Giriş | English

Doktora > Sağlik Bilimleri Enstitüsü > Pedodonti (ankara Ü. Ort. Dr) > UZMANLIK ALAN DERSİ 1
 
Dersin adı Dersin seviyesi Dersin kodu Dersin tipi Dersin dönemi Yerel kredi AKTS kredisi Ders bilgileri
UZMANLIK ALAN DERSİ 1 Üçüncü düzey EAK 851 3 5.00 5.00 Yazdır
   
Dersin tanımı
Ön koşul dersleri Derslerini tamamlayıp tez önerisinin yönetim kurulundan geçmiş olması gereklidir
Eğitimin dili Türkçe
Koordinatör PROF. DR. İBRAHİM NARİN
Dersi veren öğretim eleman(lar)ı PROF. DR. İBRAHİM NARİN, Prof.Dr. Mustafa Soylak, Yrd.Doç.Dr. Vedat Yılmaz
Yardımcı öğretim eleman(lar)ı -
Dersin veriliş şekli Teorik
Dersin amacı Derste, öğretim elemanının bilgi ve tecrübelerini öğrenciye aktarması ve öğrencinin yapmış olduğu tez ile ilgili karşılaşabileceği muhtemel problemler ve çözüm yollarının öğretilmesi amaçlanmaktadır.
Dersin tanımı Deneysel çalışmalarda karşılaşılabilecek problemler ve çözüm yollarının öğretilmesi

Dersin içeriği
1- Etik kurallar ve deneysel çalışma prensipleri
2- Deneysel çalışma prensipleri
3- Literatür değerlendirmesi
4- Literatür değerlendirmesi
5- Analizde karşılaşılabilecek muhtemel problemler
6- Analizde karşılaşılabilecek muhtemel problemler
7- Analizde karşılaşılabilecek muhtemel problemlerin çözüm yolları
8- Analizde karşılaşılabilecek muhtemel problemlerin çözüm yolları
9- Analizde karşılaşılabilecek muhtemel problemlerin çözüm yolları
10- Analizde karşılaşılabilecek muhtemel problemlerin çözüm yolları
11- Analizde karşılaşılabilecek muhtemel problemlerin çözüm yolları
12- Analizde karşılaşılabilecek muhtemel problemlerin çözüm yolları
13- Deneysel sonuçların değerlendirilme temel prensipleri
14- Deneysel sonuçların sunulma kriterleri
15-
16-
17-
18-
19-
20-

Dersin öğrenme çıktıları
1- Deneysel problemlerin çözümlerinin öğrenilmesi
2- Öğretim üyesinin bilgi birikimlerinin aktarılması
3- Özel konuların öğretilmesi
4- Tez ile ilgili cihazların kullanılmasının öğrenilmesi
5- Analizde metot seçimi
6- Kantitatif analizde metot seçimi
7-
8-
9-
10-

*Dersin program yeterliliklerine katkı seviyesi
1- Pedodonti teorilerini uygulama bilgi ve yeteneği geliştirebilme
2- Tıbbi alanlar başta olmak üzere farklı disiplinlerle çalışarak yeni bilgiler oluşturabilme
3- Pedodonti alanıyla ilgili bilgileri eleştirel bir gözle değerlendirebilme, öğrenmeyi yönlendirebilme ve ileri düzey çalışmaları bağımsız olarak yürütebilme
4- Pedodonti alanındaki bir sorunu, bağımsız olarak kurgulayabilme, çözüm yöntemi geliştirebilme, çözebilme, sonuçları değerlendirebilme ve gerektiğinde uygulayabilme
5-
6-
7-
8-
9-
10-
11-
12-
13-
14-
15-
16-
17-
18-
19-
20-
21-
22-
23-
24-
25-
26-
27-
28-
29-
30-
31-
32-
33-
34-
35-
36-
37-
38-
39-
40-
41-
42-
43-
44-
45-
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder

Planlanan öğretim faaliyetleri, öğretme metodları ve AKTS iş yükü
  Sayısı Süresi (saat) Sayı*Süre (saat)
Yüz yüze eğitim 14 3 42
Sınıf dışı ders çalışma süresi (ön çalışma, pekiştirme) 3 8 24
Ödevler 5 12 60
Sunum / Seminer hazırlama 0 0 0
Kısa sınavlar 0 0 0
Ara sınavlara hazırlık 0 0 0
Ara sınavlar 0 0 0
Proje (Yarıyıl ödevi) 0 0 0
Laboratuvar 0 0 0
Arazi çalışması 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavına hazırlık 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavı 0 0 0
Araştırma 0 0 0
Toplam iş yükü     126
AKTS     5.00

Değerlendirme yöntemleri ve kriterler
Yarıyıl içi değerlendirme Sayısı Katkı Yüzdesi
Ara sınav 1 20
Kısa sınav 0 0
Ödev 1 20
Yarıyıl içi toplam   40
Yarıyıl içi değerlendirmelerin başarıya katkı oranı   40
Yarıyıl sonu sınavının başarıya katkı oranı   60
Genel toplam   100

Önerilen veya zorunlu okuma materyalleri
Ders kitabı yok
Yardımcı Kaynaklar yok

Ders ile ilgili dosyalar