Giriş | English

Yüksek Lisans > Sağlik Bilimleri Enstitüsü > Veter.parazitoloji (yüksek Lisans) > İLERİ OKUMA VE YAZMA BECERİLERİ I
 
Dersin adı Dersin seviyesi Dersin kodu Dersin tipi Dersin dönemi Yerel kredi AKTS kredisi Ders bilgileri
İLERİ OKUMA VE YAZMA BECERİLERİ I İkinci düzey AÖP 209 3 5.00 5.00 Yazdır
   
Dersin tanımı
Ön koşul dersleri -
Eğitimin dili almanca
Koordinatör PROF. DR. HÜSEYİN ARAK
Dersi veren öğretim eleman(lar)ı -
Yardımcı öğretim eleman(lar)ı -
Dersin veriliş şekli yüz yüze
Dersin amacı -
Dersin tanımı -

Dersin içeriği
1- Kurt Kusenberg'in bir metninin okunması(die Fliege)
2- Kurt Kusenberg'in metninin konusuyla ilgili bir kompozisyon yazılması(kölelik ve hata)
3- Thomas Mann'ın bir metninin okunması ( Das Eisenbahnunglück)
4- Thomas Mann'ın metninin konusuyla ilgili bir kompozisyon yazılması
5- Herbert Malecha'nın bir metninin okunması(Die Probe)
6- Herbert Malecha'nın metninin konusuyla ilgili bir kompozisyon yazılması yazılması
7- Kurt Kusenberg'in bir metninin okunması (Ein verächtlicher Blick)
8- Kurt Kusenberg'in metninin konusuyla ilgili bir kompozisyon yazılması
9- Heinrich Böll'ün metninin konusuyla ilgili bir kompozisyon yazılması
10- Heinrich Böll'ün bir metninin okunması(unberechenbare Gäste)
11- Heinrich Böll'ün metninin konusuyla ilgili bir kompozisyon yazılması
12- Wolfgang Borchert'in bir metninin okunması(Schischiyphusch)
13- Wolfgang Borchert'in metninin konusuyla ilgili bir kompozisyon yazılması
14- Wolfgang Borchert'in metninin konusuyla ilgili bir kompozisyon yazılması
15- -
16- -
17- -
18- -
19- -
20- -

Dersin öğrenme çıktıları
1- Öğrenci öğretim elemanı ve kendisinin okumalarını karşılaştırabilecektir.
2- Öğrenci okumalar esnasında dikkat edilecek kuralları sınıflandırabilecek.
3- Öğrenci kendi okumalarını değerlendirebilecektir.
4- -
5- -
6- -
7- -
8- -
9- -
10- -

*Dersin program yeterliliklerine katkı seviyesi
1- mesleki rol ve işlevlerini yerine getirmek için gerekli kuramsal ve uygulama bilgilerine sahiptir.
2- Mesleki etik ilke ve değerlere uygun davranır
3-
4-
5-
6-
7-
8-
9-
10-
11-
12-
13-
14-
15-
16-
17-
18-
19-
20-
21-
22-
23-
24-
25-
26-
27-
28-
29-
30-
31-
32-
33-
34-
35-
36-
37-
38-
39-
40-
41-
42-
43-
44-
45-
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder

Planlanan öğretim faaliyetleri, öğretme metodları ve AKTS iş yükü
  Sayısı Süresi (saat) Sayı*Süre (saat)
Yüz yüze eğitim 3 14 42
Sınıf dışı ders çalışma süresi (ön çalışma, pekiştirme) 3 5 15
Ödevler 3 1 3
Sunum / Seminer hazırlama 3 2 6
Kısa sınavlar 3 1 3
Ara sınavlara hazırlık 3 5 15
Ara sınavlar 3 1 3
Proje (Yarıyıl ödevi) 3 3 9
Laboratuvar 3 0 0
Arazi çalışması 3 0 0
Yarıyıl sonu sınavına hazırlık 3 2 6
Yarıyıl sonu sınavı 3 1 3
Araştırma 3 3 9
Toplam iş yükü     114
AKTS     5.00

Değerlendirme yöntemleri ve kriterler
Yarıyıl içi değerlendirme Sayısı Katkı Yüzdesi
Ara sınav 1 60
Kısa sınav 1 10
Ödev 1 10
Yarıyıl içi toplam   80
Yarıyıl içi değerlendirmelerin başarıya katkı oranı   10
Yarıyıl sonu sınavının başarıya katkı oranı   40
Genel toplam   50

Önerilen veya zorunlu okuma materyalleri
Ders kitabı Lesekompetenz erwerben, Literatur erfahren (3., überarbeitete Auflage): Grundlagen und Unterrichtsmodelle - Für alle Jahrgangsstufen. Buch mit Kopiervorlagen
Yardımcı Kaynaklar Internet

Ders ile ilgili dosyalar