Giriş | English

Doktora > Sosyal Bilimler Enstitüsü > Halkla İlişkiler ve Tanitim (doktora) > HALKLA İLİŞKİLERDE YENİ YAKLAŞIMLAR
 
Dersin adı Dersin seviyesi Dersin kodu Dersin tipi Dersin dönemi Yerel kredi AKTS kredisi Ders bilgileri
HALKLA İLİŞKİLERDE YENİ YAKLAŞIMLAR Üçüncü düzey HİT 612 Seçmeli 2 7.00 7.00 Yazdır
   
Dersin tanımı
Ön koşul dersleri YOK
Eğitimin dili TÜRKÇE
Koordinatör PROF. DR. MUSTAFA AKDAĞ
Dersi veren öğretim eleman(lar)ı PROF. DR. MUSTAFA AKDAĞ
Yardımcı öğretim eleman(lar)ı yok
Dersin veriliş şekli Yüz yüze ve öğrenci merkezli çalışmalar
Dersin amacı Halkla ilişkiler alanında güncel literatür ve gelişen uygulamalara ilişkin kavramsal ve uygulamalı bir kavrayış ve yorumlamanın elde edinilmesini sağlamaktır.
Dersin tanımı Halkla ilişkiler alanına ilişkin gelişen uygulamalar ve dünya genelinde yaygınlaşan yeni yaklaşımların ele alındığı bir doktora dersidir.

Dersin içeriği
1- Halkla ilişkilerde mevcut yaklaşım ve modellerin değerlendirilmesi
2- Halkla ilişkilerde mevcut yaklaşım ve modellerin değerlendirilmesi
3- Halkla ilişkilerde gelişen ve değişen yeni yaklaşımlar
4- Black PR
5- Gerilla PR ve Uygulamaları
6- Online PR
7- PR 2,0-3,0
8- Vize Haftası
9- Konularla İlgili Sunumlar
10- Konularla İlgili Sunumlar
11- Konularla İlgili Sunumlar
12- Konularla İlgili Sunumlar
13- Konularla İlgili Sunumlar
14- Konularla İlgili Sunumlar
15- Fİnal
16-
17-
18-
19-
20-

Dersin öğrenme çıktıları
1- Halkla ilişkiler alanında dönemsel gelişmelere paralel olarak meydana gelişen oluşumları görebilme
2- Dönemsel açıdan halkla ilişkiler ve yaklaşımlara ilişkin değerlendirme kazanma
3- Post modern dönem ve halkla ilişkiler yaklaşımlarını değerlendirme
4- Halkla ilişkiler alanında gelişmeleri takip etme
5- Dönemsel açıdan halkla ilişkileri irdeleme
6- Yeni yaklaşımları halkla ilişkilere adapte etme
7-
8-
9-
10-

*Dersin program yeterliliklerine katkı seviyesi
1- Alan ile ilişkili teorik yaklaşımlara dair temel bir bilginin edinilmesi
2- Alan ile ilgili uygulamalara (pratiğe) yönelik temel bir bilginin edinilmesi
3- Teori ve pratikte dünya çapında meydana gelen gelişmelerin takip edilebilmesi
4- Ekip çalışması becerisinin kazanılması
5- İnisiyatif alma, kreatif çözümler geliştirebilme ve analitik düşünce yeteneğinin kazanılması
6- Alanda, araştırmalarını ve/veya pratiklerini yürüten kişiler veya gruplarla iletişimde bulunmak için gerekli becerilerin kazanılması
7- Bir yabancı dili kullanarak alanda, araştırmalarını ve/veya pratiklerini yürüten yabancı kişiler veya gruplarla iletişimde bulunmak için gerekli becerilerin kazanılması
8- Alandaki çeşitli yazılımları ve/veya teknik ekipmanları kullanabilme yeteneğinin kazanılması
9-
10-
11-
12-
13-
14-
15-
16-
17-
18-
19-
20-
21-
22-
23-
24-
25-
26-
27-
28-
29-
30-
31-
32-
33-
34-
35-
36-
37-
38-
39-
40-
41-
42-
43-
44-
45-
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder

Planlanan öğretim faaliyetleri, öğretme metodları ve AKTS iş yükü
  Sayısı Süresi (saat) Sayı*Süre (saat)
Yüz yüze eğitim 12 3 36
Sınıf dışı ders çalışma süresi (ön çalışma, pekiştirme) 0 0 0
Ödevler 5 8 40
Sunum / Seminer hazırlama 6 10 60
Kısa sınavlar 0 0 0
Ara sınavlara hazırlık 1 5 5
Ara sınavlar 1 3 3
Proje (Yarıyıl ödevi) 0 0 0
Laboratuvar 0 0 0
Arazi çalışması 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavına hazırlık 1 5 5
Yarıyıl sonu sınavı 1 3 3
Araştırma 0 0 0
Toplam iş yükü     152
AKTS     6.00

Değerlendirme yöntemleri ve kriterler
Yarıyıl içi değerlendirme Sayısı Katkı Yüzdesi
Ara sınav 1 40
Kısa sınav 0 0
Ödev 0 0
Yarıyıl içi toplam   40
Yarıyıl içi değerlendirmelerin başarıya katkı oranı   40
Yarıyıl sonu sınavının başarıya katkı oranı   60
Genel toplam   100

Önerilen veya zorunlu okuma materyalleri
Ders kitabı Ulusal ve uluslararası veri tabanlarında yer alan yayınlar
Yardımcı Kaynaklar yok

Ders ile ilgili dosyalar