Giriş | English

Yüksek Lisans > Sağlik Bilimleri Enstitüsü > Analitik Kimya (yüksek Lisans) > NANOBİYOSENSÖRLERİN TEMEL PRENSİPLERİ VE UYGULAMALARI
 
Dersin adı Dersin seviyesi Dersin kodu Dersin tipi Dersin dönemi Yerel kredi AKTS kredisi Ders bilgileri
NANOBİYOSENSÖRLERİN TEMEL PRENSİPLERİ VE UYGULAMALARI İkinci düzey EAK 538 Seçmeli 1 8.00 8.00 Yazdır
   
Dersin tanımı
Ön koşul dersleri yok
Eğitimin dili Türkçe
Koordinatör PROF. DR. İSMAİL ÖÇSOY
Dersi veren öğretim eleman(lar)ı YRD.DOÇ. DR. İSMAİL ÖÇSOY
Yardımcı öğretim eleman(lar)ı yok
Dersin veriliş şekli Sözlü konuşma
Dersin amacı Nanomalzemelerin üretimi ve sensör olarak kullanımları
Dersin tanımı Çeşitli nanomalzemelerin sentezi, karakterizasyonu ve Nanobiyosensör olarak kullanımları

Dersin içeriği
1- Nanomalzmelere Giriş
2- Metalik ve Karbon Temelli Nano Malzemeler
3- Metalik ve Karbon Temelli Nano Malzemeler
4- Metalik ve Karbon Temelli Nano Malzemeler
5- Metalik ve Karbon Temelli Nano Malzemelerin Özellikleri
6- Metalik ve Karbon Temelli Nano Malzemelerin Özellikleri
7- Metalik ve Karbon Temelli Nano Malzemelerin Özellikleri
8- Metalik ve Karbon Temelli Nano Malzemelerin Sentez ve Karakterizasyon Metodları
9- Metalik ve Karbon Temelli Nano Malzemelerin Sentez ve Karakterizasyon Metodları
10- Metalik ve Karbon Temelli Nano Malzemelerin Sentez ve Karakterizasyon Metodları
11- Metalik ve Karbon Temelli Nano Malzemelerin Sensör Olarak Kullanımı
12- Metalik ve Karbon Temelli Nano Malzemelerin Sensör Olarak Kullanımı
13- Metalik ve Karbon Temelli Nano Malzemelerin Sensör Olarak Kullanımı
14- Metalik ve Karbon Temelli Nano Malzemelerin Sensör Olarak Kullanımı
15-
16-
17-
18-
19-
20-

Dersin öğrenme çıktıları
1- Öğrenciler Nanomalzemeler Hakkında Bilgi Sahibi Olacakaklar
2- Öğrenciler Nanomalzemeler Sentezi ve Karakterizasyonu Hakkında Bilgi Sahibi Olacakaklar
3- Öğrenciler plazmonik Nanomalzemeler Hakkında Bilgi Sahibi Olacakaklar
4- Öğrenciler metal oksit Nanomalzemeler Hakkında Bilgi Sahibi Olacakaklar
5- Öğrenciler karbon temelli Nanomalzemeler Hakkında Bilgi Sahibi Olacakaklar
6- Öğrenciler Nanomalzemelerin Nasıl Snesör Olarak Kullanılması Hakkında Bilgi Sahibi Olacakaklar
7-
8-
9-
10-

*Dersin program yeterliliklerine katkı seviyesi
1- Analiz metotlarının temellerini bilir
2- Spektroskopik metotları metotların temellerini öğrenir
3- Kalitatif analiz yapar
4- Kanlitatif analiz yapar
5- Kalitatif analizdeki problemleri çözer
6- Kantitatif analizdeki problemleri çözer
7- Analizde metot seçimi yapar
8- Analiz sonuçlarını değerlendirir
9- İlaç analizine karar verir.
10- Îyi laboratuar uygulamalarını bilir.
11-
12-
13-
14-
15-
16-
17-
18-
19-
20-
21-
22-
23-
24-
25-
26-
27-
28-
29-
30-
31-
32-
33-
34-
35-
36-
37-
38-
39-
40-
41-
42-
43-
44-
45-
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder

Planlanan öğretim faaliyetleri, öğretme metodları ve AKTS iş yükü
  Sayısı Süresi (saat) Sayı*Süre (saat)
Yüz yüze eğitim 12 36 432
Sınıf dışı ders çalışma süresi (ön çalışma, pekiştirme) 2 2 4
Ödevler 5 5 25
Sunum / Seminer hazırlama 2 2 4
Kısa sınavlar 2 2 4
Ara sınavlara hazırlık 1 1 1
Ara sınavlar 1 1 1
Proje (Yarıyıl ödevi) 2 2 4
Laboratuvar 2 2 4
Arazi çalışması 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavına hazırlık 1 1 1
Yarıyıl sonu sınavı 2 2 4
Araştırma 2 2 4
Toplam iş yükü     488
AKTS     19.50

Değerlendirme yöntemleri ve kriterler
Yarıyıl içi değerlendirme Sayısı Katkı Yüzdesi
Ara sınav 1 25
Kısa sınav 1 50
Ödev 1 25
Yarıyıl içi toplam   100
Yarıyıl içi değerlendirmelerin başarıya katkı oranı   50
Yarıyıl sonu sınavının başarıya katkı oranı   50
Genel toplam   100

Önerilen veya zorunlu okuma materyalleri
Ders kitabı yok
Yardımcı Kaynaklar yok

Ders ile ilgili dosyalar