Giriş | English

Doktora > Fen Bilimleri Enstitüsü > Tekstil Mühendisliği (doktora) > TEZ DANIŞMANLIĞI 1
 
Dersin adı Dersin seviyesi Dersin kodu Dersin tipi Dersin dönemi Yerel kredi AKTS kredisi Ders bilgileri
TEZ DANIŞMANLIĞI 1 Üçüncü düzey TEM 821 Zorunlu 1 2.00 2.00 Yazdır
   
Dersin tanımı
Ön koşul dersleri Yok
Eğitimin dili Türkçe
Koordinatör PROF. DR. MEHMET DOĞAN
Dersi veren öğretim eleman(lar)ı Tüm öğretim üyeleri
Yardımcı öğretim eleman(lar)ı
Dersin veriliş şekli Yüz yüze
Dersin amacı Dersin amacı, öğrencilere doktora tez süreci için literatür taramayı, bilgileri toparlamayı, uygulama ve yorumlama yapmayı öğretmektir.
Dersin tanımı Doktora tez çalışmalarına hazırlık.

Dersin içeriği
1- Doktora tez çalışmalarına hazırlık.
2- Doktora tez çalışmalarına hazırlık.
3- Doktora tez çalışmalarına hazırlık.
4- Doktora tez çalışmalarına hazırlık.
5- Doktora tez çalışmalarına hazırlık.
6- Doktora tez çalışmalarına hazırlık.
7- Doktora tez çalışmalarına hazırlık.
8- Doktora tez çalışmalarına hazırlık.
9- Doktora tez çalışmalarına hazırlık.
10- Doktora tez çalışmalarına hazırlık.
11- Doktora tez çalışmalarına hazırlık.
12- Doktora tez çalışmalarına hazırlık.
13- Doktora tez çalışmalarına hazırlık.
14- Doktora tez çalışmalarına hazırlık.
15- Doktora tez çalışmalarına hazırlık.
16-
17-
18-
19-
20-

Dersin öğrenme çıktıları
1- Öğrenci, doktora tezi için gerekli araştırma disiplinini kazanabilecektir.
2- Öğrenci tez konusu ile ilgili literatür taraması yapmayı öğrenecektir.
3- Öğrenci tez konusu için gerekli deneyleri yapayı, verileri toplamayı ve sonuçları yorumlamayı öğrenecektir.
4- Öğrenci, tez konusunun gerektirdiği araştırma ve uygulama metodlarını öğrenme, geliştirme ve uygulama yetisini kazanabilecektir.
5-
6-
7-
8-
9-
10-

*Dersin program yeterliliklerine katkı seviyesi
1- Matematik, fen ve Mühendislik bilgilerini uygulama becerisi
2- Deney tasarlama ve yapma ile deney sonuçlarını yorumlama becerisi
3- İstenen gereksinimleri karşılayacak biçimde bir sistemi, parçayı veya süreci tasarımlama
4- Disiplinler arası takımlarda çalışabilme becerisi
5- Mühendislik problemleri tanımlama, formüle etme ve çözme becerisi
6- Mesleki ve etik sorumluluk bilinci
7- İngilizce ve Türkçe etkin iletişim kurma becerisi
8- Mühendislik çözümlerinin evrensel ve toplumsal boyutlarda etkinliklerini anlamak için gerekli genişlikte eğitim
9- Yaşam boyu öğrenmenin gerekliliği bilinci
10- Çağın sorunları hakkında bilgi
11- Mühendislik uygulamaları için gerekli teknikleri, yetenekleri ve modern araçları kullanma becerisi
12-
13-
14-
15-
16-
17-
18-
19-
20-
21-
22-
23-
24-
25-
26-
27-
28-
29-
30-
31-
32-
33-
34-
35-
36-
37-
38-
39-
40-
41-
42-
43-
44-
45-
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder

Planlanan öğretim faaliyetleri, öğretme metodları ve AKTS iş yükü
  Sayısı Süresi (saat) Sayı*Süre (saat)
Yüz yüze eğitim 14 1 14
Sınıf dışı ders çalışma süresi (ön çalışma, pekiştirme) 3 3 9
Ödevler 4 4 16
Sunum / Seminer hazırlama 0 0 0
Kısa sınavlar 0 0 0
Ara sınavlara hazırlık 0 0 0
Ara sınavlar 0 0 0
Proje (Yarıyıl ödevi) 0 0 0
Laboratuvar 0 0 0
Arazi çalışması 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavına hazırlık 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavı 0 0 0
Araştırma 10 10 100
Toplam iş yükü     139
AKTS     5.50

Değerlendirme yöntemleri ve kriterler
Yarıyıl içi değerlendirme Sayısı Katkı Yüzdesi
Ara sınav 0 0
Kısa sınav 0 0
Ödev 0 0
Yarıyıl içi toplam   0
Yarıyıl içi değerlendirmelerin başarıya katkı oranı   100
Yarıyıl sonu sınavının başarıya katkı oranı   100
Genel toplam   200

Önerilen veya zorunlu okuma materyalleri
Ders kitabı Tez konusu ile ilgili kitap ve makaleler.
Yardımcı Kaynaklar Tez konusu ile ilgili kitap ve makaleler.

Ders ile ilgili dosyalar