Dersin adı |
Dersin seviyesi |
Dersin kodu |
Dersin tipi |
Dersin dönemi |
Yerel kredi |
AKTS kredisi |
Ders bilgileri |
TEZ ÇALIŞMASI 1 |
Üçüncü düzey |
İNŞ 711 |
|
3 |
25.00 |
25.00 |
Yazdır |
Ön koşul dersleri
|
yok
|
Eğitimin dili
|
Türkçe
|
Koordinatör
|
DOÇ. DR. UĞUR DURAK
|
Dersi veren öğretim eleman(lar)ı
|
PROF. DR. FATİH ALTUN
PROF. DR. CENGİZ DURAN ATİŞ
PROF. DR. OKAN KARAHAN
PROF. DR. ALPER ÖNER
PROF. DR. ZÜLKÜF KAYA
PROF. DR. BEKİR AKTAŞ
DOÇ. DR. SAVAŞ BAYRAM
DOÇ. DR. TAMER DİRİKGİL
DOÇ. DR. HATİCE ÇITAKOĞLU
DOÇ. DR. NEŞE AÇANAL HAKTANIR
DOÇ. DR. LEVENT LATİFOĞLU
DOÇ. DR. ERDAL UNCUOĞLU
DOÇ. DR. UĞUR DURAK
DOÇ. DR. SERHAN İLKENTAPAR
DR. ÖĞR ÜYESİ HİDAYET ÖZDEMİR
DR ÖĞR ÜYESİ MÜSLÜM KILINÇ
DR ÖĞR ÜYESİ OĞUZ DÜĞENCİ
DR ÖĞR ÜYESİ AHMET ÖZBAYRAK
DR ÖĞR ÜYESİ ŞEVKET ASLAN
|
Yardımcı öğretim eleman(lar)ı
|
yok
|
Dersin veriliş şekli
|
Uygulamalı ve araştırma
|
Dersin amacı
|
Tez gelişim sürecini izlemek.
|
Dersin tanımı
|
Araştırmanın yapılması, tezin tamamlanması ve savunulması.
|
1- |
Tez Yazımı ve Bilimsel Etik
|
2- |
Tez Yazımı ve Bilimsel Etik
|
3- |
Tez Yazımı ve Bilimsel Etik
|
4- |
Tez İzleme
|
5- |
Tez İzleme
|
6- |
Tez İzleme
|
7- |
Tez İzleme
|
8- |
Tez İzleme
|
9- |
Tez İzleme
|
10- |
Tez İzleme
|
11- |
Tez İzleme
|
12- |
Tez İzleme
|
13- |
Tez İzleme
|
14- |
Tez İzleme
|
15- |
|
16- |
|
17- |
|
18- |
|
19- |
|
20- |
|
1- |
Tez yazma tekniği konusunda bilgi sağlar
|
2- |
Bilimsel etik konusunda bilgi sağlar
|
3- |
Verilerin toplanması, yorumlanması, duyurulması aşamalarında bilgi sağlar
|
4- |
Çalışmaların süreç ve sonuçlarını, o alandaki veya alan dışındaki ulusal ve uluslar arası ortamlarda sistematik ve açık bir şekilde yazılı ya da sözlü olarak aktarılması hakkında bilgi sağlar.
|
5- |
Analitik, modelleme ve deneysel esaslı araştırmaları tasarlar ve uygular; bu süreçte karşılaşılan karmaşık durumları çözümler ve yorumlama becerisi sağlar
|
6- |
Yeni ve/veya özgün fikir ve yöntemler geliştirir; sistem, parça veya süreç tasarımlarında yenilikçi çözümler geliştirmeye olanak sağlar
|
7- |
|
8- |
|
9- |
|
10- |
|
*Dersin program yeterliliklerine katkı seviyesi
|
1- |
|
|
2- |
|
|
3- |
|
|
4- |
|
|
5- |
|
|
6- |
|
|
7- |
|
|
8- |
|
|
9- |
|
|
10- |
|
|
11- |
|
|
12- |
|
|
13- |
|
|
14- |
|
|
15- |
|
|
16- |
|
|
17- |
|
|
18- |
|
|
19- |
|
|
20- |
|
|
21- |
|
|
22- |
|
|
23- |
|
|
24- |
|
|
25- |
|
|
26- |
|
|
27- |
|
|
28- |
|
|
29- |
|
|
30- |
|
|
31- |
|
|
32- |
|
|
33- |
|
|
34- |
|
|
35- |
|
|
36- |
|
|
37- |
|
|
38- |
|
|
39- |
|
|
40- |
|
|
41- |
|
|
42- |
|
|
43- |
|
|
44- |
|
|
45- |
|
|
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder |
Planlanan öğretim faaliyetleri, öğretme metodları ve AKTS iş yükü
|
|
Sayısı
|
Süresi (saat)
|
Sayı*Süre (saat)
|
Yüz yüze eğitim
|
0
|
0
|
0
|
Sınıf dışı ders çalışma süresi (ön çalışma, pekiştirme)
|
0
|
0
|
0
|
Ödevler
|
0
|
0
|
0
|
Sunum / Seminer hazırlama
|
0
|
0
|
0
|
Kısa sınavlar
|
0
|
0
|
0
|
Ara sınavlara hazırlık
|
0
|
0
|
0
|
Ara sınavlar
|
0
|
0
|
0
|
Proje (Yarıyıl ödevi)
|
0
|
0
|
0
|
Laboratuvar
|
13
|
24
|
312
|
Arazi çalışması
|
0
|
0
|
0
|
Yarıyıl sonu sınavına hazırlık
|
0
|
0
|
0
|
Yarıyıl sonu sınavı
|
0
|
0
|
0
|
Araştırma
|
13
|
24
|
312
|
Toplam iş yükü
|
|
|
624
|
AKTS
|
|
|
25.00
|
Değerlendirme yöntemleri ve kriterler
|
Yarıyıl içi değerlendirme
|
Sayısı
|
Katkı Yüzdesi
|
Ara sınav
|
0
|
0
|
Kısa sınav
|
0
|
0
|
Ödev
|
1
|
100
|
Yarıyıl içi toplam
|
|
100
|
Yarıyıl içi değerlendirmelerin başarıya katkı oranı
|
|
0
|
Yarıyıl sonu sınavının başarıya katkı oranı
|
|
100
|
Genel toplam
|
|
100
|
Önerilen veya zorunlu okuma materyalleri
|
Ders kitabı
|
Tez konusu ile ilgili bilimsel yayın ve makaleler
|
Yardımcı Kaynaklar
|
Tez konusuna yardımcı diğer kaynaklar
|
|