Giriş | English

Yüksek Lisans > Sosyal Bilimler Enstitüsü > Maliye (yüksek Lisans) > UZMANLIK ALAN DERSI 2
 
Dersin adı Dersin seviyesi Dersin kodu Dersin tipi Dersin dönemi Yerel kredi AKTS kredisi Ders bilgileri
UZMANLIK ALAN DERSI 2 İkinci düzey TAR 852 4 5.00 5.00 Yazdır
   
Dersin tanımı
Ön koşul dersleri -
Eğitimin dili TÜRKÇE
Koordinatör PROF. DR. HAVA SELÇUK
Dersi veren öğretim eleman(lar)ı PROF. DR. MEHMET İNBAŞI
Yardımcı öğretim eleman(lar)ı PROF. DR. MEHMET İNBAŞI
Dersin veriliş şekli YÜZYÜZE
Dersin amacı Yapılacak bilimsel çalışmalarda yararlanılacak olan arşiv, kütüphane, özel koleksiyon, bibliyografya, süreli yayınlar ve akademik çalışmalara ulaşma, tarama ve yararlanma yöntemlerini değerlendirebilmektir.
Dersin tanımı Yapılacak bilimsel çalışmalarda yararlanılacak olan arşiv, kütüphane, özel koleksiyon, bibliyografya, süreli yayınlar ve akademik çalışmalara ulaşma, tarama ve yararlanma yöntemlerini değerlendirebilmektir.

Dersin içeriği
1- ALAN ÇALIŞMASI
2- ALAN ÇALIŞMASI
3- ALAN ÇALIŞMASI
4- ALAN ÇALIŞMASI
5- ALAN ÇALIŞMASI
6- ALAN ÇALIŞMASI
7- ALAN ÇALIŞMASI
8- ALAN ÇALIŞMASI
9- ALAN ÇALIŞMASI
10- ALAN ÇALIŞMASI
11- ALAN ÇALIŞMASI
12- ALAN ÇALIŞMASI
13- ALAN ÇALIŞMASI
14- ALAN ÇALIŞMASI
15-
16-
17-
18-
19-
20-

Dersin öğrenme çıktıları
1- Bir akademik araştırmadaki etik değerleri açıklaması
2- Araştırma konusunun kapsadığı dönemi ve koşullarını analiz etmesi
3- Toplanan malzemeyi akademik bir bakışla analiz etmesi
4- -
5- -
6- -
7- -
8- -
9- -
10- -

*Dersin program yeterliliklerine katkı seviyesi
1- Maliye alanı ile ilgili temel kavramsal bilgilere, uygulamadaki yansımaları da göz önüne alacak şekilde ileri düzeyde sahip olma
2- Bilgileri analiz etme, uygulamadaki yansımaları değerlendirme
3- Maliye alanına ilişkin sorunları tespit etme, gerek ekip gerek bireysel olarak sorunları çözebilme, elde edilen bulguları rapor haline getirip sunma.
4- Maliye ile ilgili alt dallarda uzmanlaşmak ve diğer sosyal bilimler alanları ile ilişki kurarak disiplinler arası yorum üretmek ve analiz yapma becerisine sahip olmak
5- Ulusal, bölgesel ve küresel ölçekte karşılaşılan sorunları iktisadi analiz yöntemleriyle analiz edebilmek ve çözüm önerileri geliştirebilmek
6-
7-
8-
9-
10-
11-
12-
13-
14-
15-
16-
17-
18-
19-
20-
21-
22-
23-
24-
25-
26-
27-
28-
29-
30-
31-
32-
33-
34-
35-
36-
37-
38-
39-
40-
41-
42-
43-
44-
45-
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder

Planlanan öğretim faaliyetleri, öğretme metodları ve AKTS iş yükü
  Sayısı Süresi (saat) Sayı*Süre (saat)
Yüz yüze eğitim 14 3 42
Sınıf dışı ders çalışma süresi (ön çalışma, pekiştirme) 14 6 84
Ödevler 0 0 0
Sunum / Seminer hazırlama 0 0 0
Kısa sınavlar 0 0 0
Ara sınavlara hazırlık 0 0 0
Ara sınavlar 0 0 0
Proje (Yarıyıl ödevi) 0 0 0
Laboratuvar 0 0 0
Arazi çalışması 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavına hazırlık 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavı 0 0 0
Araştırma 0 0 0
Toplam iş yükü     126
AKTS     5.00

Değerlendirme yöntemleri ve kriterler
Yarıyıl içi değerlendirme Sayısı Katkı Yüzdesi
Ara sınav 0 0
Kısa sınav 0 0
Ödev 7 100
Yarıyıl içi toplam   100
Yarıyıl içi değerlendirmelerin başarıya katkı oranı   0
Yarıyıl sonu sınavının başarıya katkı oranı   0
Genel toplam   0

Önerilen veya zorunlu okuma materyalleri
Ders kitabı -
Yardımcı Kaynaklar -

Ders ile ilgili dosyalar