1- |
Derste kullanılacak olan karmaşık metinleri görsel -işitsel ve okuma anlama kavramlarını açıklama; bu metinlerin içinde bulunan soyut somut kavramlarını anlaya bilme.
|
2- |
C1 ve C2 düzeyinde karmaşık Almanca okuma metinlerini konularını sözlü olarak tanımlama. Gördüğü yeni kelimeleri okuduğu metin bağlamında açıklama yapabilme. Telaffuzlarını tekrar edebilme
|
3- |
Okuduğu karmaşık Almanca metinlere göre konu bağlamında yorum yapabilme. Öğrendiği kelimeleri kullanarak belirleme
|
4- |
Okuduğu karmaşık Almanca metinleri farklı açıdan sözlü olarak suna bilme bu bağlamda C1 ve C2 düzeyinde okuduğu metinin seviyesinde kalabilme ve yeni kelimeleri uygun şekilde kulana bilme
|
5- |
Okuduğu karmaşık Almanca metinleri farklı açıdan sözlü olarak suna bilme bu bağlamda C1 ve C2 düzeyinde okuduğu metinin seviyesinde kalabilme ve yeni kelimeleri uygun şekilde kulana bilme
|
6- |
Konu tekrarı
|
7- |
Ara Sınav
|
8- |
C1 C2 düzeyindeki işitsel ve görsel karmaşık yapıdaki Almanca metinlerin konularını sözlü olarak ifade edebilme, yeni duyduğu kelimeleri metine göre açıklaya bilme.Yeni kelimelerin yazılışını öğrenebilme. Telaffuzlarını tekrar edebilme.Bu kelimelerle farklı cümleler kurabilme.
15
|
9- |
Farklı alanlara yönelik Almanca metinleri İşitsel ve görsel C1 ve C2 sözlü olarak içerik yönünden tekrar edebilme
|
10- |
Farklı alanlara yönelik Almanca metinleri İşitsel ve görsel C1 ve C2 sözlü olarak içerik yönünden tekrar edebilme
|
11- |
Farklı alanlara yönelik Almanca C1 ve C2metinleri İşitsel ve görsel olarak anlayabilme
|
12- |
Tartışmalara katıla bilme ve tartışmayı bulunan seviyede yürütebilme
|
13- |
Farklı alanlara yönelik Almanca C1 ve C2metinleri İşitsel ve görsel olarak anlaya bilme tartışmalara katılabilme ve tartışmayı bulunan seviyede yürüte bilme
|
14- |
Farklı alanlara yönelik Almanca C1 ve C2 metinlerini işitsel ve görsel olarak anlaya bilme tartışa bilme ve kendisinin bu alanda bilgi sunabilme
|
15- |
Yarıyıl Sonu Sınavı
|
16- |
--
|
17- |
--
|
18- |
--
|
19- |
--
|
20- |
--
|