Giriş | English

Lisans > Spor Bilimleri Fakültesi > Antrenörlük Eğitimi > UZMANLIK ALAN EĞİTİMİ II (BOKS)
 
Dersin adı Dersin seviyesi Dersin kodu Dersin tipi Dersin dönemi Yerel kredi AKTS kredisi Ders bilgileri
UZMANLIK ALAN EĞİTİMİ II (BOKS) Birinci düzey UZM 318 Seçmeli 6 5.00 5.00 Yazdır
   
Dersin tanımı
Ön koşul dersleri Yok
Eğitimin dili Türkçe
Koordinatör PROF. DR. YAHYA POLAT
Dersi veren öğretim eleman(lar)ı PROF. DR. YAHYA POLAT
Yardımcı öğretim eleman(lar)ı Yok
Dersin veriliş şekli Yüz yüze, Uygulama
Dersin amacı Uzmanlık Dalı Teknik ve Taktik Konusunun öğretimi
Dersin tanımı Öğrencilerin Uzmanlık Dalı Teknik ve Taktik eğitimi derslerinde gördükleri,edindikleri bilgi becerilerin sahaya yansıtılması amacını taşımaktadır.öğrenciler yapacakları antrenörlük uygulaması ile deneyim kazanacak ve antrenörlük uygulaması ilkeleri konusunda bilgi edinecektir.

Dersin içeriği
1- Sağ direkt yavaş form atma
2- Sağ direkt yavaş form çarpma
3- Sağ direkt torba lapa çalışmaları
4- Sağ direkt torba lapa ve fent çalışmaları
5- Sağ direkt ayak manevraları ile birlikte torba, lapa ve fent çalışmaları
6- Sol-Sağ direkt yavaş form atma
7- Sol-Sağ direkt yavaş form çarpma
8- Sol-Sağ direkt torba lapa çalışmaları
9- Sol-Sağ direkt torba, lapa ve fent çalışmaları
10- Sol-Sağ direkt ayak manevraları
11- Sol-Sağ direkt hareketli torba çalışmaları
12- Sol-Sağ direkt hareketli lapa çalışmaları
13- Sol-Sağ direkt hareketli fent çalışmaları
14- Sol-Sağ direkt hareketli taktik öğretimi
15- Final sınavı
16-
17-
18-
19-
20-

Dersin öğrenme çıktıları
1- Sağ direkt temel tekniği gösterir
2- Sağ direkt manevraları ile birlikte yapar
3- Sol-sağ direkt yumrukları uygular
4- Sol-sağ direkt manevra çalışmalarını yugular
5- Sol-Sağ direkt hareketli fent çalışmalarını uygular
6- Sol-Sağ direkt hareketli lapa çalışmalarını yapar
7- --
8- --
9- --
10- --

*Dersin program yeterliliklerine katkı seviyesi
1- Mesleki rol ve işlevlerini yerine getirecek temel ve güncel bilgi, beceri ve tutuma sahiptir.
2- Yaşam boyu öğrenmeyi benimseyerek, antrenörlükle ilgili bilimsel ve güncel bilgiye ulaşabilme ve kullanabilme becerisine sahiptir.
3- Eğitim almış olduğu uzmanlık alanında yeterli bilgi donanımına sahiptir.
4- Antrenörlük uygulamalarını etik ilkeler ve yasal düzenlemeler doğrultusunda gerçekleştirir.
5- Toplumsal ve bilimsel değerlere uygun hareket eder.
6- Diğer disiplinlerle işbirliği içerisinde çalışır.
7- Bilişim teknolojilerini kullanabilme becerisine sahiptir, etkin sunum yapabilen ve etkili iletişim kurabilen bireyler yetiştirir.
8- Antrenörlük alanına ilişkin araştırmalarda sorumluluk alır.
9- Antrenörlük uygulamalarında sorun çözme ve eleştirel düşünme becerilerini kullanır.
10- Ulusal ve uluslararası düzeyde antrenör yetiştirir.
11- Türkçeyi sözlü ve yazılı olarak doğru ve etkili kullanır, alanı ile ilgili dünyadaki gelişmeleri takip edebilecek düzeyde yabancı dil bilgisine sahiptir.
12-
13-
14-
15-
16-
17-
18-
19-
20-
21-
22-
23-
24-
25-
26-
27-
28-
29-
30-
31-
32-
33-
34-
35-
36-
37-
38-
39-
40-
41-
42-
43-
44-
45-
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder

Planlanan öğretim faaliyetleri, öğretme metodları ve AKTS iş yükü
  Sayısı Süresi (saat) Sayı*Süre (saat)
Yüz yüze eğitim 14 4 56
Sınıf dışı ders çalışma süresi (ön çalışma, pekiştirme) 3 4 12
Ödevler 2 4 8
Sunum / Seminer hazırlama 2 4 8
Kısa sınavlar 0 0 0
Ara sınavlara hazırlık 1 4 4
Ara sınavlar 1 2 2
Proje (Yarıyıl ödevi) 0 0 0
Laboratuvar 0 0 0
Arazi çalışması 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavına hazırlık 1 4 4
Yarıyıl sonu sınavı 1 2 2
Araştırma 1 4 4
Toplam iş yükü     100
AKTS     4.00

Değerlendirme yöntemleri ve kriterler
Yarıyıl içi değerlendirme Sayısı Katkı Yüzdesi
Ara sınav 1 40
Kısa sınav 0 0
Ödev 0 0
Yarıyıl içi toplam   40
Yarıyıl içi değerlendirmelerin başarıya katkı oranı   40
Yarıyıl sonu sınavının başarıya katkı oranı   60
Genel toplam   100

Önerilen veya zorunlu okuma materyalleri
Ders kitabı Ders Notları
Yardımcı Kaynaklar --

Ders ile ilgili dosyalar