Giriş | English

Doktora > Sosyal Bilimler Enstitüsü > Kamu Hukuku (k.kale Ün.ort.doktora) > ANABİLİM DALI SEMİNERİ
 
Dersin adı Dersin seviyesi Dersin kodu Dersin tipi Dersin dönemi Yerel kredi AKTS kredisi Ders bilgileri
ANABİLİM DALI SEMİNERİ Üçüncü düzey HKOD 10 Zorunlu 2 6.00 6.00 Yazdır
   
Dersin tanımı
Ön koşul dersleri Yok
Eğitimin dili Türkçe
Koordinatör DOÇ. DR. MÜZEYYEN EROĞLU DURKAL
Dersi veren öğretim eleman(lar)ı DOÇ. DR. CENGİZ GÜL
Yardımcı öğretim eleman(lar)ı Arş.Gör. Gündüz Alp Aslan
Dersin veriliş şekli Teorik anlatım ve pratik uygulamalar
Dersin amacı Tez aşamasında olan öğrencilere danışman öğretim üyesinin çalıştığı bilimsel alandaki bilgi, görgü ve deneyimlerinin aktarılması, öğrencilere bilimsel etik ve çalışma disiplininin, tez konuları ile ilgili güncel literatürü, yeni gelişmeleri izleyebilme, değerlendirebilme ve tartışabilme yeteneğinin kazandırılmasıdır.
Dersin tanımı Anabilim dalında tez çalışmasına ilişkin genel ilkeler açısından hazırlık yapmak ve sunum yapabilecek yeterliliği kazandırmak

Dersin içeriği
1- Seminer konusunun belirlenmesi
2- Kaynak taraması
3- Kaynak taraması
4- Kaynak taraması
5- Kaynak taraması
6- kaynakların toplanması
7- kaynakların toplanması
8- kaynakların toplanması
9- kaynakların toplanması
10- kaynakların değerlendirilmesi
11- kaynakların değerlendirilmesi
12- kaynakların değerlendirilmesi
13- yazım aşaması
14- sunum
15-
16-
17-
18-
19-
20-

Dersin öğrenme çıktıları
1- Verilen bir konuda literatür taraması yapabilme.
2- bilimsel çalışmalar açısından etik kuralları uygulayabilmek.
3- elde edile verileri değerlendirme
4- akademik yazım
5- akademik sunum
6-
7-
8-
9-
10-

*Dersin program yeterliliklerine katkı seviyesi
1- Öğrencinin seçtiği derslerde ayrıntılı ve derinlemesine bilgi sahibi olmaktadır
2- Mezunlar Kamu Hukuku Doktoru Ünvanı almaktadır
3- Eğitim süresince elde edilen bilgiler öğrencilere mesleklerine katkı sağlamaktadır
4-
5-
6-
7-
8-
9-
10-
11-
12-
13-
14-
15-
16-
17-
18-
19-
20-
21-
22-
23-
24-
25-
26-
27-
28-
29-
30-
31-
32-
33-
34-
35-
36-
37-
38-
39-
40-
41-
42-
43-
44-
45-
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder

Planlanan öğretim faaliyetleri, öğretme metodları ve AKTS iş yükü
  Sayısı Süresi (saat) Sayı*Süre (saat)
Yüz yüze eğitim 14 6 84
Sınıf dışı ders çalışma süresi (ön çalışma, pekiştirme) 14 5 70
Ödevler 0 0 0
Sunum / Seminer hazırlama 0 0 0
Kısa sınavlar 0 0 0
Ara sınavlara hazırlık 0 0 0
Ara sınavlar 0 0 0
Proje (Yarıyıl ödevi) 0 0 0
Laboratuvar 0 0 0
Arazi çalışması 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavına hazırlık 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavı 0 0 0
Araştırma 0 0 0
Toplam iş yükü     154
AKTS     6.00

Değerlendirme yöntemleri ve kriterler
Yarıyıl içi değerlendirme Sayısı Katkı Yüzdesi
Ara sınav 1 100
Kısa sınav 0 0
Ödev 0 0
Yarıyıl içi toplam   100
Yarıyıl içi değerlendirmelerin başarıya katkı oranı   40
Yarıyıl sonu sınavının başarıya katkı oranı   60
Genel toplam   100

Önerilen veya zorunlu okuma materyalleri
Ders kitabı seminer konusuna ilişkin tüm kaynaklar
Yardımcı Kaynaklar seminer konusuna ilişkin tüm yardımcı kaynaklar

Ders ile ilgili dosyalar