Dersin adı |
Dersin seviyesi |
Dersin kodu |
Dersin tipi |
Dersin dönemi |
Yerel kredi |
AKTS kredisi |
Ders bilgileri |
TEZ ÇALIŞMASI 1 |
İkinci düzey |
KBE 700 |
|
3 |
25.00 |
25.00 |
Yazdır |
Ön koşul dersleri
|
Birinci düzey derslerin başarılması
|
Eğitimin dili
|
Türkçe
|
Koordinatör
|
DOÇ. DR. GAMZE KALIN ÜNÜVAR
|
Dersi veren öğretim eleman(lar)ı
|
Prof Dr Mehmet Doğanay, Prof Dr Emine Alp Meşe, Doç Dr Ayşegül Ulu Kılıc, Doç.Dr. Hayati Demiraslan
|
Yardımcı öğretim eleman(lar)ı
|
yok
|
Dersin veriliş şekli
|
İnteraktif
|
Dersin amacı
|
Akademik bilgi düzeyinin geliştirilmesi, araştırma ve çalışma planlama, plana uygun uygulama, sonuçları değerlendirme ve makale haline getirme becerilerini kazandırmaktır
|
Dersin tanımı
|
Öğrenci "Hematolojik maligniteli hastalarda karbapeneme dirençli gram negatif bakteri kolonizasyonunun araştırılması" başlıklı tezi tamamlaması gerekmektedir
|
1- |
Tez konusu belirlenmesi
|
2- |
Tez planlaması
|
3- |
Tez konusunun çalışılması ve uygulama
|
4- |
Sonuçların değerlendirilmesi ve sunum
|
5- |
|
6- |
|
7- |
|
8- |
|
9- |
|
10- |
|
11- |
|
12- |
|
13- |
|
14- |
|
15- |
|
16- |
|
17- |
|
18- |
|
19- |
|
20- |
|
1- |
Tez konusu belirlenmesi: Öğrenci, öğrenme hedeflerine uygun olarak bir tez konusu belirlemiş olacaktır
|
2- |
Tez planlaması: Bir tezin nasıl programlandığını öğrenmiş olacaktır
|
3- |
Tez konusunun çalışılması ve uygulama: Bir tez çalışmasının nasıl uygulanıp sonuçlandıracağını öğrenmiş olacaktır
|
4- |
Sonuçların değerlendirilmesi ve sunum: Sonuçların değerlendirilmesini ve sunum için hazırlamayı öğrenmiş olacaktır
|
5- |
|
6- |
|
7- |
|
8- |
|
9- |
|
10- |
|
*Dersin program yeterliliklerine katkı seviyesi
|
1- |
mesleki rol ve işlevlerini yerine getirmek için gerekli kuramsal ve uygulama bilgilerine sahiptir.
|
|
2- |
Mesleki etik ilke ve değerlere uygun davranır
|
|
3- |
|
|
4- |
|
|
5- |
|
|
6- |
|
|
7- |
|
|
8- |
|
|
9- |
|
|
10- |
|
|
11- |
|
|
12- |
|
|
13- |
|
|
14- |
|
|
15- |
|
|
16- |
|
|
17- |
|
|
18- |
|
|
19- |
|
|
20- |
|
|
21- |
|
|
22- |
|
|
23- |
|
|
24- |
|
|
25- |
|
|
26- |
|
|
27- |
|
|
28- |
|
|
29- |
|
|
30- |
|
|
31- |
|
|
32- |
|
|
33- |
|
|
34- |
|
|
35- |
|
|
36- |
|
|
37- |
|
|
38- |
|
|
39- |
|
|
40- |
|
|
41- |
|
|
42- |
|
|
43- |
|
|
44- |
|
|
45- |
|
|
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder |
Planlanan öğretim faaliyetleri, öğretme metodları ve AKTS iş yükü
|
|
Sayısı
|
Süresi (saat)
|
Sayı*Süre (saat)
|
Yüz yüze eğitim
|
20
|
2
|
40
|
Sınıf dışı ders çalışma süresi (ön çalışma, pekiştirme)
|
20
|
10
|
200
|
Ödevler
|
0
|
0
|
0
|
Sunum / Seminer hazırlama
|
3
|
2
|
6
|
Kısa sınavlar
|
0
|
0
|
0
|
Ara sınavlara hazırlık
|
0
|
0
|
0
|
Ara sınavlar
|
0
|
0
|
0
|
Proje (Yarıyıl ödevi)
|
1
|
300
|
300
|
Laboratuvar
|
0
|
0
|
0
|
Arazi çalışması
|
0
|
0
|
0
|
Yarıyıl sonu sınavına hazırlık
|
0
|
0
|
0
|
Yarıyıl sonu sınavı
|
0
|
0
|
0
|
Araştırma
|
10
|
8
|
80
|
Toplam iş yükü
|
|
|
626
|
AKTS
|
|
|
25.00
|
Değerlendirme yöntemleri ve kriterler
|
Yarıyıl içi değerlendirme
|
Sayısı
|
Katkı Yüzdesi
|
Ara sınav
|
0
|
0
|
Kısa sınav
|
0
|
0
|
Ödev
|
1
|
100
|
Yarıyıl içi toplam
|
|
100
|
Yarıyıl içi değerlendirmelerin başarıya katkı oranı
|
|
0
|
Yarıyıl sonu sınavının başarıya katkı oranı
|
|
100
|
Genel toplam
|
|
100
|
Önerilen veya zorunlu okuma materyalleri
|
Ders kitabı
|
Mayhall GC. Hospital Epidemiology and Infection Control. Lippincott Williams&Wilkins. Fourth Edition. 2012. Fraise AP, Bradley C. Ayliffe’s Control of Healthcare-Associated Infection. Hodder Edu. Fifth edition.
|
Yardımcı Kaynaklar
|
|
|