Dersin adı |
Dersin seviyesi |
Dersin kodu |
Dersin tipi |
Dersin dönemi |
Yerel kredi |
AKTS kredisi |
Ders bilgileri |
TEZ ÇALIŞMASI II |
Üçüncü düzey |
VDS 712 |
|
4 |
25.00 |
25.00 |
Yazdır |
Ön koşul dersleri
|
Yok
|
Eğitimin dili
|
Türkçe
|
Koordinatör
|
PROF. DR. SERPİL SARIÖZKAN
|
Dersi veren öğretim eleman(lar)ı
|
Prof.Dr. Serpil Sarıözkan / Prof. Dr. Ö.Orkun Demiral
|
Yardımcı öğretim eleman(lar)ı
|
yok
|
Dersin veriliş şekli
|
Pratik
|
Dersin amacı
|
Tez konusu ile ilgili bilgiye erişim, değerlendirme ve yorumlamayı yapabilme.
|
Dersin tanımı
|
Tez çalışmasına yönelik bir uygulamalı bir derstir.
|
1- |
Tez konusu ile ilgili ön çalışmalar ve değerlendirme
|
2- |
Tez konusu ile ilgili ön çalışmalar ve değerlendirme
|
3- |
Tez konusu ile ilgili ön çalışmalar ve değerlendirme
|
4- |
Tez konusu ile ilgili ön çalışmalar ve değerlendirme
|
5- |
Tez konusu ile ilgili ön çalışmalar ve değerlendirme
|
6- |
Tez konusu ile ilgili ön çalışmalar ve değerlendirme
|
7- |
Tez konusu ile ilgili ön çalışmalar ve değerlendirme
|
8- |
|
9- |
|
10- |
|
11- |
|
12- |
|
13- |
|
14- |
|
15- |
|
16- |
|
17- |
|
18- |
|
19- |
|
20- |
|
1- |
Tez konusunda edindiği bilgileri değerlendirebilme, geliştirebilme ve kullanabilme
|
2- |
Bilgiye ulaşabilme
|
3- |
Tez konusu ile ilgili veri toplama ve değerlendirme
|
4- |
Tez konusu yöntemini belirleme
|
5- |
Tez bulgularını değerlendirme
|
6- |
Tez konusundaki güncel gelişmeleri takip edebilme
|
7- |
|
8- |
|
9- |
|
10- |
|
*Dersin program yeterliliklerine katkı seviyesi
|
1- |
|
|
2- |
|
|
3- |
|
|
4- |
|
|
5- |
|
|
6- |
|
|
7- |
|
|
8- |
|
|
9- |
|
|
10- |
|
|
11- |
|
|
12- |
|
|
13- |
|
|
14- |
|
|
15- |
|
|
16- |
|
|
17- |
|
|
18- |
|
|
19- |
|
|
20- |
|
|
21- |
|
|
22- |
|
|
23- |
|
|
24- |
|
|
25- |
|
|
26- |
|
|
27- |
|
|
28- |
|
|
29- |
|
|
30- |
|
|
31- |
|
|
32- |
|
|
33- |
|
|
34- |
|
|
35- |
|
|
36- |
|
|
37- |
|
|
38- |
|
|
39- |
|
|
40- |
|
|
41- |
|
|
42- |
|
|
43- |
|
|
44- |
|
|
45- |
|
|
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder |
Planlanan öğretim faaliyetleri, öğretme metodları ve AKTS iş yükü
|
|
Sayısı
|
Süresi (saat)
|
Sayı*Süre (saat)
|
Yüz yüze eğitim
|
14
|
14
|
196
|
Sınıf dışı ders çalışma süresi (ön çalışma, pekiştirme)
|
14
|
1
|
14
|
Ödevler
|
14
|
1
|
14
|
Sunum / Seminer hazırlama
|
14
|
10
|
140
|
Kısa sınavlar
|
14
|
7
|
98
|
Ara sınavlara hazırlık
|
14
|
7
|
98
|
Ara sınavlar
|
1
|
1
|
1
|
Proje (Yarıyıl ödevi)
|
14
|
1
|
14
|
Laboratuvar
|
14
|
1
|
14
|
Arazi çalışması
|
0
|
0
|
0
|
Yarıyıl sonu sınavına hazırlık
|
14
|
1
|
14
|
Yarıyıl sonu sınavı
|
14
|
1
|
14
|
Araştırma
|
14
|
1
|
14
|
Toplam iş yükü
|
|
|
631
|
AKTS
|
|
|
25.00
|
Değerlendirme yöntemleri ve kriterler
|
Yarıyıl içi değerlendirme
|
Sayısı
|
Katkı Yüzdesi
|
Ara sınav
|
14
|
10
|
Kısa sınav
|
14
|
10
|
Ödev
|
14
|
1
|
Yarıyıl içi toplam
|
|
21
|
Yarıyıl içi değerlendirmelerin başarıya katkı oranı
|
|
0
|
Yarıyıl sonu sınavının başarıya katkı oranı
|
|
0
|
Genel toplam
|
|
0
|
Önerilen veya zorunlu okuma materyalleri
|
Ders kitabı
|
Mustafa Sönmez Dölerme ve Suni Tohumlama Kitabı
|
Yardımcı Kaynaklar
|
Ders notları
|
|