Giriş | English

Doktora > Sağlik Bilimleri Enstitüsü > Veteriner Patoloji (selçuk Ü.ort. Dr) > AHŞAP ATÖLYE
 
Dersin adı Dersin seviyesi Dersin kodu Dersin tipi Dersin dönemi Yerel kredi AKTS kredisi Ders bilgileri
AHŞAP ATÖLYE Üçüncü düzey HEY405.3 7 4.00 4.00 Yazdır
   
Dersin tanımı
Ön koşul dersleri Yok
Eğitimin dili Türkçe
Koordinatör ÖĞRETİM GÖREVLİSİ ISMAYIL HUSEYNOV
Dersi veren öğretim eleman(lar)ı ÖĞRETİM GÖREVLİSİ ISMAYIL HUSEYNOV
Yardımcı öğretim eleman(lar)ı -
Dersin veriliş şekli Yüz yüze / Online, senkron, anlatım, tartışma, uygulama
Dersin amacı Heykel sanatında geleneksel bir malzeme olan ahşabın günümüzde yeni kullanım olanaklarının araştırılması ve geleneksel yontu tekniğinin dışındaki farklı teknikleri kullanarak özgün uygulamalar yapabilme.
Dersin tanımı Günümüz sanat ortamındaki farklı yaklaşımlar çerçevesinde ahşap malzemesinin sanat olgusundaki yeni potansiyellerinin ve ifade olanaklarının sorgulanması, incelenmesi.

Dersin içeriği
1- Dersin amacının anlatılması ve öğrencilerden geri bildirimlerin alınması.
2- Yapılacak olan çalışmanın ön taslağının hazırlanması(çizim)
3- Maket aşaması.Yapılacak olan çalışmanın projelendirilmesi . Modle edilmesi ve ders hocasına onaylattıktan sonra kalıbının alınması. Önemli not:Bu aşama büyük önem taşımaktadır ve tamamlanmadan bir sonraki aşamaya geçilemez.
4- Malzeme ve konu araştırması
5- Onaylanmış maketin ahşaba aktarılması
6- Onaylanmış maketin ahşaba aktarılması
7- Onaylanmış maketin ahşaba aktarılması
8- ARA SINAV
9- Yapılacak olan çalışmanın ön taslağının hazırlanması(çizim)
10- Maket aşaması.Yapılacak olan çalışmanın projelendirilmesi . Modle edilmesi ve ders hocasına onaylattıktan sonra kalıbının alınması. Önemli not:Bu aşama büyük önem taşımaktadır ve tamamlanmadan bir sonraki aşamaya geçilemez.
11- Onaylanmış maketin ahşaba aktarılması
12- Onaylanmış maketin ahşaba aktarılması
13- Onaylanmış maketin ahşaba aktarılması
14- Onaylanmış maketin ahşaba aktarılması
15- FİNAL SINAVI
16-
17-
18-
19-
20-

Dersin öğrenme çıktıları
1- Ahşap heykel sanatında farklı tekniklerin ve yöntemlerin araştırılması ve uygulanabilir hale getirilmesi.
2- Yapılacak olan çalışmanın kavramsal boyutunun sorgulanması ve ifade edilmesi.
3-
4-
5-
6-
7-
8-
9-
10-

*Dersin program yeterliliklerine katkı seviyesi
1-
2-
3-
4-
5-
6-
7-
8-
9-
10-
11-
12-
13-
14-
15-
16-
17-
18-
19-
20-
21-
22-
23-
24-
25-
26-
27-
28-
29-
30-
31-
32-
33-
34-
35-
36-
37-
38-
39-
40-
41-
42-
43-
44-
45-
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder

Planlanan öğretim faaliyetleri, öğretme metodları ve AKTS iş yükü
  Sayısı Süresi (saat) Sayı*Süre (saat)
Yüz yüze eğitim 14 4 56
Sınıf dışı ders çalışma süresi (ön çalışma, pekiştirme) 14 2 28
Ödevler 0 0 0
Sunum / Seminer hazırlama 0 0 0
Kısa sınavlar 0 0 0
Ara sınavlara hazırlık 1 4 4
Ara sınavlar 1 2 2
Proje (Yarıyıl ödevi) 0 0 0
Laboratuvar 0 0 0
Arazi çalışması 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavına hazırlık 1 4 4
Yarıyıl sonu sınavı 1 2 2
Araştırma 0 0 0
Toplam iş yükü     96
AKTS     4.00

Değerlendirme yöntemleri ve kriterler
Yarıyıl içi değerlendirme Sayısı Katkı Yüzdesi
Ara sınav 1 60
Kısa sınav 0 0
Ödev 1 40
Yarıyıl içi toplam   100
Yarıyıl içi değerlendirmelerin başarıya katkı oranı   40
Yarıyıl sonu sınavının başarıya katkı oranı   60
Genel toplam   100

Önerilen veya zorunlu okuma materyalleri
Ders kitabı Günümüz sanatçıların çalışmalarının yer aldığı yayınlar.
Yardımcı Kaynaklar

Ders ile ilgili dosyalar