Giriş | English

Lisans > Mühendislik Fakültesi > Bilgisayar Mühendisliği > MOBILE APPLICATION DEVELOPMENT
 
Dersin adı Dersin seviyesi Dersin kodu Dersin tipi Dersin dönemi Yerel kredi AKTS kredisi Ders bilgileri
MOBILE APPLICATION DEVELOPMENT Birinci düzey BS 438 Seçmeli 8 3.00 3.00 Yazdır
   
Dersin tanımı
Ön koşul dersleri -
Eğitimin dili English
Koordinatör DR. ÖĞRETİM ÜYESİ FEHİM KÖYLÜ
Dersi veren öğretim eleman(lar)ı YRD.DOÇ. DR. FEHİM KÖYLÜ
Yardımcı öğretim eleman(lar)ı -
Dersin veriliş şekli Sözlü, uygulamalı
Dersin amacı Mobil uygulama teknolojileri ve pratiği
Dersin tanımı Mobil uygulama teknolojileri ve pratiği

Dersin içeriği
1- Mobil cihaz ve uygulamalar tarihi
2- Mmobil uygulamada güncel trendler
3- Mobil uygulama geliştirme hakkında genel bakış
4- Android için pratik uygulama örnekleri
5- Android için pratik uygulama örnekleri
6- Android için pratik uygulama örnekleri
7- Android için pratik uygulama örnekleri
8- Yarıyıl sınavı
9- Android için pratik uygulama örnekleri
10- Android için pratik uygulama örnekleri
11- Android için pratik uygulama örnekleri
12- Android için pratik uygulama örnekleri
13- Android için pratik uygulama örnekleri
14- Android için pratik uygulama örnekleri
15-
16-
17-
18-
19-
20-

Dersin öğrenme çıktıları
1- Mobil Uygulamalar
2- Android programlama kavramları
3- IOS programlama kavramları
4- Android programlama uygulalamarı
5- -
6- -
7-
8-
9-
10-

*Dersin program yeterliliklerine katkı seviyesi
1- Mühendislik konularında matematik ve fen bilgilerini uygulama becerisine sahip olur.
2- Bir problemi saptama, tanımlama, formüle etme ve çözme becerisine sahip olur.
3- Bir sistemi, parçayı ya da süreci tasarlama becerisine sahip olur.
4- Mühendislik uygulamaları için gerekli olan teknikleri ve araçları kullanma becerisine sahip olur.
5- Deney/proje tasarlama, uygulama ve sonuçlarını analiz ederek yorumlama becerilerine sahip olur.
6- Takım çalışmasına yatkınlık becerisine sahip olur.
7- Bireysel çalışma becerisine sahip olur.
8- Sözlü ve/veya yazılı iletişim kurma becerisine sahip olur.
9- Yaşam boyu öğrenmenin gerekliliği bilinci ve bunu gerçekleştirebilme becerisine sahip olur.
10- Mesleki ve etik sorumluluk bilinci ile hukuksal konularda bilgiye sahip olur.
11- Yönetsel becerilere (liderlik, organizasyon, zaman ve risk yönetimi, kalite bilinci, verimlilik vb) sahip olur.
12- Zamanı en iyi şekilde kullanma becerisine sahip olur.
13- Alışılmışın dışında yollar bulabilme becerisine sahip olur.
14- Yönetim becerisi, mesleki özgüven ve inisiyatif alabilme özelliklerine sahip olur.
15- Problemlere çözümler getirirken ulusal çıkarları gözetir.
16-
17-
18-
19-
20-
21-
22-
23-
24-
25-
26-
27-
28-
29-
30-
31-
32-
33-
34-
35-
36-
37-
38-
39-
40-
41-
42-
43-
44-
45-
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder

Planlanan öğretim faaliyetleri, öğretme metodları ve AKTS iş yükü
  Sayısı Süresi (saat) Sayı*Süre (saat)
Yüz yüze eğitim 14 2 28
Sınıf dışı ders çalışma süresi (ön çalışma, pekiştirme) 10 1 10
Ödevler 1 6 6
Sunum / Seminer hazırlama 0 0 0
Kısa sınavlar 0 0 0
Ara sınavlara hazırlık 1 3 3
Ara sınavlar 1 2 2
Proje (Yarıyıl ödevi) 0 0 0
Laboratuvar 0 0 0
Arazi çalışması 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavına hazırlık 1 5 5
Yarıyıl sonu sınavı 1 2 2
Araştırma 0 0 0
Toplam iş yükü     56
AKTS     2.00

Değerlendirme yöntemleri ve kriterler
Yarıyıl içi değerlendirme Sayısı Katkı Yüzdesi
Ara sınav 1 20
Kısa sınav 0 0
Ödev 1 20
Yarıyıl içi toplam   40
Yarıyıl içi değerlendirmelerin başarıya katkı oranı   40
Yarıyıl sonu sınavının başarıya katkı oranı   60
Genel toplam   100

Önerilen veya zorunlu okuma materyalleri
Ders kitabı Prepared lecture slide notes
Yardımcı Kaynaklar Phonegap Cordova Egemen Mede, Android Programlama (Kitap ve Eğitim Seti) Kodlab

Ders ile ilgili dosyalar