Dersin adı |
Dersin seviyesi |
Dersin kodu |
Dersin tipi |
Dersin dönemi |
Yerel kredi |
AKTS kredisi |
Ders bilgileri |
EVENT MANAGEMENT |
İkinci düzey |
REH215.3 |
|
3 |
3.00 |
3.00 |
Yazdır |
Ön koşul dersleri
|
-
|
Eğitimin dili
|
English
|
Koordinatör
|
DR. ÖĞR. ÜYESİ MUSTAFA ÜLKER
|
Dersi veren öğretim eleman(lar)ı
|
Assist. Prof. Dr. Reha KILIÇHAN
|
Yardımcı öğretim eleman(lar)ı
|
-
|
Dersin veriliş şekli
|
FACE TO FACE
|
Dersin amacı
|
Events Management course will give the students a global perspective on events management, equipping them with the expert knowledge and skills they need to fast-track their career as a creative and entrepreneurial event management professional.
|
Dersin tanımı
|
The course; Give the students expertise in a range of event management skills and techniques, Enable them to fully engage with the contexts and communities involved in the event management process across regional, national and international work environments, Teach them to innovatively apply skills and creatively problem-solve to establish a pioneering approach to event management, Connect them with a global professional network to help you expand your global career opportunities.
|
1- |
Event Management: Introduction: Size of Event, Types, Event Team, Code of Ethics, Concept and Design of Events.
|
2- |
Event Feasibility and Legal Compliance.
|
3- |
Marketing and Promotion of the Event.
|
4- |
Financial and Risk Management.
|
5- |
Planning for Events-preparation for Event Proposal.
|
6- |
Protocol and Staging.
|
7- |
Staffing, Leadership.
|
8- |
Operations, Logistic.
|
9- |
Safety & Security management.
|
10- |
Crowd Management and Evacuation.
|
11- |
Monitoring, Control and Evaluation.
|
12- |
Monitoring, Control and Evaluation.
|
13- |
Careers in Event Management.
|
14- |
Careers in Event Management.
|
15- |
|
16- |
|
17- |
|
18- |
|
19- |
|
20- |
|
1- |
Define the basic concepts related to event management in sports.
|
2- |
Analyze financial management in events.
|
3- |
Evaluate the event management process.
|
4- |
Compose a sample event.
|
5- |
Assess successful events in the world and Turkey.
|
6- |
Assess successful events in the world and Turkey.
|
7- |
|
8- |
|
9- |
|
10- |
|
*Dersin program yeterliliklerine katkı seviyesi
|
1- |
mesleki rol ve işlevlerini yerine getirmek için gerekli kuramsal ve uygulama bilgilerine sahiptir.
|
|
2- |
Mesleki etik ilke ve değerlere uygun davranır
|
|
3- |
|
|
4- |
|
|
5- |
|
|
6- |
|
|
7- |
|
|
8- |
|
|
9- |
|
|
10- |
|
|
11- |
|
|
12- |
|
|
13- |
|
|
14- |
|
|
15- |
|
|
16- |
|
|
17- |
|
|
18- |
|
|
19- |
|
|
20- |
|
|
21- |
|
|
22- |
|
|
23- |
|
|
24- |
|
|
25- |
|
|
26- |
|
|
27- |
|
|
28- |
|
|
29- |
|
|
30- |
|
|
31- |
|
|
32- |
|
|
33- |
|
|
34- |
|
|
35- |
|
|
36- |
|
|
37- |
|
|
38- |
|
|
39- |
|
|
40- |
|
|
41- |
|
|
42- |
|
|
43- |
|
|
44- |
|
|
45- |
|
|
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder |
Planlanan öğretim faaliyetleri, öğretme metodları ve AKTS iş yükü
|
|
Sayısı
|
Süresi (saat)
|
Sayı*Süre (saat)
|
Yüz yüze eğitim
|
14
|
2
|
28
|
Sınıf dışı ders çalışma süresi (ön çalışma, pekiştirme)
|
14
|
1
|
14
|
Ödevler
|
0
|
0
|
0
|
Sunum / Seminer hazırlama
|
1
|
8
|
8
|
Kısa sınavlar
|
0
|
0
|
0
|
Ara sınavlara hazırlık
|
1
|
8
|
8
|
Ara sınavlar
|
1
|
1
|
1
|
Proje (Yarıyıl ödevi)
|
0
|
0
|
0
|
Laboratuvar
|
0
|
0
|
0
|
Arazi çalışması
|
0
|
0
|
0
|
Yarıyıl sonu sınavına hazırlık
|
1
|
8
|
8
|
Yarıyıl sonu sınavı
|
1
|
1
|
1
|
Araştırma
|
0
|
0
|
0
|
Toplam iş yükü
|
|
|
68
|
AKTS
|
|
|
3.00
|
Değerlendirme yöntemleri ve kriterler
|
Yarıyıl içi değerlendirme
|
Sayısı
|
Katkı Yüzdesi
|
Ara sınav
|
1
|
40
|
Kısa sınav
|
0
|
0
|
Ödev
|
0
|
0
|
Yarıyıl içi toplam
|
|
40
|
Yarıyıl içi değerlendirmelerin başarıya katkı oranı
|
|
40
|
Yarıyıl sonu sınavının başarıya katkı oranı
|
|
60
|
Genel toplam
|
|
100
|
Önerilen veya zorunlu okuma materyalleri
|
Ders kitabı
|
Event Management, Lovely Professional University Book, New Delhi/Phagwara
|
Yardımcı Kaynaklar
|
Event Management, Lovely Professional University Book, New Delhi/Phagwara
|
|