Arazi çalışması
|
0
|
0
|
0
|
Yarıyıl sonu sınavına hazırlık
|
0
|
0
|
0
|
Yarıyıl sonu sınavı
|
0
|
0
|
0
|
Araştırma
|
1
|
400
|
400
|
Toplam iş yükü
|
|
|
630
|
AKTS
|
|
|
25.00
|
Değerlendirme yöntemleri ve kriterler
|
Yarıyıl içi değerlendirme
|
Sayısı
|
Katkı Yüzdesi
|
Ara sınav
|
0
|
0
|
Kısa sınav
|
0
|
0
|
Ödev
|
1
|
100
|
Yarıyıl içi toplam
|
|
100
|
Yarıyıl içi değerlendirmelerin başarıya katkı oranı
|
|
100
|
Yarıyıl sonu sınavının başarıya katkı oranı
|
|
0
|
Genel toplam
|
|
100
|
Önerilen veya zorunlu okuma materyalleri
|
Ders kitabı
|
Öztürk Y, Günay O (Eds) Halk Sağlığı
|
Yardımcı Kaynaklar
|
|
|