Giriş | English

Yüksek Lisans > Sağlik Bilimleri Enstitüsü > Hemşirelik (yüksek Lisans) > TEZ ÇALIŞMASI 2
 
Dersin adı Dersin seviyesi Dersin kodu Dersin tipi Dersin dönemi Yerel kredi AKTS kredisi Ders bilgileri
TEZ ÇALIŞMASI 2 İkinci düzey NBT 812 3 25.00 25.00 Yazdır
   
Dersin tanımı
Ön koşul dersleri Tez önerisinin Tez İzleme Komitesi tarafından onaylanması gerekir.
Eğitimin dili Türkçe
Koordinatör PROF. DR. ŞERİFE SAÇMACI
Dersi veren öğretim eleman(lar)ı Nanobilim ve Nanoteknoloji Anabilim Dalı''''ndaki öğretim üyeleri
Yardımcı öğretim eleman(lar)ı
Dersin veriliş şekli Uygulamalı
Dersin amacı Tez çalışmasının amacı, öğrencilerin yazacağı ve savunacağı bir tez ile Nanobilim ve Nanoteknoloji alanındaki bilgiye özgün katkı yapmasını sağlamaktır.
Dersin tanımı Araştırmanın yapılması, tezin tamamlanması ve savunulması.

Dersin içeriği
1- Tez ile ilgili araştırma yapmak
2- Tez ile ilgili araştırma yapmak
3- Tez ile ilgili araştırma yapmak
4- Tez ile ilgili araştırma yapmak
5- Tez ile ilgili araştırma yapmak
6- Bilimsel sonuçlar elde etmek.
7- Bilimsel sonuçlar elde etmek.
8- Bilimsel sonuçlar elde etmek.
9- Bilimsel sonuçlar elde etmek.
10- Bilimsel sonuçları yorumlamak.
11- Bilimsel sonuçları yorumlamak.
12- Bilimsel sonuçları yorumlamak.
13- Bilimsel sonuçları yorumlamak.
14- Bilimsel sonuçları yorumlamak.
15- Bilimsel sonuçları yorumlamak.
16- Sunum.
17-
18-
19-
20-

Dersin öğrenme çıktıları
1- Tez çalışması için bir problem veya tez konusu tanımlanır ve kurgulanır.
2- Tez çalışmasında gerekli olan kaynaklar belirlenir ve kullanılır.
3- Elde edilen veriler analiz edilir.
4- Çalışma sırasında savunulabilir sonuçlar elde edilir ve geliştirilir.
5- Tez öğrencisi ikna edici bir tartışma yaparak tezini savunur.
6-
7-
8-
9-
10-

*Dersin program yeterliliklerine katkı seviyesi
1- Hemşirelik felsefesini bilir
2- Hemşireliğin temel kavramları arasındaki ilişkiyi analiz eder
3- Hemşireliğin mesleki değerlerini içselleştirir
4- Hemşirelik alanında derin ve sistematik bir bilgi düzeyine sahip olur
5- Sağlık alanındaki modern, teknik ve bilgi teknolojilerini bilerek kanıta dayalı hemşirelik uygulamaları doğrultusunda bilgi ve becerisini kullanır
6- Grup içinde -lider ve/veya üye olarak- uyum içinde çalışır.
7- İş yaşamında yeni durumları çabuk öğrenir ve farklı beceriler geliştirir.
8- Geliştirdiği profesyonel hemşirelik bilincini hemşirelik bakımına yansıtır
9- Hemşirelik alanına katkı sağlayacak araştırmalar yapar
10- Hemşirelik alanına özgü bilimsel gelişmeleri izler
11- Hemşirelik alanına özgü eriştiği bilgiyi analiz eder
12- Kanıta dayalı uygulamaları hemşirelik bakımına yansıtır
13- Hemşirelik öğretiminin temel felsefesini bilir
14- Hemşirelik öğretiminde uygun öğretim ilke ve yöntemleri kullanır
15-
16-
17-
18-
19-
20-
21-
22-
23-
24-
25-
26-
27-
28-
29-
30-
31-
32-
33-
34-
35-
36-
37-
38-
39-
40-
41-
42-
43-
44-
45-
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder

Planlanan öğretim faaliyetleri, öğretme metodları ve AKTS iş yükü
  Sayısı Süresi (saat) Sayı*Süre (saat)
Yüz yüze eğitim 13 2 26
Sınıf dışı ders çalışma süresi (ön çalışma, pekiştirme) 13 4 52
Ödevler 0 0 0
Sunum / Seminer hazırlama 0 0 0
Kısa sınavlar 0 0 0
Ara sınavlara hazırlık 0 0 0
Ara sınavlar 0 0 0
Proje (Yarıyıl ödevi) 0 0 0
Laboratuvar 1 450 450
Arazi çalışması 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavına hazırlık 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavı 0 0 0
Araştırma 1 100 100
Toplam iş yükü     628
AKTS     25.00

Değerlendirme yöntemleri ve kriterler
Yarıyıl içi değerlendirme Sayısı Katkı Yüzdesi
Ara sınav 0 0
Kısa sınav 0 0
Ödev 0 100
Yarıyıl içi toplam   100
Yarıyıl içi değerlendirmelerin başarıya katkı oranı   50
Yarıyıl sonu sınavının başarıya katkı oranı   50
Genel toplam   100

Önerilen veya zorunlu okuma materyalleri
Ders kitabı Tez çalışması ile ilgili kaynaklar (referanslar), makaleler, tezler, kitaplar
Yardımcı Kaynaklar -

Ders ile ilgili dosyalar