Giriş | English

Doktora > Fen Bilimleri Enstitüsü > Elektrik-elektronik Müh. (doktora) > SEMİNER
 
Dersin adı Dersin seviyesi Dersin kodu Dersin tipi Dersin dönemi Yerel kredi AKTS kredisi Ders bilgileri
SEMİNER Üçüncü düzey TEM 600 1 4.00 4.00 Yazdır
   
Dersin tanımı
Ön koşul dersleri Yok
Eğitimin dili Türkçe
Koordinatör DOÇ. DR. EMEL ÇİNÇİK
Dersi veren öğretim eleman(lar)ı YRD.DOÇ. DR. EMEL ÇİNÇİK
Yardımcı öğretim eleman(lar)ı Yok
Dersin veriliş şekli Yüzyüze ve pratik
Dersin amacı Dersi alan öğrencilerin seminer verme yetisinin geliştirilmesi
Dersin tanımı Dersi alan öğrencilerin sözlü sunum gerçekleştirilmesinin sağlanması

Dersin içeriği
1- Seminer hazırlama aşamalarının anlatılması
2- Seminer hazırlama aşamalarının anlatılması
3- Seminer hazırlama aşamalarının anlatılması
4- Seminer hazırlama aşamalarının anlatılması
5- Seminer verilirken dikkat edilecek hususlar
6- Seminer verilirken dikkat edilecek hususlar
7- Seminer verilirken dikkat edilecek hususlar
8- Seminer verilirken dikkat edilecek hususlar
9- Öğrenciler tarafından hazırlanan seminerlerin incelenmesi ve gerekli kısımların yeniden düzenlenmesi
10- Öğrenciler tarafından hazırlanan seminerlerin incelenmesi ve gerekli kısımların yeniden düzenlenmesi
11- Öğrenciler tarafından hazırlanan seminerlerin incelenmesi ve gerekli kısımların yeniden düzenlenmesi
12- Öğrenciler tarafından seminerlerin sunulması
13- Öğrenciler tarafından seminerlerin sunulması
14- Öğrenciler tarafından seminerlerin sunulması
15-
16-
17-
18-
19-
20-

Dersin öğrenme çıktıları
1- Seminer hazırlanırken power point programının kullanılması
2- Seminer hazırlanırken sunumlara video, ses eklenmesi
3- Seminer hazırlanırken dikkat edilecek hususların öğrenilmesi
4- Seminer sunma becerilerinin geliştirilmesi
5- Seminer sunulurken dikkat edilecek hususların öğrenilmesi
6- Seminer sunulurken hitap yöntemlerinin öğrenilmesi
7- Seminer ilgili yöneltilen sorulara cevap verilirken dikkat edilmesi gerekenler
8-
9-
10-

*Dersin program yeterliliklerine katkı seviyesi
1- Elektrik-elektronik mühendisliği alanında bilimsel araştırma yaparak bilgiye derinlemesine ulaşabilme, bilgiyi değerlendirme, yorumlama ve uygulama becerisine sahip olur.
2- Sınırlı verileri kullanarak bilimsel yöntemlerle aynı veya farklı disiplinlere ait bilgileri bütünleştirebilme becerisine sahip olur.
3- Mühendislik problemlerini tanımlayabilme, çözüm yöntemi geliştirme ve çözümlerde yenilikçi yöntemler uygulama ve geliştirebilme becerisine sahip olur.
4- Analitik, modelleme ve deneysel esaslı süreçleri tasarlama ve uygulama becerisi kazanır ve bu süreçte karşılaşılan karmaşık durumları analiz etme ve yorumlama becerisine sahip olur.
5- Mesleğinin yeni ve gelişmekte olan uygulamaları hakkında bilgi sahibi olur ve gerektiğinde bunları kullanma becerisi kazanır.
6- Verilerin toplanması ve yorumlanması aşamalarında ve mesleki tüm etkinliklerde toplumsal, bilimsel ve etik değerleri gözetir.
7- Çalışmalarını ulusal ve uluslararası ortamlarda yazılı ya da sözlü olarak aktarabilme becerisine sahip olur.
8-
9-
10-
11-
12-
13-
14-
15-
16-
17-
18-
19-
20-
21-
22-
23-
24-
25-
26-
27-
28-
29-
30-
31-
32-
33-
34-
35-
36-
37-
38-
39-
40-
41-
42-
43-
44-
45-
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder

Planlanan öğretim faaliyetleri, öğretme metodları ve AKTS iş yükü
  Sayısı Süresi (saat) Sayı*Süre (saat)
Yüz yüze eğitim 14 2 28
Sınıf dışı ders çalışma süresi (ön çalışma, pekiştirme) 14 4 56
Ödevler 1 6 6
Sunum / Seminer hazırlama 1 6 6
Kısa sınavlar 0 0 0
Ara sınavlara hazırlık 0 0 0
Ara sınavlar 0 0 0
Proje (Yarıyıl ödevi) 0 0 0
Laboratuvar 0 0 0
Arazi çalışması 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavına hazırlık 1 6 6
Yarıyıl sonu sınavı 0 0 0
Araştırma 0 0 0
Toplam iş yükü     102
AKTS     4.00

Değerlendirme yöntemleri ve kriterler
Yarıyıl içi değerlendirme Sayısı Katkı Yüzdesi
Ara sınav 0 0
Kısa sınav 0 0
Ödev 0 0
Yarıyıl içi toplam   0
Yarıyıl içi değerlendirmelerin başarıya katkı oranı   0
Yarıyıl sonu sınavının başarıya katkı oranı   100
Genel toplam   100

Önerilen veya zorunlu okuma materyalleri
Ders kitabı
Yardımcı Kaynaklar

Ders ile ilgili dosyalar