Giriş | English

Lisans > İletişim Fakültesi > Radyo, Televizyon ve Sinema (uö) > ERMENİ HARFLİ TÜRKÇE METİNLER 1
 
Dersin adı Dersin seviyesi Dersin kodu Dersin tipi Dersin dönemi Yerel kredi AKTS kredisi Ders bilgileri
ERMENİ HARFLİ TÜRKÇE METİNLER 1 Birinci düzey EDE 303 5 3.00 3.00 Yazdır
   
Dersin tanımı
Ön koşul dersleri -
Eğitimin dili ermenı ve turk dılı
Koordinatör ÖĞRETİM GÖREVLİSİ ASLI ALIYEVA
Dersi veren öğretim eleman(lar)ı -
Yardımcı öğretim eleman(lar)ı -
Dersin veriliş şekli yuzyuze
Dersin amacı ermenı dılın ı menımseme başarısı
Dersin tanımı -Ermeni dil öğretiminin özellikleri ve özellikleri ile ileri düzey öğrencilerle ilk tanışma.

Dersin içeriği
1- ermenı dılınde yenı süzlerın oyrenılmesı
2- kırlankuşlar metnı uzerınde ış
3- pısboqaz metnı uzerınde ış
4- kurt ve tılkı metnı uzerınde ış
5- metınlerde ermenı dılınde hal ve zaman katekorıyasının cozulmesı
6- cevız ve karpuz metnı uzerınde ış
7- cevız ve karpuz metnı uzerınde ış
8- arasınav
9- kırmızı papak metnı uzerınde ış
10- dıalok burda hal ve zaman kateqorıyalarının dwzgwn kullanılmasına dıkkat etmek
11- okul htıraları metnı uzerınde ış ( kecmış zaman anlatma)
12- Lale ve yasemen cıceklerı
13- cıceklerın sesı
14- sınav
15- -
16- -
17- -
18- -
19- -
20- -

Dersin öğrenme çıktıları
1- ermenı dılını anlama başarısı
2- ermenı dılınde anlatma başarısı
3- ermeni dilinin qrammerinin menimseme başarisi
4- -serbest çalışma
5- -Anlatım
6- -Çalıştay
7- -Sınıf çalışması - beyaz tahta yazma, sözleşmeler üzerinde müzakere, sınıfta ders programı yazma, sınıfta yazma, öğrencilerden çakışan sorgular isteme ve daha fazlası.
8- -
9- -
10- -

*Dersin program yeterliliklerine katkı seviyesi
1- Alanıyla ilgili temel kavramları ve ilkeleri bilir.
2- Alanındaki içerik üretim süreçlerini bilir.
3- Alanıyla ilgili teknolojik gelişmeleri takip eder; mevcut teknolojileri kullanabilir.
4- Alanıyla ilgili mesleki sorunları saptama, yorumlama ve çözme becerisine sahiptir.
5- İletişim alanının tarihsel gelişim sürecini bilir.
6- Ekip çalışmasına uyum sağlamaya ve zaman sınırlılığı içinde üretim yapmaya yetkindir.
7- Mesleki etik ilkelerini bilir ve uygular.
8- Temel düzeyde sosyal bilimler formasyonuna sahiptir.
9- İş hayatındaki uygulamalar hakkında bilgi ve deneyim sahibidir; girişimci ve yenilikçi yaklaşım bilinciyle davranır.
10- Toplumsal sorunlara karşı farkındalık sahibidir; bu sorunların iletişim alanıyla bağını kurar.
11- İş sağlığı ve güvenliği konusunda alanıyla ilgili bilgiyi kendi alanında uygular.
12- En az bir yabancı dilde sözlü ve yazılı etkin iletişim kurma becerisine sahiptir.
13-
14-
15-
16-
17-
18-
19-
20-
21-
22-
23-
24-
25-
26-
27-
28-
29-
30-
31-
32-
33-
34-
35-
36-
37-
38-
39-
40-
41-
42-
43-
44-
45-
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder

Planlanan öğretim faaliyetleri, öğretme metodları ve AKTS iş yükü
  Sayısı Süresi (saat) Sayı*Süre (saat)
Yüz yüze eğitim 14 4 56
Sınıf dışı ders çalışma süresi (ön çalışma, pekiştirme) 5 5 25
Ödevler 10 1 10
Sunum / Seminer hazırlama 5 4 20
Kısa sınavlar 0 0 0
Ara sınavlara hazırlık 1 6 6
Ara sınavlar 1 2 2
Proje (Yarıyıl ödevi) 0 0 0
Laboratuvar 0 0 0
Arazi çalışması 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavına hazırlık 1 6 6
Yarıyıl sonu sınavı 1 2 2
Araştırma 8 2 16
Toplam iş yükü     143
AKTS     6.00

Değerlendirme yöntemleri ve kriterler
Yarıyıl içi değerlendirme Sayısı Katkı Yüzdesi
Ara sınav 0 40
Kısa sınav 0 0
Ödev 0 0
Yarıyıl içi toplam   40
Yarıyıl içi değerlendirmelerin başarıya katkı oranı   40
Yarıyıl sonu sınavının başarıya katkı oranı   60
Genel toplam   100

Önerilen veya zorunlu okuma materyalleri
Ders kitabı -
Yardımcı Kaynaklar -

Ders ile ilgili dosyalar