Giriş | English

Lisans > Güzel Sanatlar Fakültesi > Müzik > TEZ ÇALIŞMASI 3
 
Dersin adı Dersin seviyesi Dersin kodu Dersin tipi Dersin dönemi Yerel kredi AKTS kredisi Ders bilgileri
TEZ ÇALIŞMASI 3 Birinci düzey NBT 813 3 25.00 25.00 Yazdır
   
Dersin tanımı
Ön koşul dersleri Tez önerisinin Tez İzleme Komitesi tarafından onaylanması gerekir.
Eğitimin dili Türkçe
Koordinatör DOÇ. DR. ERKAN YILMAZ
Dersi veren öğretim eleman(lar)ı Nanobilim ve Nanoteknoloji Anabilim Dalı''''ndaki öğretim üyeleri
Yardımcı öğretim eleman(lar)ı
Dersin veriliş şekli Uygulamalı
Dersin amacı Tez çalışmasının amacı, öğrencilerin yazacağı ve savunacağı bir tez ile Nanobilim ve Nanoteknoloji alanındaki bilgiye özgün katkı yapmasını sağlamaktır.
Dersin tanımı Araştırmanın yapılması, tezin tamamlanması ve savunulması.

Dersin içeriği
1- Bilimsel sonuçlar elde etmek.
2- Bilimsel sonuçlar elde etmek.
3- Bilimsel sonuçlar elde etmek.
4- Bilimsel sonuçlar elde etmek.
5- Bilimsel sonuçlar elde etmek.
6- Bilimsel sonuçlar elde etmek.
7- Bilimsel sonuçlar elde etmek.
8- Bilimsel sonuçları yorumlamak.
9- Bilimsel sonuçları yorumlamak.
10- Bilimsel sonuçları yorumlamak.
11- Bilimsel sonuçları yorumlamak.
12- Bilimsel sonuçları yorumlamak.
13- Bilimsel sonuçları yorumlamak.
14- Bilimsel sonuçları yorumlamak.
15- Bilimsel sonuçları yorumlamak.
16- Sunum.
17-
18-
19-
20-

Dersin öğrenme çıktıları
1- Tez çalışması için bir problem veya tez konusu tanımlanır ve kurgulanır
2- Tez çalışmasında gerekli olan kaynaklar belirlenir ve kullanılır.
3- Elde edilen veriler analiz edilir.
4- Çalışma sırasında savunulabilir sonuçlar elde edilir ve geliştirilir.
5- Tez öğrencisi ikna edici bir tartışma yaparak tezini savunur.
6-
7-
8-
9-
10-

*Dersin program yeterliliklerine katkı seviyesi
1- Güncel sanat kavramlarını anlamak ve ilişkiler kurarak açıklayabilmek
2- Müzik sanatının temel dinamiklerini anlamak, tarihini öğrenmek ve güncelle ilişkilendirebilmek
3- Alanının terminolojisini öğrenmek, kendi yazı ve sunularında sanatın dilini etkili kullanmak
4- Alanında kullanılan yeni yöntem -teknikleri bilmek ve özgün çalışmaların gerçekleştirilebilmesinde kullanabilmek
5- Araştırma yöntem - tekniklerini bilmek ve alanında uygulayabilmek
6- Alanında proje geliştirmek, projesini uygulayarak hayata geçirebilmek
7- Etik kurallara uymak ve sosyal sorumluluk bilinci taşıyabilmek
8- Alanında paylaşıma açık sanatsal etkinlikler düzenlemek; Yaptığı çalışmaları etkili bir şekilde sunabilmek
9- Güncel yayınları, oluşum ve aktiviteleri (konserleri) takip etmek, katılımcı olabilmek
10- Evrensel, ulusal, yerel sanat ve tasarım değerlerinin farkında olabilmek
11- Herhangi bir sanatsal etkinliği (konser, dinleti vb.) çözümleyici ve eleştirel bakış açısı ile değerlendirebilmek
12- Alanın gerektirdiği bilgisayar programlarını, bilişim ve iletişim teknolojilerini sanatsal anlamda kullanabilmek
13-
14-
15-
16-
17-
18-
19-
20-
21-
22-
23-
24-
25-
26-
27-
28-
29-
30-
31-
32-
33-
34-
35-
36-
37-
38-
39-
40-
41-
42-
43-
44-
45-
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder

Planlanan öğretim faaliyetleri, öğretme metodları ve AKTS iş yükü
  Sayısı Süresi (saat) Sayı*Süre (saat)
Yüz yüze eğitim 13 2 26
Sınıf dışı ders çalışma süresi (ön çalışma, pekiştirme) 13 4 52
Ödevler 0 0 0
Sunum / Seminer hazırlama 0 0 0
Kısa sınavlar 0 0 0
Ara sınavlara hazırlık 0 0 0
Ara sınavlar 0 0 0
Proje (Yarıyıl ödevi) 0 0 0
Laboratuvar 1 450 450
Arazi çalışması 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavına hazırlık 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavı 0 0 0
Araştırma 1 100 100
Toplam iş yükü     628
AKTS     25.00

Değerlendirme yöntemleri ve kriterler
Yarıyıl içi değerlendirme Sayısı Katkı Yüzdesi
Ara sınav 0 0
Kısa sınav 0 0
Ödev 0 100
Yarıyıl içi toplam   100
Yarıyıl içi değerlendirmelerin başarıya katkı oranı   50
Yarıyıl sonu sınavının başarıya katkı oranı   50
Genel toplam   100

Önerilen veya zorunlu okuma materyalleri
Ders kitabı Tez çalışması ile ilgili kaynaklar (referanslar), makaleler, tezler, kitaplar
Yardımcı Kaynaklar -

Ders ile ilgili dosyalar