Giriş | English

Lisans > Edebiyat Fakültesi > Ermeni Dili ve Kültürü > STAJ UYGULAMALARI
 
Dersin adı Dersin seviyesi Dersin kodu Dersin tipi Dersin dönemi Yerel kredi AKTS kredisi Ders bilgileri
STAJ UYGULAMALARI Birinci düzey HYS 414 8 10.00 10.00 Yazdır
   
Dersin tanımı
Ön koşul dersleri yok
Eğitimin dili türkçe
Koordinatör ÖĞRETİM ÜYESİ EDA ÇINAROĞLU
Dersi veren öğretim eleman(lar)ı havacılık sektörü çalışanları
Yardımcı öğretim eleman(lar)ı -
Dersin veriliş şekli yüzyüze
Dersin amacı Teorik bilgileri pratiğe yansıtmak.
Dersin tanımı Genel olarak teorik bilgilerin uygulamaya dönüştürülerek isgücü verimliliğinin arttırılmasıdır.

Dersin içeriği
1- Pratik uygulamaları
2- Pratik uygulamaları
3- Pratik uygulamaları
4- Pratik uygulamaları
5- Pratik uygulamaları
6- Pratik uygulamaları
7- Pratik uygulamaları
8- Pratik uygulamaları
9- Pratik uygulamaları
10- Pratik uygulamaları
11- Pratik uygulamaları
12- Pratik uygulamaları
13- Pratik uygulamaları
14- Pratik uygulamaları
15-
16-
17-
18-
19-
20-

Dersin öğrenme çıktıları
1- Teorik bilgiler ile pratik uygulamaları birleştirerek iş gücü verimliliğinin arttırılması
2- Teorik bilgiler ile pratik uygulamaları birleştirerek havacılık bilincinin arttırılması
3- Teorik bilgiler ile pratik uygulamaları birleştirerek yolcu işleyişin kavranması
4- Teorik bilgiler ile pratik uygulamaları birleştirerek kargo işleyişinin kavranması
5- Teorik bilgiler ile pratik uygulamaları birleştirerek emniyet bilincinin arttırılması
6- Teorik bilgiler ile pratik uygulamaları birleştirerek hukuksal sürecin anlaşılması
7- Teorik bilgiler ile pratik uygulamaları birleştirerek işletme performanslarının öneminin anlaşılması
8- Teorik bilgiler ile pratik uygulamaları birleştirerek yönetim kavramının daha iyi anlaşılması
9- Teorik bilgiler ile pratik uygulamaları birleştirerek pazarlama kavramının daha iyi anlaşılması
10-

*Dersin program yeterliliklerine katkı seviyesi
1- Ermenice dilbilgisi, Ermeni Kültürü, Ermeni Tarihi ve Ermeni Edebiyatı alanında bilgi sahibi olur.
2- Ermenice yazma, okuma ve konuşma becerisi kazanır.
3- Alanında edindiği bilgileri; eğitim-öğretim ve araştırma alanlarında kullanır ve uygular.
4- Bireysel olarak özellikle Ermenice– Türkçe, Türkçe –Ermenice çeviri alanında bağımsız çalışır veya ekip üyesi olarak sorumluluk alır.
5- Sorumluluğu altında çalışanların ilgili alandaki gelişimine yönelik etkinlikleri planlar.
6- Alanındaki bilgi ve becerileri kullanarak, kişisel ve kurumsal gelişimi planlar.
7- Alanında edindiği bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirir.
8- Sorumluluğu altında çalışanların öğrenme gereksinimlerini belirler ve öğrenme süreçlerini yönetir.
9- Yaşam boyu öğrenmeye ilişkin olumlu tutum geliştirir.
10- Alanı ile ilgili sorunlara yönelik olarak çözüm önerilerini verilerle destekler ve bu verileri ilgili alanda bulunan uzman olan ve olmayan kişi ve kurumlarla çeşitli iletişim araçlarıyla paylaşır.
11- Özellikle Ermeni Kültürü alanındaki çeşitli sosyal, kültürel ve sanatsal etkinliklere katılır.
12- Ermenice´yi kullanarak alanındaki bilgileri izler ve ilgili alandaki uzman ve uzman olmayan kişi ve kuruluşlarla iletişim halinde olur.
13- Alanının gerektirdiği bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve bilgi teknolojilerini ileri düzeyde kullanır.
14- Ermeni dili, edebiyatı ve kültürü alanındaki bilgileri kullanarak kendi ulusuna objektif bakmayı öğrenerek evrensel bilinç kazanır. Aynı zamanda her türlü kültüre saygı duyar, sosyal adalet bilinci kazanır, tarihi ve kültürel mirasa sahip çıkar.
15- Ermeni dili, edebiyatı, kültürü ve tarihi alanında araştırma ve inceleme yapar.
16- Edebi konulara ilişkin bireysel yeteneklerini geliştirir.
17-
18-
19-
20-
21-
22-
23-
24-
25-
26-
27-
28-
29-
30-
31-
32-
33-
34-
35-
36-
37-
38-
39-
40-
41-
42-
43-
44-
45-
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder

Planlanan öğretim faaliyetleri, öğretme metodları ve AKTS iş yükü
  Sayısı Süresi (saat) Sayı*Süre (saat)
Yüz yüze eğitim 30 8 240
Sınıf dışı ders çalışma süresi (ön çalışma, pekiştirme) 0 0 0
Ödevler 15 3 45
Sunum / Seminer hazırlama 0 0 0
Kısa sınavlar 0 0 0
Ara sınavlara hazırlık 0 0 0
Ara sınavlar 0 0 0
Proje (Yarıyıl ödevi) 0 0 0
Laboratuvar 0 0 0
Arazi çalışması 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavına hazırlık 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavı 0 0 0
Araştırma 0 0 0
Toplam iş yükü     285
AKTS     10.00

Değerlendirme yöntemleri ve kriterler
Yarıyıl içi değerlendirme Sayısı Katkı Yüzdesi
Ara sınav 0 0
Kısa sınav 0 0
Ödev 0 0
Yarıyıl içi toplam   0
Yarıyıl içi değerlendirmelerin başarıya katkı oranı   0
Yarıyıl sonu sınavının başarıya katkı oranı   0
Genel toplam   0

Önerilen veya zorunlu okuma materyalleri
Ders kitabı -
Yardımcı Kaynaklar -

Ders ile ilgili dosyalar