Giriş | English

Doktora > Sağlik Bilimleri Enstitüsü > Farmakoloji (doktora) > TOURISM SEMINAR
 
Dersin adı Dersin seviyesi Dersin kodu Dersin tipi Dersin dönemi Yerel kredi AKTS kredisi Ders bilgileri
TOURISM SEMINAR Üçüncü düzey REH316.3 6 2.00 2.00 Yazdır
   
Dersin tanımı
Ön koşul dersleri Yok.
Eğitimin dili İngilizce
Koordinatör DR. ÖĞR. ÜYESİ MEHMET UMUR
Dersi veren öğretim eleman(lar)ı DR. MEHMET UMUR
Yardımcı öğretim eleman(lar)ı Yok.
Dersin veriliş şekli Face to face, supervision, seminar preparation and presentation
Dersin amacı This is a student oriented course, students are expected to improve their English in terms of academic jargon in the field of tourism and hospitality, it is also within the aim of this course to encourage the students to make presentation in English in front of the audience.
Dersin tanımı Students are taught how to prepare a seminar work in English and what are important in making an English presentation in front of and audience. choose a topic in which they have personal interest and they review the current liteature on this topic, prepare a seminar work and make a presentation.

Dersin içeriği
1- Dersin öğretim elemanı ders, ders programı ve dersin temel kaynakları hakkında bir giriş yapar.
2- Dersin öğretim elemanı ilgili literatürdeki kavram, terim ve teorileri öğretir.
3- Dersin öğretim elemanı ilgili literatürdeki kavram, terim ve teorileri öğretir.
4- Dersin öğretim elemanı ilgili literatürdeki kavram, terim ve teorileri öğretir.
5- Dersin öğretim elemanı ilgili literatürdeki kavram, terim ve teorileri öğretir.
6- Dersin öğretim elemanı ilgili literatürdeki kavram, terim ve teorileri öğretir.
7- Öğrenciler seçilen konuların sunumlarını yapar, öğretim görevlisi bu konu hakkında yorumlar yapar ve sınıf tartışır.
8- Öğrenciler seçilen konuların sunumlarını yapar, öğretim görevlisi bu konu hakkında yorumlar yapar ve sınıf tartışır.
9- Öğrenciler seçilen konuların sunumlarını yapar, öğretim görevlisi bu konu hakkında yorumlar yapar ve sınıf tartışır.
10- Öğrenciler seçilen konuların sunumlarını yapar, öğretim görevlisi bu konu hakkında yorumlar yapar ve sınıf tartışır.
11- Öğrenciler seçilen konuların sunumlarını yapar, öğretim görevlisi bu konu hakkında yorumlar yapar ve sınıf tartışır.
12- Öğrenciler seçilen konuların sunumlarını yapar, öğretim görevlisi bu konu hakkında yorumlar yapar ve sınıf tartışır.
13- Öğrenciler seçilen konuların sunumlarını yapar, öğretim görevlisi bu konu hakkında yorumlar yapar ve sınıf tartışır.
14- Ders hakkında genel bir tartışma yapılır ve sonunda çıkarımlar tartışılır.
15-
16-
17-
18-
19-
20-

Dersin öğrenme çıktıları
1- Öğrencilere bir konu hakkında araştırma yapma ve kendi kendilerine sunum yapma becerisi kazandırmak.
2- Etkileşimli öğrenme yoluyla öğrencilere özgüven kazandırmak ve analitik düşünme yollarını öğretmek.
3- Bazı durumlarda 1''''den fazla öğrenci bir sunum hazırlar. Bu sayede takımlarla çalışma becerisinin öğretilmesi amaçlanmaktadır.
4- İlgili literatürü gözden geçirme becerisi.
5- Sunum yapabilme becerisi.
6- Yazım kurallarını bilmek ve kullanmak.
7-
8-
9-
10-

*Dersin program yeterliliklerine katkı seviyesi
1- Farmakoloji bilgisini üst düzeyde kullanarak bu alanla ilgili hipotezleri kurma, çözme ve geliştirebilme.
2- Farmakoloji alanına yenilik getiren bir düşünce, bilimsel yöntem, tasarım veya uygulama geliştirebilme ya da bilinen bir düşünce, yöntem, tasarım ve uygulamayı bu alana uygulayabilme.
3- Farmakoloji ile ilgili özgün bir araştırma sürecini uygun teknolojileri kullanarak tasarlayabilme, uygulayabilme, sonuçlandırabilme ve yönetebilme
4- Farmakoloji alanında en yeni bilgilere ulaşabilme ve bunları sistemli bir biçimde değerlendirebilme.
5- Farmakoloji alanında gerçekleştirdiği akademik çalışmaların sonuçlarını saygın yurtiçi ve yurtdışı akademik ortamlarda sunabilme ve yayınlayabilme
6- Bilimsel, teknolojik, sosyal ve kültürel gelişmeleri değerlendirebilme ve bilimsel tarafsızlık ve etik sorumluluk bilinciyle topluma aktarabilme.
7- Farmakoloji alanındaki fikirlerin ve gelişmelerin eleştirel analizini, sentezini ve değerlendirmesini yapabilme
8- Kendi alanı, diğer tıp alanlarında çalışanlar ve daha geniş bilimsel ve sosyal topluluklarla yazılı ve sözlü iletişim kurma, işbirliği yapma, görüşlerini savunabilme.
9- Özgün ve disiplinler arası sorunların çözümlenmesini gerektiren ortamlarda liderlik yapabilme
10-
11-
12-
13-
14-
15-
16-
17-
18-
19-
20-
21-
22-
23-
24-
25-
26-
27-
28-
29-
30-
31-
32-
33-
34-
35-
36-
37-
38-
39-
40-
41-
42-
43-
44-
45-
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder

Planlanan öğretim faaliyetleri, öğretme metodları ve AKTS iş yükü
  Sayısı Süresi (saat) Sayı*Süre (saat)
Yüz yüze eğitim 14 2 28
Sınıf dışı ders çalışma süresi (ön çalışma, pekiştirme) 2 2 4
Ödevler 0 0 0
Sunum / Seminer hazırlama 1 1 1
Kısa sınavlar 0 0 0
Ara sınavlara hazırlık 1 1 1
Ara sınavlar 1 1 1
Proje (Yarıyıl ödevi) 0 0 0
Laboratuvar 0 0 0
Arazi çalışması 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavına hazırlık 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavı 1 1 1
Araştırma 2 2 4
Toplam iş yükü     40
AKTS     2.00

Değerlendirme yöntemleri ve kriterler
Yarıyıl içi değerlendirme Sayısı Katkı Yüzdesi
Ara sınav 1 40
Kısa sınav 0 0
Ödev 0 0
Yarıyıl içi toplam   40
Yarıyıl içi değerlendirmelerin başarıya katkı oranı   40
Yarıyıl sonu sınavının başarıya katkı oranı   60
Genel toplam   100

Önerilen veya zorunlu okuma materyalleri
Ders kitabı Students are expected to find their own resources regarding their presentation topic.
Yardımcı Kaynaklar For this purpose, they are motivated to search academic websites on the internet and libraries for relevant books, articles etc.

Ders ile ilgili dosyalar