Giriş | English

Yüksek Lisans > Fen Bilimleri Enstitüsü > Gida Mühendisliği (yl. Yabanci Dil) > SPECIAL FIELD COURSE 2
 
Dersin adı Dersin seviyesi Dersin kodu Dersin tipi Dersin dönemi Yerel kredi AKTS kredisi Ders bilgileri
SPECIAL FIELD COURSE 2 İkinci düzey FDE 752 Zorunlu 4 5.00 5.00 Yazdır
   
Dersin tanımı
Ön koşul dersleri Theoretical courses and research
Eğitimin dili English
Koordinatör DR. ÖĞR. ÜYESİ MUSTAFA FİNCAN
Dersi veren öğretim eleman(lar)ı YRD.DOÇ. ABDULATEF MRGHNI AHHMED
Yardımcı öğretim eleman(lar)ı Yok
Dersin veriliş şekli Face to face
Dersin amacı Prepare the student for research and final defense
Dersin tanımı Face to face training and discussion programs about data and data analysis

Dersin içeriği
1- Research discussion
2- Research discussion
3- Research discussion
4- Research discussion
5- Research discussion
6- Research discussion
7- Research discussion
8- Research discussion
9-
10-
11-
12-
13-
14-
15-
16-
17-
18-
19-
20-

Dersin öğrenme çıktıları
1- Update about research data
2- Data analysis
3- Update about research data
4- Data analysis
5- Update about research data
6- Data analysis
7- Research discussion
8- Research discussion
9-
10-

*Dersin program yeterliliklerine katkı seviyesi
1- Lisans yeterliklerine dayalı olarak Gıda Mühendisliği bilgilerini uzmanlık düzeyinde geliştirmek.
2- Gıda Mühendisliği alanındaki bir problemi tanılamak, çözüm yöntemi geliştirmek ve uygulamak.
3- Gıda Mühendisliği alanında uygulanan güncel teknik ve yöntemler hakkında kapsamlı bilgi sahibi olmak.
4- Gıda Mühendisliği alanı ile ilgili verilerin toplanması, yorumlanması, duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel ve etik değerleri gözetmek.
5- En az bir yabancı dilde sözlü ve yazılı iletişim yeteneğine sahip olmak.
6- Çalışmalarının süreç ve sonuçlarını, ulusal ve uluslar arası ortamlarda sistematik ve açık bir şekilde yazılı ya da sözlü olarak aktarma yetisine sahip olmak.
7- Gıda Mühendisliği uygulamaları için gerekli olan teknikleri ve modern araçları kullanabilmek.
8- Mesleğinin yeni ve gelişmekte olan uygulamalarının farkında olup, gerektiğinde bunları inceler ve öğrenmek.
9- Yaşam boyu öğrenmenin gerekliliği bilincine ve bunu gerçekleştirebilme becerisine sahip olmak.
10-
11-
12-
13-
14-
15-
16-
17-
18-
19-
20-
21-
22-
23-
24-
25-
26-
27-
28-
29-
30-
31-
32-
33-
34-
35-
36-
37-
38-
39-
40-
41-
42-
43-
44-
45-
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder

Planlanan öğretim faaliyetleri, öğretme metodları ve AKTS iş yükü
  Sayısı Süresi (saat) Sayı*Süre (saat)
Yüz yüze eğitim 12 2 24
Sınıf dışı ders çalışma süresi (ön çalışma, pekiştirme) 6 2 12
Ödevler 0 0 0
Sunum / Seminer hazırlama 2 2 4
Kısa sınavlar 0 0 0
Ara sınavlara hazırlık 0 0 0
Ara sınavlar 0 0 0
Proje (Yarıyıl ödevi) 0 0 0
Laboratuvar 14 4 56
Arazi çalışması 4 2 8
Yarıyıl sonu sınavına hazırlık 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavı 0 0 0
Araştırma 6 4 24
Toplam iş yükü     128
AKTS     5.00

Değerlendirme yöntemleri ve kriterler
Yarıyıl içi değerlendirme Sayısı Katkı Yüzdesi
Ara sınav 0 50
Kısa sınav 0 30
Ödev 0 20
Yarıyıl içi toplam   100
Yarıyıl içi değerlendirmelerin başarıya katkı oranı   40
Yarıyıl sonu sınavının başarıya katkı oranı   60
Genel toplam   100

Önerilen veya zorunlu okuma materyalleri
Ders kitabı The Handbook of Food Research: 2013 (Peter Jackson)
Yardımcı Kaynaklar Journal papers

Ders ile ilgili dosyalar