Giriş | English

Doktora > Sağlik Bilimleri Enstitüsü > Hemşirelik Esaslari (doktora) > SEMİNER
 
Dersin adı Dersin seviyesi Dersin kodu Dersin tipi Dersin dönemi Yerel kredi AKTS kredisi Ders bilgileri
SEMİNER Üçüncü düzey HES 600 Zorunlu 2 5.00 5.00 Yazdır
   
Dersin tanımı
Ön koşul dersleri -
Eğitimin dili Türkçe
Koordinatör DOÇ. DR. PINAR TEKİNSOY KARTIN
Dersi veren öğretim eleman(lar)ı DOÇ. DR. SEVDA KORKUT
Yardımcı öğretim eleman(lar)ı -
Dersin veriliş şekli İnteraktif yöntem
Dersin amacı Tez projesi hazırlayabilecek yetkinliğe erişebilmek
Dersin tanımı Bu dersle öğrenci seminer ve tez projesi yazma yetkinliği kazanır

Dersin içeriği
1- Tez Konu Alanı ile İlgili Literatür Taraması ve Makale Tartışması
2- Tez Konu Alanı ile İlgili Literatür Taraması ve Makale Tartışması
3- Tez Konu Alanı ile İlgili Literatür Taraması ve Makale Tartışması
4- Tez Konu Alanı ile İlgili Literatür Taraması ve Makale Tartışması
5- Tez Konu Alanı ile İlgili Literatür Taraması ve Makale Tartışması
6- Literatür Doğrultusunda ve Uzman Görüşü İle Tez Projesi Yönteminin Tartışılması
7- Literatür Doğrultusunda ve Uzman Görüşü İle Tez Projesi Yönteminin Tartışılması
8- Literatür Doğrultusunda ve Uzman Görüşü İle Tez Projesi Yönteminin Tartışılması
9- Literatür Doğrultusunda ve Uzman Görüşü İle Tez Projesi Yönteminin Tartışılması
10- Hemşirelik Esasları Alanı İle İlgili Seçilen Konu Başlığında Literatür Tarama-Tartışma
11- Hemşirelik Esasları Alanı İle İlgili Seçilen Konu Başlığında Literatür Tarama-Tartışma
12- Hemşirelik Esasları Alanı İle İlgili Seçilen Konu Başlığında Literatür Tarama-Tartışma
13- Hemşirelik Esasları Alanı İle İlgili Seçilen Konu Başlığında Literatür Tarama-Tartışma
14- Seminer Dokümanının Hazırlanması ve Sunumu
15-
16-
17-
18-
19-
20-

Dersin öğrenme çıktıları
1- Seminer hazırlayabilme becerisi kazanır
2- Tez projesi yazma becerisi kazanır
3-
4-
5-
6-
7-
8-
9-
10-

*Dersin program yeterliliklerine katkı seviyesi
1- Hemşire ve hemşirelik teorilerini uygulama bilgi ve yeteneği geliştirebilme
2- Hemşirelik Esasları alanındaki bilgileri farklı disiplin alanlarından gelen bilgilerle bütünleştirerek yeni bilgiler oluşturabilme
3- Hemşirelik Esasları alanındaki bir sorunu, bağımsız olarak kurgulayabilme, çözüm yöntemi geliştirebilme, çözebilme, sonuçları değerlendirebilme ve gerektiğinde uygulayabilme
4- Hemşirelik Esasları alanıyla ilgili bilgileri eleştirel bir gözle değerlendirebilme, öğrenmeyi yönlendirebilme ve ileri düzey çalışmaları bağımsız olarak yürütebilme
5- Hemşirelik Esasları alanı ile ilgili verilerin toplanması, yorumlanması, duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel ve etik değerleri gözeterek bu değerleri paylaşabilme
6- Hemşirelik Esasları alanında özümsediği bilgiyi ve problem çözme yeteneklerini, disiplinler arası çalışmalarda uygulayabilme
7-
8-
9-
10-
11-
12-
13-
14-
15-
16-
17-
18-
19-
20-
21-
22-
23-
24-
25-
26-
27-
28-
29-
30-
31-
32-
33-
34-
35-
36-
37-
38-
39-
40-
41-
42-
43-
44-
45-
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder

Planlanan öğretim faaliyetleri, öğretme metodları ve AKTS iş yükü
  Sayısı Süresi (saat) Sayı*Süre (saat)
Yüz yüze eğitim 10 2 20
Sınıf dışı ders çalışma süresi (ön çalışma, pekiştirme) 0 0 0
Ödevler 0 0 0
Sunum / Seminer hazırlama 9 1 9
Kısa sınavlar 0 0 0
Ara sınavlara hazırlık 0 0 0
Ara sınavlar 0 0 0
Proje (Yarıyıl ödevi) 1 2 2
Laboratuvar 0 0 0
Arazi çalışması 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavına hazırlık 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavı 1 1 1
Araştırma 12 2 24
Toplam iş yükü     56
AKTS     2.00

Değerlendirme yöntemleri ve kriterler
Yarıyıl içi değerlendirme Sayısı Katkı Yüzdesi
Ara sınav 0 0
Kısa sınav 0 0
Ödev 1 40
Yarıyıl içi toplam   40
Yarıyıl içi değerlendirmelerin başarıya katkı oranı   40
Yarıyıl sonu sınavının başarıya katkı oranı   60
Genel toplam   100

Önerilen veya zorunlu okuma materyalleri
Ders kitabı Hemşirelik esasları ile ilgili tüm yurt içi ve yurt dışı kaynaklar
Yardımcı Kaynaklar Hemşirelik esasları ile ilgili tüm yurt içi ve yurt dışı kaynaklar

Ders ile ilgili dosyalar