Giriş | English

Lisans > Adalet Meslek Yüksekokulu > Ceza İnfaz ve Güvenlik Hizmetleri > YABANCI DİL II
 
Dersin adı Dersin seviyesi Dersin kodu Dersin tipi Dersin dönemi Yerel kredi AKTS kredisi Ders bilgileri
YABANCI DİL II Birinci düzey CIGH2109 Zorunlu 2 2.00 2.00 Yazdır
   
Dersin tanımı
Ön koşul dersleri -
Eğitimin dili İngilizce
Koordinatör ÖĞRETİM GÖREVLİSİ ÖMER ERDOĞAN
Dersi veren öğretim eleman(lar)ı ERUZEM
Yardımcı öğretim eleman(lar)ı ERUZEM
Dersin veriliş şekli Uzaktan Eğitim Şeklinde verilmektedir
Dersin amacı İngilizce günlük ifadeleri ve ifade kalıplarını kendini tanıtabilecek seviyede ve bunları kullanarak soru sorabilecek, sorulan sorulara cevap verebilecek derecede öğretmek. Ayrıca, nerede yaşadığı, tanıdığı insanlar gibi kendisiyle ilgili bilgileri ifade edebilmesini sağlamak.
Dersin tanımı Öğrencilerin anadilin yanında en temel gereksinimlerden biri olan hemen hemen her alanda olmazsa olmazlardan olan "yabancı dil" yeteneğininin temel aşamalarını öğrencilere kazandırmayı amaçlayan 2 kredilik 2 teorik saatten oluşan bir ders.

Dersin içeriği
1- WORD ORDER IN QUESTIONS (BE AND PRE.SIMPLE) - SPORTS;COMMON VERB PHRASES (part 1); FREE TIME
2- IMPERATIVES; OBJECT PRONOUNS - KINDS OF FILMS - WHAT’S THE DATE - Konu tarama testi 7 ve çözümleri
3- CAN/CAN’T - COMMON VERB PHRASES (part 2)
4- LIKE/LOVE/HATE+VING - ROUTINE ACTIVITIES - Konu tarama testi 8 ve çözümleri
5- PRESENT CONT. - COMMON VERB PHRASES - TRAVELLING (part 3) - PRESENT CONT. OR PRESENT SIMPLE?
6- CLOTHES - WOULD YOU LIKE ….? - Konu tarama testi 9 ve çözümleri
7- THERE IS A …/THERE ARE SOME - IN ON UNDER (PLACES)
8- PAST SIMPLE BE - IN, AT, ON (PLACES) - Konu tarama testi 10 ve çözümleri
9- PAST SIMPLE (REGULAR VERBS)
10- - PAST SIMPLE (IRREGULAR VERBS)
11- VERB PHRAES WITH DO/HAVE/GO/GET - IS THERE A BANK NEAR HERE? (ASKING FOR INFO) - Konu tarama testi 11 ve çözümleri
12- BE GOING TO (PLAN) - FUTURE TIME EXPRESSIONS -
13- BE GOING TO (PREDICTION) - THE WEATHER - Konu tarama testi 12 ve çözümleri
14- GENERAL REVISION - END OF COURSE TEST
15-
16-
17-
18-
19-
20-

Dersin öğrenme çıktıları
1- -
2- -
3- -
4- -
5- -
6- -
7-
8-
9-
10-

*Dersin program yeterliliklerine katkı seviyesi
1- Dersin kavramlarını bilme
2- Genel hukuk dersleri içinde yeri
3- Dersin mesleki eğitime katkısı
4- Uygulamada dersin konu ve kavramları ile karşılaşma
5- Sorunlara çözüm bulabilme
6- Mantıklı ve tutarlı düşünmeye etkisi
7- İşyerindeki yapacağı işe katkısı
8- Bir üst öğrenime geçişte katkısı
9- Kriz dönemlerinde nasıl davranacağını bilmeye etkisi
10- İnsan ilişkilerinde tutarlı olmaya etkisi
11- Mesleki kariyerinde başarıya etkisi
12-
13-
14-
15-
16-
17-
18-
19-
20-
21-
22-
23-
24-
25-
26-
27-
28-
29-
30-
31-
32-
33-
34-
35-
36-
37-
38-
39-
40-
41-
42-
43-
44-
45-
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder

Planlanan öğretim faaliyetleri, öğretme metodları ve AKTS iş yükü
  Sayısı Süresi (saat) Sayı*Süre (saat)
Yüz yüze eğitim 14 2 28
Sınıf dışı ders çalışma süresi (ön çalışma, pekiştirme) 0 0 0
Ödevler 0 0 0
Sunum / Seminer hazırlama 0 0 0
Kısa sınavlar 0 0 0
Ara sınavlara hazırlık 1 10 10
Ara sınavlar 1 1 1
Proje (Yarıyıl ödevi) 0 0 0
Laboratuvar 0 0 0
Arazi çalışması 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavına hazırlık 1 15 15
Yarıyıl sonu sınavı 1 1 1
Araştırma 0 0 0
Toplam iş yükü     55
AKTS     2.00

Değerlendirme yöntemleri ve kriterler
Yarıyıl içi değerlendirme Sayısı Katkı Yüzdesi
Ara sınav 1 100
Kısa sınav 0 0
Ödev 0 0
Yarıyıl içi toplam   100
Yarıyıl içi değerlendirmelerin başarıya katkı oranı   30
Yarıyıl sonu sınavının başarıya katkı oranı   70
Genel toplam   100

Önerilen veya zorunlu okuma materyalleri
Ders kitabı -
Yardımcı Kaynaklar -

Ders ile ilgili dosyalar