Giriş | English

Yüksek Lisans > Fen Bilimleri Enstitüsü > Elektrik-elektronik Müh. (y.l.) > SEMİNER
 
Dersin adı Dersin seviyesi Dersin kodu Dersin tipi Dersin dönemi Yerel kredi AKTS kredisi Ders bilgileri
SEMİNER İkinci düzey MAT 500 2 4.00 4.00 Yazdır
   
Dersin tanımı
Ön koşul dersleri Yok
Eğitimin dili Türkçe
Koordinatör PROF. DR. ABDULCABBAR SÖNMEZ
Dersi veren öğretim eleman(lar)ı Bölüm Öğretim Üyeleri
Yardımcı öğretim eleman(lar)ı -
Dersin veriliş şekli Yüz yüze
Dersin amacı Konusu ile ilgili literatür taraması yapma ve elde ettiği bilgileri düzenleme, sunma ve savunma becerisini kazandırma
Dersin tanımı Konusu ile ilgili literatür taraması yapma ve elde ettiği bilgileri düzenleme, sunma ve savunma becerisini kazandırma

Dersin içeriği
1- Seminer konusunun belirlenmesi
2- Literatür araştırması.
3- Literatür araştırması.
4- Literatür araştırması.
5- Seminer konusu ile ilgili bilgileri sınıflandırılması ve değerlendirilmesi.
6- Seminer konusu ile ilgili bilgileri sınıflandırılması ve değerlendirilmesi.
7- Seminer konusu ile ilgili bilgileri sınıflandırılması ve değerlendirilmesi.
8- Seminer konusu ile ilgili bilgileri sınıflandırılması ve değerlendirilmesi.
9- Seminer konusu ile ilgili bilgileri sınıflandırılması ve değerlendirilmesi.
10- Seminer konusu ile ilgili bilgileri sınıflandırılması ve değerlendirilmesi.
11- Seminerin yazılması
12- Seminerin yazılması
13- Seminerin yazılması
14- Seminerin yazılması
15- Sunum
16-
17-
18-
19-
20-

Dersin öğrenme çıktıları
1- Danışmanının verdiği bir konuda literatür araştırması yapar.
2- Elde ettiği bilgileri sınıflandırır, analiz eder ve yorumlar.
3- Çalışma ile ilgili bir rapor hazırlar.
4- Çalışma ile ilgili bir rapor hazırlar.
5- Çalışmayı sunar.
6- Çalışmayı savunur.
7-
8-
9-
10-

*Dersin program yeterliliklerine katkı seviyesi
1- Elektrik-elektronik mühendisliği alanında bilimsel araştırma yaparak bilgiye derinlemesine ulaşabilme, bilgiyi değerlendirme, yorumlama ve uygulama becerisine sahip olur.
2- Sınırlı verileri kullanarak bilimsel yöntemlerle aynı veya farklı disiplinlere ait bilgileri bütünleştirebilme becerisine sahip olur.
3- Mühendislik problemlerini tanımlayabilme, çözüm yöntemi geliştirme ve çözümlerde yenilikçi yöntemler uygulama ve geliştirebilme becerisine sahip olur.
4- Analitik, modelleme ve deneysel esaslı süreçleri tasarlama ve uygulama becerisi kazanır ve bu süreçte karşılaşılan karmaşık durumları analiz etme ve yorumlama becerisine sahip olur.
5- Mesleğinin yeni ve gelişmekte olan uygulamaları hakkında bilgi sahibi olur ve gerektiğinde bunları kullanma becerisi kazanır.
6- Verilerin toplanması ve yorumlanması aşamalarında ve mesleki tüm etkinliklerde toplumsal, bilimsel ve etik değerleri gözetir.
7- Çalışmalarını ulusal ve uluslararası ortamlarda yazılı ya da sözlü olarak aktarabilme becerisine sahip olur.
8-
9-
10-
11-
12-
13-
14-
15-
16-
17-
18-
19-
20-
21-
22-
23-
24-
25-
26-
27-
28-
29-
30-
31-
32-
33-
34-
35-
36-
37-
38-
39-
40-
41-
42-
43-
44-
45-
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder

Planlanan öğretim faaliyetleri, öğretme metodları ve AKTS iş yükü
  Sayısı Süresi (saat) Sayı*Süre (saat)
Yüz yüze eğitim 0 0 0
Sınıf dışı ders çalışma süresi (ön çalışma, pekiştirme) 14 2 28
Ödevler 0 0 0
Sunum / Seminer hazırlama 1 12 12
Kısa sınavlar 0 0 0
Ara sınavlara hazırlık 1 12 12
Ara sınavlar 0 0 0
Proje (Yarıyıl ödevi) 0 0 0
Laboratuvar 0 0 0
Arazi çalışması 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavına hazırlık 1 12 12
Yarıyıl sonu sınavı 1 3 3
Araştırma 7 5 35
Toplam iş yükü     102
AKTS     4.00

Değerlendirme yöntemleri ve kriterler
Yarıyıl içi değerlendirme Sayısı Katkı Yüzdesi
Ara sınav 0 0
Kısa sınav 0 0
Ödev 0 0
Yarıyıl içi toplam   0
Yarıyıl içi değerlendirmelerin başarıya katkı oranı   0
Yarıyıl sonu sınavının başarıya katkı oranı   100
Genel toplam   100

Önerilen veya zorunlu okuma materyalleri
Ders kitabı İlgili kitaplar ve makaleler
Yardımcı Kaynaklar İlgili kitaplar ve makaleler

Ders ile ilgili dosyalar